Iemand zin in een fruitsapke???

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
wwwimmm

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm » 03 Jun 2016 13:28

Muug wrote:totaal akkoord hoor. Prachtig hoe ze daar hun land runnen: goede wegen, gescheiden fietspaden, slimme verkeerslichten, mooi bebouwde kommen. Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:
We zijn het eens! :angel:

En behalve hun aangeboren organisatietalent, hebben ze nog een immens groot voordeel tov ons: een syndicalisatiegraad van ± 20%, bij ons > 55%.
De vadsige vakbonden, lang geleden ooit nuttig en nodig, maar vandaag zijn ze een pest voor alles en iedereen die iets wil doen bewegen/veranderen. Maar we gaan hier over zwijgen :stop: of ik word ongemakkelijk :freak: (en ik ben al niet de makkelijkste…).
:ricky:

TRooPER

Post by TRooPER » 03 Jun 2016 14:48

Muug wrote: totaal akkoord hoor. Prachtig hoe ze daar hun land runnen: goede wegen, gescheiden fietspaden, slimme verkeerslichten, mooi bebouwde kommen. Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:

:lol: kan te maken hebben met de mindere kwaliteit een goede bierproducten bij de noorderburen
in ons apenland is er dan weer een sterke bierenplas :w00t:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

toeternietoe

Post by toeternietoe » 03 Jun 2016 19:21

Muug wrote:................Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:
Dat kan je nu toch echt niet menen :shock:
To Ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

zappa

Post by zappa » 04 Jun 2016 00:19

;)
toeternietoe wrote:
Muug wrote:................Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:
Zolang er geen les in 't Frans aan te past komt?? :mrgreen:
Er zijn veel dingen beter, georganiseerd, maar om lekker eten te kopen, geef me maar de Walen :grin: En toch in tegenstelling van een eerdere post, vertoef ik in mijn vrije tijd of als 't op boodschappen aan komt, meer ergens net over de NL grens , die zo vlakbij is. Maar dat wil nog niet zeggen, dat ik frans ( poging tot) pratende noorderburen niet slecht vind voor mijn tandglazuur, dat slijt af van zo hard die tanden op elkaar te houden, en een uitgestreken gezicht in de plooi te houden :grin: Maar oké mijn frans trekt vast op nog veel minder.
sig nature

wwwimmm

Post by wwwimmm » 04 Jun 2016 13:05

Het moest snel gaan of hij ging beschimmelen, dus de fruitsap is uitverkocht. :thumbsup:
Maar in den Delhaize, de Carrefour, denaldi of de Lidl hebben ze nog wel wat voorraad…
:ricky:

wwwimmm

Post by wwwimmm » 04 Jun 2016 22:17

zappa wrote:;)
toeternietoe wrote:
Zolang er geen les in 't Frans aan te past komt?? :mrgreen:
Er zijn veel dingen beter, georganiseerd, maar om lekker eten te kopen, geef me maar de Walen :grin: En toch in tegenstelling van een eerdere post, vertoef ik in mijn vrije tijd of als 't op boodschappen aan komt, meer ergens net over de NL grens , die zo vlakbij is. Maar dat wil nog niet zeggen, dat ik frans ( poging tot) pratende noorderburen niet slecht vind voor mijn tandglazuur, dat slijt af van zo hard die tanden op elkaar te houden, en een uitgestreken gezicht in de plooi te houden :grin: Maar oké mijn frans trekt vast op nog veel minder.
Hollanders hebben niet echt een talenknobbel, daar ben ik het mee eens. Hoe het met uw Frans gesteld, daar kan ik helaas niks over zeggen. Mais ton FranK, il l'a bien fait...
:rayof:

Wipr

Post by Wipr » 05 Jun 2016 21:16

België splitsen en Vlaanderen het zuiden van Nederland. Totaal geen moeite mee!

Tom Thumper

Post by Tom Thumper » 05 Jun 2016 23:00

Wipr wrote:België splitsen en Vlaanderen het zuiden van Nederland. Totaal geen moeite mee!
Nope, geen enkele moeite mee, ik zal instant verhuizen naar Wallonië, geen enkele moeite mee. Veel minder gemekker en gezaag aan de andere kant van de taalgrens.
Me gusta la moto, me gustas tu.

zappa

Post by zappa » 05 Jun 2016 23:19

Tom Thumper wrote:
Wipr wrote:België splitsen en Vlaanderen het zuiden van Nederland. Totaal geen moeite mee!
Nope, geen enkele moeite mee, ik zal instant verhuizen naar Wallonië, geen enkele moeite mee. Veel minder gemekker en gezaag aan de andere kant van de taalgrens.
Yep, en als ze al mekkeren, dan versta ik ze toch niet :mrgreen: En veel lekkerder koeien ! :mrgreen:
sig nature

F M

Post by F M » 06 Jun 2016 08:08

Zeg wwwimmm, wat heb je eigenlijk in de plaats gekocht ?

Niet dat ik nieuwsgierig ben...
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply