D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!
Posted: 03 Feb 2016 12:09
bij BMW zijn er ook enkele modellen, iets wat wwwimmm kan beamen
Het motorforum met een hoek af
http://motorpraat.be/
wwwimmm wrote:Ik ga nu niet beweren dat het een uniek stuk is, maar toch, echt veel zie je die niet meer. Misschien is het wel den dienen waar de WIPR op staan kwijlen heeft toen hij nog in zijn pubertijd zat? 'k Zal hem maar snel eens een stevige poetsbeurt geven, kwestie van geen vieze ziektes op te lopen. Hier en daar zitten er zowaar nog van die witte korstjes op? :kots:zappa wrote: ha! je ga van 't weekend de allroad rit van BMC meerijden?
Oef, vals alarm, geen sticker van garage Meskens?Wipr wrote:
Awel dat is snel na te gaan of het diegene is waar ik op gekwijld heb. Enige verwijzing naar garage "Meskens" op de motor en ik zou er nog maar eens met Detol over gaan.
Nu over soepelheid gesproken. Ik heb de Vigor gehad en is dus dezelfde motor, frame, banden enz behalve een ander kleedje.
En als de deze motor nu niet is, dan is het souplesse. Maar de beloning binnen enkele maanden gaat des te groter zijn. (Zoals je zelf aangeeft)
Niettemin, mocht je hem Intussentijd grondig beu zijn, maak ik hier wel een plekje voor hem vrij
Ja ook BMW heeft een 4-in-lijn reeks. Wel spijtig dat die krukasstangen alles behalve in lijn meebewegen...Mario wrote:bij BMW zijn er ook enkele modellen, iets wat wwwimmm kan beamen
Ach, kopen en verkopen, 't is ook bij mij niet altijd rozegeur en maneschijn geweest. Aloewel sinds ik met Triumph rijd?F M wrote: Tja, mijne motor staat al een tijdje in de garage aan de druppellader. Veel zin om te rijden heb ik voor het moment niet...
En dan komt WWWWWWim hier op 2 dagen tijd zijne moto verkopen aan een veels te hoge prijs, terwijl de mijne (volgens velen hier nochtans van een supermerk) totaal geen interesse wekt.
Daar word ik stil van.
wtf...wwwimmm wrote:Aankoop was >17.000 ?, verkoop(na 1,5 jaar en 35kkm) 5.200,00?!
wwwimmm wrote:
Over de XLR:
- soepelheid kan een tikkeltje beter
- wind-, koude- en regenbescherming kan ook een tikkeltje beter
- uitrusting zou ook ietsekes meer mogen zijn(geen temperatuur-, toeren- of benzinemeter en in den donkeren is de dagteller ook al niet zichtbaar)
- sinds deze week ervaar ik voor het eerst hoeveel verschil het maakt om achter een grote camion te rijden
- ik stel ook vast dat er behoorlijk wat andere bestuurders zich voorbeeldig aan de reglementaire snelheid houden
- op de E17/E40 is het derde rijvak slechts een verre droom?
Maar elke miminunuut is een dadaverende bebeleleving!
Geen visuele gear-indicator, maar wel een akoestische...robman wrote: Oei
Zonder 'Gear indicator ' of wa ?????
Volgens mij is er een rood laken tussen de ketting en de achtervering gedraaid. Maar ja, de gustibus et coloribus non est disputandum. Rijden gaat zeker goed doen, als je dat laken tussen de achterkant uitgeprutst krijgt.Stefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg!
Ach ja, ik weet het...Tom Thumper wrote:Volgens mij is er een rood laken tussen de ketting en de achtervering gedraaid. Maar ja, de gustibus et coloribus non est disputandum. Rijden gaat zeker goed doen, als je dat laken tussen de achterkant uitgeprutst krijgt.Stefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg!
vind ik ook chance dat er een mooie motor voor staatStefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg!
er zit een motor achter dat traliewerk , gecamoufleerd onder dat rood lakenStefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg!
Op tijd en stond nen triple, ik lust dat ook wel...F M wrote:Eindelijk! Veel plezier met de 3cilinder.
Ondertussen kan ik ook volop genieten van zo een triple. Genieten van in de laagste tot in de hoogste toeren!
't Is geen rood laken, 't is een Intense Orange laken!Tom Thumper wrote:Volgens mij is er een rood laken tussen de ketting en de achtervering gedraaid. Maar ja, de gustibus et coloribus non est disputandum. Rijden gaat zeker goed doen, als je dat laken tussen de achterkant uitgeprutst krijgt.Stefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg!
Dat bidonneke is gevuld met tripel!zappa wrote:vind ik ook chance dat er een mooie motor voor staatStefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg!
Vele intens oranje km's ( zo te zien aan dat reserve bidon aan je koffer, ga je d'r veel afleggen )
Proficiat zenne
nichtjes en kozensch mee nieuwjaar " die Klote Tante Motard, geeft al haar geld uit aan haren moto!!"wwwimmm wrote: oude KTM-tante
En na de overstap wordt dat: Tante Is Gul En Rijkzappa wrote:nichtjes en kozensch mee nieuwjaar " die Klote Tante Motard, geeft al haar geld uit aan haren moto!!"wwwimmm wrote: oude KTM-tante