Zand Los

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Wipr
Posts: 1986
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Zand Los

Post by Wipr »

eeeuuuh.... gaat het hier over die zoveeldelige promotiefilm voor BMW en LandRover? Image
waar ik zo af en toe trailerke van zag? dat trailerke was al..."geeuuuuuuuwww" Image
Da wast inderdaad. Image

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zand Los

Post by zappa »

duidelijk dat 't geld moet opbrengen, zag vandaag in de colruyt dvd box los zand voor 44,95 (4dvd's) ja zo vlak voor de feestdagen, ge zou zo maar een motorijder zijn (met ne bmw) en nog een pakje vandoen hebben Image
sig nature

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Zand Los

Post by diskeletloetje »

Ah, Zappa, ge brengt mij op idee?n.... Image Image
Mijn schoonpa rijdt met nen RT, en die verdient een schoon kadooke Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zand Los

Post by zappa »

Ocharme dienen mens Image Image
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zand Los

Post by F M »

Ik dacht dat het alleen schoon[u:tu07053q]moeders[/u:tu07053q] waren die de mensen niet kunnen uitstaan ? Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Zand Los

Post by Theo »

ik vraag me af waarom dat dat mens "schoonmoeder" genoemd wordt als iedereen uiteindelijk toch met de dochter trouwt? Image

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Zand Los

Post by Tom Thumper »

ik kijk al jaren niet meer naar tv. Ok, dat ding staat hier wel aan, maar ik heb meestal wel andere dingen te doen.
Dus niks gezien van Los Zand, niks van Vlees en bloed, niks van pappenheimers, niks nougabollen. En ik vind dat niet erg.
Howww, vlees en bloed vond ik geweldig. Niet gezien op tv, kijk ik ook heel weinig naar, maar de DVD gekocht voor een vriendin die in Frankrijk woont. Toch ff gekeken naar de eerste aflevering en ineens verkocht. Alle afleveringen na elkaar gezien. Was ongelooflijk. Ik lag om 4 uur 's morgens in mijn bed en nog een week zeer in mijn kaken van het lachen. Image Image Image

Naar Zand Lossen heb ik ook wel eens gezien omdat ik zelf ook wel eens keer graag met mijn brommerke rond rij maar heeft me niet kunnen boeien, geeneen aflevering uitgekeken. Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply