BMW GS Adventure LC 2014

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by petervdc »

F M wrote:
pingu wrote:En toch raken ze allemaal de deur uit.
is dat zo ?
En aan de vraagprijs ?
Keep going

frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by frederikw »

Muug wrote:"lange termijn" <-> "verkopen na twee jaar?" :dontknow:
Voor mij is dat héél lang ;-) Ik wil maar zeggen, de aankoopprijs van een moto maakt niet de echte kostprijs. Hoe dan ook, het financiele plaatje is maar een (klein?) onderdeel van de balans. We kiezen een moto toch nogaltijd voor het plezier dat'em geeft hé... ;-) En den deze geeft véél plezier! ;-)
petervdc wrote:Allé, en wat wordt de volgende ?
Een 185cc 2-takt! ( http://www.vittorazi.com/en/engine/moto ... -185-plus/ )
Allez - voorlopig toch... benieuwd hoelang ik het kan volhouden zonder tweewieler.
petervdc wrote:
pingu wrote:En toch raken ze allemaal de deur uit.
is dat zo ?
En aan de vraagprijs ?
Uit ervaring kan ik inderdaad zeggen dat een BMW verkopen duzend keer makkelijker is dan pakweg een KTM. Vraagprijzen zijn altijd met een korreltje zout, maar ook daar is mijn ervaring dat de zoutkorrel kleiner is bij BMW dan bij andere merken. Begrijpe wie begrijpe kan...

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by wwwimmm »

frederikw wrote: Uit ervaring kan ik inderdaad zeggen dat een BMW verkopen duzend keer makkelijker is dan pakweg een KTM. Vraagprijzen zijn altijd met een korreltje zout, maar ook daar is mijn ervaring dat de zoutkorrel kleiner is bij BMW dan bij andere merken. Begrijpe wie begrijpe kan...
Van een open goal gesproken...

Nu je het zegt, BMW is idd zout- en smaakloos. Een beetje zoals de Duitse keuken dus, vooral vettig...
:ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by Muug »

wwwimmm wrote:Nu je het zegt, BMW is idd zout- en smaakloos. Een beetje zoals de Duitse keuken dus, vooral vettig...
:ricky:
kinderlijke reactie wwwwwwwwimmmmmmmmmmmm, ik had uw niveau hoger ingeschat ;)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by F M »

Och,

Waarschijnlijk vindt WWWiiimmmm de Britse keuken hoogstaand :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by Tom Thumper »

F M wrote:Och,

Waarschijnlijk vindt WWWiiimmmm de Britse keuken hoogstaand :lol:
Je kan moeilijk stellen dat Nigella Lawson niet aantrekkelijk is. :pillepalle:
Me gusta la moto, me gustas tu.

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by wwwimmm »

Muug wrote:
wwwimmm wrote:Nu je het zegt, BMW is idd zout- en smaakloos. Een beetje zoals de Duitse keuken dus, vooral vettig...
:ricky:
kinderlijke reactie wwwwwwwwimmmmmmmmmmmm, ik had uw niveau hoger ingeschat ;)
Oei, die BMW-tenen blijven blijkbaar lang en pijnlijk gevoelig? Begrijpelijk, dat wel. Na 3 BMW's was ook ik dringend toe aan een drastische pedicure…

Ik wist niet dat dit forum niveau had, maar waarschijnlijk is dat van mij zooo laag dat ik blind blijf voor de alomtegenwoordige, hoogstaande kwaliteit. Mijn oprechte excuses voor mijn platvloers gedrag.

BMW's hebben een prachtig design, een buitenaardse kwaliteit en ze verschaffen een onevenaarbaar rijplezier. Bovendien geniet je met een BMW ieders respect. En dat allemaal voor een prikje… :pillepalle:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by wwwimmm »

F M wrote:Och,

Waarschijnlijk vindt WWWiiimmmm de Britse keuken hoogstaand :lol:
De Britse keuken kan mij helaas ook niet echt bekoren. Hun apparatuur echter des te meer…
Die Duitse mixers daarentegen zijn niet (meer)aan mij besteed.
:ricky:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by wwwimmm »

Tom Thumper wrote:
F M wrote:Och,

Waarschijnlijk vindt WWWiiimmmm de Britse keuken hoogstaand :lol:
Je kan moeilijk stellen dat Nigella Lawson niet aantrekkelijk is. :pillepalle:
Over Nigella en haar cylinders geen kwaad woord. :sweetheart:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by Muug »

wwwimmm wrote:
Muug wrote:
wwwimmm wrote:Nu je het zegt, BMW is idd zout- en smaakloos. Een beetje zoals de Duitse keuken dus, vooral vettig...
:ricky:
kinderlijke reactie wwwwwwwwimmmmmmmmmmmm, ik had uw niveau hoger ingeschat ;)
Oei, die BMW-tenen blijven blijkbaar lang en pijnlijk gevoelig?
helemaal niet hoor, mijn vel is oneindig dik, integendeel, 't zijn precies uw eigen tenen die wat lang zijn vandaag. 't is maandagochtend voor iedereen eh. :grin:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by Tom Thumper »

Dit moet hier echt het enige motor forum zijn waar men moeite doet om net niet de langste te hebben. :thumbsup:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:Dit moet hier echt het enige motor forum zijn waar men moeite doet om net niet de langste te hebben. :thumbsup:
't is een kunst op zich :grin:

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by Harald »

Ik heb naar 't schijnt korte tenen.
Probeer daar maar eens op te staan se.

:lol:

tarn
Posts: 76
Joined: 19 Oct 2015 11:34

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by tarn »

teins, anders komt er snel een "terug on topic " opmerking van de gebruikelijke leden.

maar het blijft maar uit :lol: , desbetreffende zelf uitgroepen forum politie is niet aanwezig precies :migreren:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by Muug »

tarn wrote:desbetreffende zelf uitgroepen forum politie is niet aanwezig precies :migreren:
Ik dus eigenlijk, ik ben hier alle dagen minstens tien keer. ;)
Ah, ik ken frederikw een (heel) klein beetje, hij weet dat slechte reklam ook reklam is. En een béétje off-topic gaan moet kunnen. 't was trouwens vanzelf al gestopt. ;)

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by wwwimmm »

tarn wrote:teins, anders komt er snel een "terug on topic " opmerking van de gebruikelijke leden.

maar het blijft maar uit :lol: , desbetreffende zelf uitgroepen forum politie is niet aanwezig precies :migreren:
Ach…
In den tijd van Caesar was er brood en spelen in de arena. De 'beschaafde'(???) vorm voor dat vermaak is tegenwoordig de fora. :whip:
Vroeger kwamen er al eens leeuwen aan te pas, tegenwoordig logge olifanten met een dik vel en sierlijke, bronstige tijgers.
Gelukkig is er dan ook nog een verzoenende aalmoezenier die alle neuzen snel in dezelfde richting krijgt met een smeuig snoepje als Nigella. Ze maakt niet alleen lekkere truffels, ze is een hete truffel!
:rayof:

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by vet on wheels »

wwwimmm wrote:s.
Gelukkig is er dan ook nog een verzoenende aalmoezenier die alle neuzen snel in dezelfde richting krijgt met een smeuig snoepje als Nigella. Ze maakt niet alleen lekkere truffels, ze is een hete truffel!
:rayof:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nigella_Lawson

Ik lees dat ze vrij is, Wimmeke : grijp uw kans!

On topic : schoon maschien! ;)

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by wwwimmm »

vet on wheels wrote:
wwwimmm wrote:s.
Gelukkig is er dan ook nog een verzoenende aalmoezenier die alle neuzen snel in dezelfde richting krijgt met een smeuig snoepje als Nigella. Ze maakt niet alleen lekkere truffels, ze is een hete truffel!
:rayof:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nigella_Lawson

Ik lees dat ze vrij is, Wimmeke : grijp uw kans!

On topic : schoon maschien! ;)
Je bedoelt eerder: 'Grijp die kansen?' :angel:
Die kansen van Nigella, ze zijn me wat te groot. Ik hou liever van een stel kleine, stevige kansen ipv die grote kansen die alle kanten uit wiebelen.
Maar desalniettemin, zou ik mijn persoonlijke voorkeur wel eventjes opzij zetten. We weten ondertussen wel allemaal dat fundamentalistisch fanatisme tot niet veel goeds leidt. Een scheutje water bij de wijn kan heel verfrissend en dorstlessend zijn, zeker na die lekkere toetjes van Nigella… :smitten:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by zappa »

tsss zo offtopic :o

Terwijl FrederickW zwei große Angela (en niet Nigella) - tetten wil verkopen ! vorzugsweise mit einem großen Körnchen Salz :mrgreen:

Mocht daar nu een kapaza of 2dehands adv van bestaan ? Kan ik ze delen? Anders succes met de verkoop :thumbsup:
sig nature

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: BMW GS Adventure LC 2014

Post by wwwimmm »

zappa wrote:tsss zo offtopic :o

Terwijl FrederickW zwei große Angela (en niet Nigella) - tetten wil verkopen ! vorzugsweise mit einem großen Körnchen Salz :mrgreen:

Mocht daar nu een kapaza of 2dehands adv van bestaan ? Kan ik ze delen? Anders succes met de verkoop :thumbsup:
Off topic???
Akkoord, ik had het eventjes over kansen en toetjes maar jij begint zomaar over tetten! :oops: Ik zou dat nog niet eens durven in de mond nemen, althans niet figuurlijk. Letterlijk daarentegen… :sweetheart:

Maar ja, zelfs als is't nen BMW én ne GS, hij mag gezien worden, ook overdag.
:ricky:

Post Reply