Honda VFR 800 1998
Honda VFR 800 1998
Awel Davy, vandaag eens gekeken op een Tiger 800. Daar past een givi topkofferplaat op achteraan. En dus ook een Givi topkoffer. https://www.rad.eu/nl/c/p/34288-givi-to ... sr6401.htm . Beetje sleutelen en 't is gepiept.
Honda VFR 800 1998
Da's idd iets totallement? different? dan een VFR
Felixitaties met de schone white lady, Davy ...
Is dat ene zoals ook Kirikoe int blauw heeft Nen XC, XCx, XCx ?low, XCA, XR, XRx, XRx-low en XRT
Felixitaties met de schone white lady, Davy ...
Is dat ene zoals ook Kirikoe int blauw heeft Nen XC, XCx, XCx ?low, XCA, XR, XRx, XRx-low en XRT
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Honda VFR 800 1998
Is inderdaad al een veel redelijkere prijs dan het triumph geriefStefke wrote:Awel Davy, vandaag eens gekeken op een Tiger 800. Daar past een givi topkofferplaat op achteraan. En dus ook een Givi topkoffer. https://www.rad.eu/nl/c/p/34288-givi-to ... sr6401.htm . Beetje sleutelen en 't is gepiept.
Het is het 2012 model, de non-xc versie met een kleiner voorwiel. Die versies met 3 letterkes zijn de nieuwe modellen met tractie controle etc ...Is dat ene zoals ook Kirikoe int blauw heeft Nen XC, XCx, XCx ?low, XCA, XR, XRx, XRx-low en XRT
En nu is het hopen dat ik snel mijn nummerplaat heb ... maar naar het schijnt is dat tegenwoordig een kwestie van dagen.
Honda VFR 800 1998
Als je verzekeraar die 's morgens of in de vroege namiddag besteld dan heb je die de volgende werkdag in de bus.Davy78 wrote:
En nu is het hopen dat ik snel mijn nummerplaat heb ... maar naar het schijnt is dat tegenwoordig een kwestie van dagen.
Honda VFR 800 1998
kom kom, ge kent die Transformers-films toch, waarin auto's en dergelijke eigenlijk robots blijken te zijn van een andere beschaving. Wel, ik vind de looks van de Triumphs perfect overeenkomen met de voertuigen die in die films voor komen.Davy78 wrote:Oink?
Vandaar, voor mij : nen Transformer-moto.
Heel concreet wil dat voor mij zeggen : een moto die op 't eerste zicht geen coherent design heeft, maar waar gewoon lukraak enkele onderdelen bij elkaar gevezen zijn, zonder op voorhand na te peizen of dat wel "assorti" is of niet (bmw gs bvb....) . Let wel: dit is MIJN persoonlijke visie, en over smaak valt nooit te twisten Daarmee heb ik trouwens nog niet eens gezegd of ik die dan wel of niet schoon vind.
Honda VFR 800 1998
Triumph day! En nog ne witte ook. Ik kan uit persoonlijke ervaring melden dat dat de beste zijn
Triumph koffers zijn idd nogal prijzig, zwaar en al bij al (binnenin) niet zo groot.
Veel plezier ermee!
Tip: (voor)spatbordverlenger kost niet teveel en houdt de radiator smurrievrij...
Triumph koffers zijn idd nogal prijzig, zwaar en al bij al (binnenin) niet zo groot.
Veel plezier ermee!
Tip: (voor)spatbordverlenger kost niet teveel en houdt de radiator smurrievrij...
Honda VFR 800 1998
Yup, mee eens. Ik vind dat wel iets hebben trouwens, voor dit type moto dan Triumphs lijken inderdaad wel ontworpen door een andere, meer geavanceerde beschaving.Muug wrote:kom kom, ge kent die Transformers-films toch, waarin auto's en dergelijke eigenlijk robots blijken te zijn van een andere beschaving. Wel, ik vind de looks van de Triumphs perfect overeenkomen met de voertuigen die in die films voor komen.
Vandaar, voor mij : nen Transformer-moto.
Honda VFR 800 1998
Gij zijt nog nooit op vakantie geweest aan de spaanse kust he ... Zo zou ik de britten nu toch niet direct omschrijvenpingu wrote:Triumphs lijken inderdaad wel ontworpen door een andere, meer geavanceerde beschaving.
Honda VFR 800 1998
Dit weekend effe over het kanaal geweest en ik zei tegen de medereiziger dat Britten over het algemeen toch lelijke mensen zijn waarop hij zei: ja dat komt door de inteelt doorde eeuwen heen (een eiland he)
Maar met schoonheid alleen win je geen (belangrijke) prijzen.
Maw, een miss/mister? (Is motor nu vrouwelijk of mannelijk) is triumph niet (met uitzondering van de daytona 595) maar de zit van de 800 vond ik het beste dat ik getest had .
Maar of wij het nu mooi of lelijk vinden is van geen belang.
Proficiat en veel veilige KMS
Maar met schoonheid alleen win je geen (belangrijke) prijzen.
Maw, een miss/mister? (Is motor nu vrouwelijk of mannelijk) is triumph niet (met uitzondering van de daytona 595) maar de zit van de 800 vond ik het beste dat ik getest had .
Maar of wij het nu mooi of lelijk vinden is van geen belang.
Proficiat en veel veilige KMS
Honda VFR 800 1998
Gefeliciteerd met dit mooi machien. Succes er mee.
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do .
Honda VFR 800 1998
Een waarheid als een koe! Davy moet er zich goed bij voelen.Wipr wrote:Maar of wij het nu mooi of lelijk vinden is van geen belang.
Veel succes ermee!
I am confused. Oh no, maybe not!
Honda VFR 800 1998
KTM-eigenaars zijn natuurlijk ervaringsdeskundigen wat lelijkheid betreft en spreken dus met enige autoriteit :gieren:F M wrote:Een waarheid als een koe!Wipr wrote:Maar of wij het nu mooi of lelijk vinden is van geen belang.
Honda VFR 800 1998
Mario, ik voel me helemaal niet aangesprokenMario wrote: KTM-eigenaars zijn natuurlijk ervaringsdeskundigen wat lelijkheid betreft en spreken dus met enige autoriteit :gieren:
I am confused. Oh no, maybe not!
Honda VFR 800 1998
:gieren:Mario wrote:KTM-eigenaars zijn natuurlijk ervaringsdeskundigen wat lelijkheid betreft en spreken dus met enige autoriteit :gieren:F M wrote:Een waarheid als een koe!Wipr wrote:Maar of wij het nu mooi of lelijk vinden is van geen belang.