Iemand zin in een fruitsapke???

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

Muug wrote:totaal akkoord hoor. Prachtig hoe ze daar hun land runnen: goede wegen, gescheiden fietspaden, slimme verkeerslichten, mooi bebouwde kommen. Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:
We zijn het eens! :angel:

En behalve hun aangeboren organisatietalent, hebben ze nog een immens groot voordeel tov ons: een syndicalisatiegraad van ± 20%, bij ons > 55%.
De vadsige vakbonden, lang geleden ooit nuttig en nodig, maar vandaag zijn ze een pest voor alles en iedereen die iets wil doen bewegen/veranderen. Maar we gaan hier over zwijgen :stop: of ik word ongemakkelijk :freak: (en ik ben al niet de makkelijkste…).
:ricky:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by TRooPER »

Muug wrote: totaal akkoord hoor. Prachtig hoe ze daar hun land runnen: goede wegen, gescheiden fietspaden, slimme verkeerslichten, mooi bebouwde kommen. Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:


:lol: kan te maken hebben met de mindere kwaliteit een goede bierproducten bij de noorderburen
in ons apenland is er dan weer een sterke bierenplas :w00t:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by toeternietoe »

Muug wrote:................Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:
Dat kan je nu toch echt niet menen :shock:
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by zappa »

;)
toeternietoe wrote:
Muug wrote:................Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:
Dat kan je nu toch echt niet menen :shock:
Zolang er geen les in 't Frans aan te past komt?? :mrgreen:
Er zijn veel dingen beter, georganiseerd, maar om lekker eten te kopen, geef me maar de Walen :grin: En toch in tegenstelling van een eerdere post, vertoef ik in mijn vrije tijd of als 't op boodschappen aan komt, meer ergens net over de NL grens , die zo vlakbij is. Maar dat wil nog niet zeggen, dat ik frans ( poging tot) pratende noorderburen niet slecht vind voor mijn tandglazuur, dat slijt af van zo hard die tanden op elkaar te houden, en een uitgestreken gezicht in de plooi te houden :grin: Maar oké mijn frans trekt vast op nog veel minder.
sig nature

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

Het moest snel gaan of hij ging beschimmelen, dus de fruitsap is uitverkocht. :thumbsup:
Maar in den Delhaize, de Carrefour, denaldi of de Lidl hebben ze nog wel wat voorraad…
:ricky:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

zappa wrote:;)
toeternietoe wrote:
Muug wrote:................Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:
Dat kan je nu toch echt niet menen :shock:
Zolang er geen les in 't Frans aan te past komt?? :mrgreen:
Er zijn veel dingen beter, georganiseerd, maar om lekker eten te kopen, geef me maar de Walen :grin: En toch in tegenstelling van een eerdere post, vertoef ik in mijn vrije tijd of als 't op boodschappen aan komt, meer ergens net over de NL grens , die zo vlakbij is. Maar dat wil nog niet zeggen, dat ik frans ( poging tot) pratende noorderburen niet slecht vind voor mijn tandglazuur, dat slijt af van zo hard die tanden op elkaar te houden, en een uitgestreken gezicht in de plooi te houden :grin: Maar oké mijn frans trekt vast op nog veel minder.
Hollanders hebben niet echt een talenknobbel, daar ben ik het mee eens. Hoe het met uw Frans gesteld, daar kan ik helaas niks over zeggen. Mais ton FranK, il l'a bien fait...
:rayof:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by Wipr »

België splitsen en Vlaanderen het zuiden van Nederland. Totaal geen moeite mee!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by Tom Thumper »

Wipr wrote:België splitsen en Vlaanderen het zuiden van Nederland. Totaal geen moeite mee!
Nope, geen enkele moeite mee, ik zal instant verhuizen naar Wallonië, geen enkele moeite mee. Veel minder gemekker en gezaag aan de andere kant van de taalgrens.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by zappa »

Tom Thumper wrote:
Wipr wrote:België splitsen en Vlaanderen het zuiden van Nederland. Totaal geen moeite mee!
Nope, geen enkele moeite mee, ik zal instant verhuizen naar Wallonië, geen enkele moeite mee. Veel minder gemekker en gezaag aan de andere kant van de taalgrens.
Yep, en als ze al mekkeren, dan versta ik ze toch niet :mrgreen: En veel lekkerder koeien ! :mrgreen:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by F M »

Zeg wwwimmm, wat heb je eigenlijk in de plaats gekocht ?

Niet dat ik nieuwsgierig ben...
I am confused. Oh no, maybe not!

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

F M wrote:Zeg wwwimmm, wat heb je eigenlijk in de plaats gekocht ?

Niet dat ik nieuwsgierig ben...
Sinds ik met een Tiger rijd hoef ik al die technologische snufjes niet meer. Ik vertrouw blindelings op zijn instinct… :whistling:

Maar voor die enkele uitzonderlijke keren dat hij het spoor kwijt zou raken heb ik een Zumo 590LM aangeschaft. Ik ben al jaaaren een Garmin-addict dus voor mij geen Tomtom prullen, laat staan het padvindersachtige bolleke/pijlke gedoe…
:ricky:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by F M »

Die heb ik ook sinds kort (rijden wij nu allebei op een Triumph met een Zumo590? waar gaat dat naartoe?)

Je heb je toch al ingewerkt in de gewijzigde manier van route starten als je niet op de route bent, en je wil niet naar het begin van de route?
I am confused. Oh no, maybe not!

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

F M wrote:Die heb ik ook sinds kort (rijden wij nu allebei op een Triumph met een Zumo590? waar gaat dat naartoe?)

Je heb je toch al ingewerkt in de gewijzigde manier van route starten als je niet op de route bent, en je wil niet naar het begin van de route?
Euh, moeten wij nu gaan samenwonen??? :smitten:

Maar wat betreft die wijzigingen tov de Zumo660 hoor ik het in Keulen donderen. Alle tips and tricks zijn van harte welkom. Dat bespaart mij het doorbladeren van de manual…
:ricky:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by F M »

Die manual is heel rap doorbladerd. Alleen ga je daarin niet vinden wat je eigenlijk best wel moet weten. Als ik vanavond tijd heb zal ik proberen beknopt samen te stellen wat je moet weten om een aantal praktische problemen te kunnen tackelen.
I am confused. Oh no, maybe not!

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

F M wrote:Die manual is heel rap doorbladerd. Alleen ga je daarin niet vinden wat je eigenlijk best wel moet weten. Als ik vanavond tijd heb zal ik proberen beknopt samen te stellen wat je moet weten om een aantal praktische problemen te kunnen tackelen.
En dat allemaal belangeloos en uit pure menslievendheid? :o Het siert je! :thumbsup:

Dan herdoop ik mijn Zumo590LM in een Zumo590FM. :laugh3:
:ricky:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by F M »

Je hebt gemerkt dat ik de uitleg in een nieuw draadje gezet heb?

Want wie gaat er later ooit aan denken dat info over een Zumo staat in een draadje over fruitsap... :pillepalle:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by toeternietoe »

wwwimmm wrote:
F M wrote:Die manual is heel rap doorbladerd. Alleen ga je daarin niet vinden wat je eigenlijk best wel moet weten. Als ik vanavond tijd heb zal ik proberen beknopt samen te stellen wat je moet weten om een aantal praktische problemen te kunnen tackelen.
En dat allemaal belangeloos en uit pure menslievendheid? :o Het siert je! :thumbsup:

Dan herdoop ik mijn Zumo590LM in een Zumo590FM. :laugh3:
:ricky:
Sven Gatz wil FM tegen 2022 afschaffen :o We gaan er dus nu nog wat van profiteren ;)
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

toeternietoe wrote: Sven Gatz wil FM tegen 2022 afschaffen :o We gaan er dus nu nog wat van profiteren ;)
Ook waar!

Nog zo jong en ondernemend en toch al afgeschreven. :krabje: Aan de "struggle for life" ontsnapt niemand… :dontknow:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by F M »

:grin: :grin: :grin:
I am confused. Oh no, maybe not!

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by Wipr »

wwwimmm wrote:
F M wrote:Zeg wwwimmm, wat heb je eigenlijk in de plaats gekocht ?

Niet dat ik nieuwsgierig ben...
Sinds ik met een Tiger rijd hoef ik al die technologische snufjes niet meer. Ik vertrouw blindelings op zijn instinct… :whistling:

Maar voor die enkele uitzonderlijke keren dat hij het spoor kwijt zou raken heb ik een Zumo 590LM aangeschaft. Ik ben al jaaaren een Garmin-addict dus voor mij geen Tomtom prullen, laat staan het padvindersachtige bolleke/pijlke gedoe…
:ricky:
Voor iemand met jou skills....... Een sextant de oplossing? :rayof:

Post Reply