D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by Koeno »

wwwimmm wrote:
F M wrote:Hoe krijg jij die zo snel verkocht ? Ik vermoed door je gemoedelijkheid, discretie, tact,... ? :lol:
Wat je daar opsomt is slechts een heel beperkt lijstje uit het uitgebreide scala aan kwaliteiten. :zotteke:

En dan zijn er natuurlijk ook nog de goederen: kwaliteit verkoopt zichzelf! :pom:
De twee ingehuurde pitspoezen doen de rest... :sweetheart:

:wav:
waren die pitspoezen inbegrepen in de prijs? :p

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Koeno wrote: waren die pitspoezen inbegrepen in de prijs? :p
Vetzakske!!! :motten:

Dat is hier de koop/verkoop rubriek van motoren, NIET van fijne vleeswaren! :spam:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Koeno wrote: waren die pitspoezen inbegrepen in de prijs? :p
Om alle misverstanden te vermijden...
:waardeloos:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Koeno wrote:
waren die pitspoezen inbegrepen in de prijs? :p
:waardeloos:

Om alle misverstanden(en vetzakkerij) te vermijden... :angel:

Image

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by Davy78 »

Ik heb de indruk dat die rosse op het plekske van de witte ligt,en dat de witte daar niet echt blij mee is ...

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Voila! 't Was van moeten. Volgens zowel mijn psychiater als mijn psycholoog was dit een must om te ontsnappen aan het dreigende zwarte gat...
Ik ben hen eeuwig dankbaar (of toch minstens voor de komende 3 maand).
:thumbsup:

Image

:wav:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by Wipr »

Nen SLR begot. Mijn droommotor toen ik 17jaar was en bijna met de motor mocht rijden stond deze, in t geel, in de showroom. :bowdown:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by zappa »

wwwimmm wrote:Voila! 't Was van moeten. Volgens zowel mijn psychiater als mijn psycholoog was dit een must om te ontsnappen aan het dreigende zwarte gat...
Ik ben hen eeuwig dankbaar (of toch minstens voor de komende 3 maand).
:thumbsup:

geef je eens het adres van je psycha en psycho ? Tes ni dringend binnen drie maand is ok? :mrgreen:
sig nature

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

zappa wrote:geef je eens het adres van je psycha en psycho ? Tes ni dringend binnen drie maand is ok? :mrgreen:
k' Zal eens een duo-sessie regelen.
Wij twee, samen op de canap?... :luvjoe: :sweetheart:
:thumbsup:

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by vet on wheels »

hoe kan ne gele moto een zwart gat vullen??? :P

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by Stefke »

vet on wheels wrote:hoe kan ne gele moto een zwart gat vullen??? :P
de topkoffer er mee induwen?

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by Muug »

dag wimpie
gij komt ook alleen nog maar op motorfora om uwe moto te verkopen zeker? :wink:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Muug wrote:dag wimpie
gij komt ook alleen nog maar op motorfora om uwe moto te verkopen zeker? :wink:
Ha de Muug, formerly known as Mcb?

Toen ik onlangs alweer voor een verscheurende keuze stond, heb ik nog eens aan jou gedacht.
Ik kwam namelijk opnieuw in de verleiding om een Versys aan te kopen, niet de 1000 maar de kompleet uitgeruste 650. Jij hebt ooit(2008?) nog eens komen rijden met mijn Versys van destijds. En ja, het heeft niet veel gescheeld of ik had er opnieuw ??n. De nieuwe rijdt idd nog beter maar ik heb het hier al eens gezegd, eens je verslaafd bent aan de grenzeloze soepelheid van een 3-cylinder , dan is elke 2-cylinder een regelrechte bokkige mislukking.(met een stevige korrel zout)
Ook de dealer(BMC) is moeilijk te overtreffen. Dus is het terug een Triumph geworden.

Ik frequenteer idd nog slechts zelden motorfora maar ik gebruik/misbruik(?) ze wel als ik iets met 2 wielen moet aan de man brengen. Dus minstens om de twee jaar?
De praatjes, het gelummel, de roddels en het eeuwige geleuter over allerhande motorakkefietjes, het is niet echt meer aan mij besteed. Met ne moto moet er gereden worden, niet er over lummelen.
Een beetje filosoferen daarentegen, over de leuke dingen des levens, dat mag nog wel. Misschien dat het ooit nog wel terugkomt, wie weet?

:ricky:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by zappa »

wwwimmm wrote:
Image

:wav:
ha! je ga van 't weekend de allroad rit van BMC meerijden? :grin:
sig nature

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

zappa wrote: ha! je ga van 't weekend de allroad rit van BMC meerijden? :grin:
Gaan ploeteren in Vlaamsche Velden? :zotteke:
Nee, sorry, daar pas ik voor. Ik zou het niet kunnen maar ook en vooral, ik vind het zonde zowel voor mens als materiaal. Maar wie het graag doet moet dat vooral blijven doen. Een kinky orgasme is ook een orgasme. :gieren:
Met 250cc machines en tot max. 400/500cc vind ik het nog kunnen, maar om zo onder een 'lompe' allroad terecht te komen, daar pas ik voor. :sick:

En dienen SLR is ook al op leeftijd h?(1997). 't Is de bedoeling dat hij mij door het 3-maand lange zwarte gat loodst, en dus wil ik hem wat ontzien.
Ik ga nu niet beweren dat het een uniek stuk is, maar toch, echt veel zie je die niet meer. Misschien is het wel den dienen waar de WIPR op staan kwijlen heeft toen hij nog in zijn pubertijd zat? 'k Zal hem maar snel eens een stevige poetsbeurt geven, kwestie van geen vieze ziektes op te lopen. Hier en daar zitten er zowaar nog van die witte korstjes op? :kots:
:ricky:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

vet on wheels wrote:hoe kan ne gele moto een zwart gat vullen??? :P
Mijne vet protesteert ook niet als ik hem betaal met zwart geld... :oogrollen:
:ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by Muug »

wwwimmm wrote:, eens je verslaafd bent aan de grenzeloze soepelheid van een 3-cylinder , dan is elke 2-cylinder een regelrechte bokkige mislukking.(met een stevige korrel zout)
Altijd grappig, dat ophemelen van de grenzeloze soepelheid van die driecylinder, :ermm: ne mens zou nog gaan vergeten dat de klassieke 4-in-lijn - de meest soepele en trillingsvrije motorconfiguratie sinds ettelijke decennia - ook nog bestaat ! :whistling:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by Muug »

wwwimmm wrote: De praatjes, het gelummel, de roddels en het eeuwige geleuter over allerhande motorakkefietjes, het is niet echt meer aan mij besteed.
't is waar.... filosofeer en gezever genoeg op dit forum, maar er wordt hier zeer weinig - t? weinig - ?cht over moto's en motorrijden gepraat. En meerdere mensen zijn van die mening, dat weet ik. En de grap is dat diezelfde mensen dan op ?ndere motorfora w?l over moto's gaan schrijven/praten/afspreken om te gaan rijden..... begrijpe wie begrijpen kan :oogrollen:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by Koeno »

zal wel weer beteren als het "beter" motorweer is (ook al rijd ik momenteel ook elke dag nog :p )
maar andere sites/fora werken met kalenders... Heeft zijn voor en nadelen...

Hier wordt meestal een beetje naar 't weer gekeken...

Andere moeilijkheid is, dat sommigen elkaar hier al jaar en dag kennen...
En binnen geraken bij zo'n groep is soms wat onwennig...
zeker als ge nen asociaal zoals mij zijt :p

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by F M »

Muug wrote:
wwwimmm wrote: De praatjes, het gelummel, de roddels en het eeuwige geleuter over allerhande motorakkefietjes, het is niet echt meer aan mij besteed.
't is waar.... filosofeer en gezever genoeg op dit forum, maar er wordt hier zeer weinig - t? weinig - ?cht over moto's en motorrijden gepraat. En meerdere mensen zijn van die mening, dat weet ik. En de grap is dat diezelfde mensen dan op ?ndere motorfora w?l over moto's gaan schrijven/praten/afspreken om te gaan rijden..... begrijpe wie begrijpen kan :oogrollen:
Tja, mijne motor staat al een tijdje in de garage aan de druppellader. Veel zin om te rijden heb ik voor het moment niet...

En dan komt WWWWWWim hier op 2 dagen tijd zijne moto verkopen aan een veels te hoge prijs, terwijl de mijne (volgens velen hier nochtans van een supermerk) totaal geen interesse wekt.

Daar word ik stil van.
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply