KTM Duke 690

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
petervdc
Posts: 3016
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: KTM Duke 690

Post by petervdc » 19 Oct 2016 09:42

Wipr wrote:Ik heb in mei 1 fout gemaakt en toen gekocht omdat de Duke 1500€ goedkoper was dan de adventurer 1050 terwijl ik tijdens de testrit zoveel meer plezier had op de adventurer. Dus moraal van 't verhaal. Keuze motorfiets volledig laten afhangen van de keuze van je hart en niet je verstand. Althans voor mij
Idd.
Mss nu met de 1090 gaat de 1050 goedkoper worden ?
Keep going

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: KTM Duke 690

Post by wwwimmm » 19 Oct 2016 11:57

Los van alle filosofische beschouwingen is dit een uitzonderlijk schoon okkazie! :thumbsup:

Tien jaar geleden zou hij reeds verkocht geweest zijn, mits uiteraard het gebruikelijke gepingel.
Mijn voorliefde voor één-cylinders(Duke 2(640), Pegaso, SLR…)steekt alweer efkes de neus aan het venster, maar ik heb aan mezelf en mijn directe omgeving beloofd dat er geen 2de, 3de of 4de brommer meer in huis komt. 't Zou dan elke morgen opnieuw een verscheurende keuze zijn...
't Is idd niet de ideale brommer voor de autostrade of om mee op reis te gaan, maar daar buiten is 't elke minuut genieten.
(met de SLR heb ik in 3 maand tijd 9000 km gereden, waarvan behoorlijk wat autostrade en op de koop toe tijdens een behoorlijk koude en natte periode. Dat helpt om aan de verleiding te weerstaan…)

Succes met de verkoop!
:ricky:

Wipr
Posts: 1508
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: KTM Duke 690

Post by Wipr » 19 Oct 2016 22:47

wwwimmm wrote:Los van alle filosofische beschouwingen is dit een uitzonderlijk schoon okkazie! :thumbsup:

Tien jaar geleden zou hij reeds verkocht geweest zijn, mits uiteraard het gebruikelijke gepingel.
Mijn voorliefde voor één-cylinders(Duke 2(640), Pegaso, SLR…)steekt alweer efkes de neus aan het venster, maar ik heb aan mezelf en mijn directe omgeving beloofd dat er geen 2de, 3de of 4de brommer meer in huis komt. 't Zou dan elke morgen opnieuw een verscheurende keuze zijn...
't Is idd niet de ideale brommer voor de autostrade of om mee op reis te gaan, maar daar buiten is 't elke minuut genieten.
(met de SLR heb ik in 3 maand tijd 9000 km gereden, waarvan behoorlijk wat autostrade en op de koop toe tijdens een behoorlijk koude en natte periode. Dat helpt om aan de verleiding te weerstaan…)

Succes met de verkoop!
:ricky:
Dank u wwwimmm

@ Peter: 1050 zal verdwijnen of is al niet meer verkrijgbaar .

User avatar
Muug
Posts: 6324
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: KTM Duke 690

Post by Muug » 20 Oct 2016 09:50

De 1090 is eigenlijk de 1050 maar dan met Euro4.

Wipr
Posts: 1508
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: KTM Duke 690

Post by Wipr » 21 Oct 2016 16:21

Muug wrote:De 1090 is eigenlijk de 1050 maar dan met Euro4.
En 30pk meer

bompa
Posts: 1397
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: KTM Duke 690

Post by bompa » 21 Oct 2016 18:17

Wipr wrote:
Muug wrote:De 1090 is eigenlijk de 1050 maar dan met Euro4.
En 30pk meer
Maar heb je al die pk's nodig :?: Als ik met mijne Tenere 660 op weg ben amuseer ik me gewoonlijk zeer goed met zijn 48 pk :grin: 'k heb moto's gehad met 165 pk , maar met mijne Tenere is het even plezant rijden vind ik ,'t is anders rijden , met mijne bandit 650 juist het zelfde , 'k weet zelfs nog niet hoeveel pk die heeft ,en 'k heb nog geen enkele pk gemist van mijn vorige meer pk moto's . :grin:

User avatar
Muug
Posts: 6324
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: KTM Duke 690

Post by Muug » 21 Oct 2016 19:20

neen, echt, ge hebt zoveel pk's niet nodig. En ze wél hebben en dan met al die riding modes er 100 afpitsen is eigenlijk heel erg huichelachtig 8-)

User avatar
F M
Posts: 2772
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: KTM Duke 690

Post by F M » 21 Oct 2016 20:20

Ach, ik was wel heel blij met die PK's in de Alpen of Vogezen. En ook heel blij dat ik ze naar 100 kon afpitsen in de gietende regen.
I am confused. Oh no, maybe not!

Stefke
Posts: 1257
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: KTM Duke 690

Post by Stefke » 21 Oct 2016 21:08

en ik ben blij met de 85pk van mijne GS, toch genoeg om een bandje af te rijden op pakweg 6000km... :roll:

maar verder was allen mijn eerste moto de enige die niet zo lang in huis bleef... :roll:
Suzuki GS500e (5000km gereden en verkocht)
NTV 650 (92000km en verkocht)
Pan European 1100 (74000km en verkocht)
GS 1150 (+-170000km en nog in huis)
Daytona 595 (10000km en nog in huis)
Sprint ST955i (werkpaard en na 271000km nog niet beu..)
2016: 45000 :ricky: 2017: 17000

TRooPER
Posts: 1657
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: KTM Duke 690

Post by TRooPER » 22 Oct 2016 10:10

Stefke wrote:en ik ben blij met de 85pk van mijne GS, toch genoeg om een bandje af te rijden op pakweg 6000km... :roll:

maar verder was allen mijn eerste moto de enige die niet zo lang in huis bleef... :roll:
Suzuki GS500e (5000km gereden en verkocht)
NTV 650 (92000km en verkocht)
Pan European 1100 (74000km en verkocht)
GS 1150 (+-170000km en nog in huis)
Daytona 595 (10000km en nog in huis)
Sprint ST955i (werkpaard en na 271000km nog niet beu..)

Gij zou beter wat meer km's doen met uw moto's.
... :peepwall:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest