Iemand zin in een fruitsapke???

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft

zappa

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by zappa » 02 Jun 2016 22:53

Ik heb dezelfde fles fruitsap in mijne frigo :dontknow: Mocht dat nu van een ander merk geweest zijn ... :| Want van dat merk fruitsap, durf ik al eens "uitslag" krijgen :roll:

Het is het toestel waar ik het meest een conversatie probeer mee te hebben, over zijn ondoorgrondelijke wegen :stars: ;)
sig nature

ChiChiWaWa

Post by ChiChiWaWa » 03 Jun 2016 08:45

Ik snap 'm nie :dontknow:
zappa wrote: Het is het toestel waar ik het meest een conversatie probeer mee te hebben, over zijn ondoorgrondelijke wegen :stars: ;)
Afhankelijk van wat je wil bereiken, wil ik wel eens een woordje uitleg proberen geven, eventueel ergens ten velde (al is aanwezigheid van een PC/Laptop altijd handig)

wwwimmm

Post by wwwimmm » 03 Jun 2016 08:50

zappa wrote:Ik heb dezelfde fles fruitsap in mijne frigo :dontknow: Mocht dat nu van een ander merk geweest zijn ... :| Want van dat merk fruitsap, durf ik al eens "uitslag" krijgen :roll:

Het is het toestel waar ik het meest een conversatie probeer mee te hebben, over zijn ondoorgrondelijke wegen :stars: ;)
Dé vraag is: ligt dit aan het toestel ??? :roll:

Van zodra er aan iets meer dan 2 knopkes zitten, durven dames immers wel al eens wat moeilijkheden ondervinden…
Een ander gekend fenomeen is dat vrouwen steeds opnieuw in discussie gaan met een pratend toestel. Neem het van mij aan: dat helpt niet! :dontknow:
Mijn suggestie:
zet het geluid uit en kijk alleen naar de prentjes, misschien gaat het dan beter. :pom:
Maar denk eraan: te veel fruitsap kan diarree veroorzaken en als dat op de moto gebeurt kan dit zorgen voor gevaarlijke toestanden, zowel voor jezelf als voor eventuele volgers…. :toilet:

zappa

Post by zappa » 03 Jun 2016 11:10

wwwimmm wrote: Dé vraag is: ligt dit aan het toestel ??? :roll:
Nee zeker niet, zo ver ben ik al in mijn zelfkennis :mrgreen:

Geluid staat altijd af, de Nederlandse Claire "rueu dju buja" horen opnoemen, was de druppel :shock: :mrgreen:
sig nature

F M

Post by F M » 03 Jun 2016 11:27

zappa wrote:Geluid staat altijd af, de Nederlandse Claire "rueu dju buja" horen opnoemen, was de druppel :shock: :mrgreen:
Als je de gewone vlaamse stem neemt, dan worden die straatnamen niet afgeroepen, en die vlaamse stem is een pak rustiger en voor ons natuurlijker.
I am confused. Oh no, maybe not!

wwwimmm

Post by wwwimmm » 03 Jun 2016 11:57

zappa wrote: Nee zeker niet, zo ver ben ik al in mijn zelfkennis :mrgreen:

Geluid staat altijd af, de Nederlandse Claire "rueu dju buja" horen opnoemen, was de druppel :shock: :mrgreen:
OK, dat is al een hele stap in de goeie richting. Gij wordt ooit nog wel eens een verstandig meiske… :o

Dat onze noorderburen niet echt uitblinken in talen, laat staan het Frans, is een eufimisme. Maar om ons Claire-tje alleen daarom de mond te snoeren is dan weer niet zo fraai. :bash:
Onze linkse, stakende ratten zouden alles behalve blij zijn met deze onverdraagzaamheid tov een evenwaardige medemens. Moest het hier om een gekleurde medemens of een Jood gaan, je zat al lang in een heropvoedingsgesticht.

Maar begripvol als ik ben, zie ik dat wel door de vingers. Voor mij blijf je de enige echte (evenwel lichtjes racistische) forum-queen!
:sweetheart: :sweetheart: :sweetheart:

Muug

Post by Muug » 03 Jun 2016 12:05

wwwimmm wrote:........ Nederlandse ...noorderburen ....evenwaardige medemens.
meen je dat? :|

wwwimmm

Post by wwwimmm » 03 Jun 2016 12:22

Muug wrote:
wwwimmm wrote:........ Nederlandse ...noorderburen ....evenwaardige medemens.
meen je dat? :|
Voor dikhuidigen is een heropvoedingsgesticht ontoereikend. Eenzame opsluiting (in Wallonie, dus zonder cipiers) is uw deel! :argue: :whip:

En dan nu eens zonder gezever:
ik heb niet de minste moeite met onze noorderburen: een tikkeltje arrogant maar vooral duidelijk in hun communicatie/onderhandeling. Dat komt de efficiëntie alleen maar ten goede. Al dat voorzichtig gepamper en dat rond de pot draaien hoeft niet voor mij.
Ook van hun spreekwoordelijke gierigheid heb ik nog maar zelden iets gemerkt, integendeel.
En last but not least, ze hebben daar mooie(en lekkere) plantjes, echte natuurliefhebbers! :rayof:

Muug

Post by Muug » 03 Jun 2016 13:11

wwwimmm wrote:..........een tikkeltje arrogant maar vooral duidelijk in hun communicatie/onderhandeling. Dat komt de efficiëntie alleen maar ten goede. Al dat voorzichtig gepamper en dat rond de pot draaien hoeft niet voor mij.....
totaal akkoord hoor. Prachtig hoe ze daar hun land runnen: goede wegen, gescheiden fietspaden, slimme verkeerslichten, mooi bebouwde kommen. Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:

Post Reply