straat of slijk?
Ik stel me toch enkele vraagjes..
1 waarom doen er (zo weinig of) geen vrouwen aan off road? heb vandaag naar die 250 v Ktm staan kijken das wel hoog idd, zou niet vlot aan de grond komen, maar waarom maken ze dan kids versies en niet wife versies?
2 zeer grof genomen ,zijn er straat banden, offroad banden die ook op straat kunnen en echte noppekes banden? met die laatste kan je niet op straat want die slijten te erg? Of zijn die juist h??l goed bij vb regen, modderige en gladde banen?
3 waarom is een cross helm altijd met een zonneklep en met zo'n mond bumperke?
1 waarom doen er (zo weinig of) geen vrouwen aan off road? heb vandaag naar die 250 v Ktm staan kijken das wel hoog idd, zou niet vlot aan de grond komen, maar waarom maken ze dan kids versies en niet wife versies?
2 zeer grof genomen ,zijn er straat banden, offroad banden die ook op straat kunnen en echte noppekes banden? met die laatste kan je niet op straat want die slijten te erg? Of zijn die juist h??l goed bij vb regen, modderige en gladde banen?
3 waarom is een cross helm altijd met een zonneklep en met zo'n mond bumperke?
sig nature
Re: straat of slijk?
1 een te kleine markt en dus geen prioriteit voor de fabrikantenIk stel me toch enkele vraagjes..
1 waarom doen er (zo weinig of) geen vrouwen aan off road? heb vandaag naar die 250 v Ktm staan kijken das wel hoog idd, zou niet vlot aan de grond komen, maar waarom maken ze dan kids versies en niet wife versies?
2 zeer grof genomen ,zijn er straat banden, offroad banden die ook op straat kunnen en echte noppekes banden? met die laatste kan je niet op straat want die slijten te erg? Of zijn die juist h??l goed bij vb regen, modderige en gladde banen?
3 waarom is een cross helm altijd met een zonneklep en met zo'n mond bumperke?
2 niet da'k er veel van ken, maar noppenbanden zijn volgens mij echt goed als't wreed modderig/zanderig is. Door die noppen heb je meer grip. Dus het hangt er maar vanaf hoe modderig het ligt. Maar een doorgaans herfstige landweg zou'k toch liever met offroad banden nemen die ook op straat kunnen...
3 goei vraag...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Re: straat of slijk?
een poging:3 waarom is een cross helm altijd met een zonneklep en met zo'n mond bumperke?
Voor de zon tiens ...
zo'n klepke is handiger dan een zonnebril ... belemmert uw zicht/helderheid niet en word nie vuil.
Met een Jet-helm heb je een ruimer zicht en is lichter dan een integraalhelm ... (beter voor uwe nek denk ik.)
Z'n bumperke is voor je knep beter te beschermen ...
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...
Re: straat of slijk?
1 : grondspeling ! Als ge iets of wat wilt gaan offroaden hebt ge grondspeling nodig, zo simpel is dat. En dat hebt ge niet meer als ge de moto terug gaat verlagen.
2. Er bestaan bijna teveel banden voor dat soort dingen. Allroad banden kunnen heel veel op't straat, en een klein beetje op onverhard. Maar modder en zand zult ge toch stapvoets moeten doen, en een modderige helling moogt ge vergeten. Lietje en Johan hebben 2 weken geleden efkes hun verstand gebruikt bij die beekdoorwading en de brug genomen. Anders stonden die daar nu nog . Den deze kon er rustig doorploeteren want endurobanden ...
Goegelt maar nekeer naar Michelin Anakee, Metzeler Tourance, Pirelli Scorpion A/T, Bridgestone Trailwing/battlewing,...dat zijn de bekendste allroadbanden.
Nen hele bekende "tussenband" bvb is de Continental TKC80. Grove noppen en redelijk harde compound. Daar kunt ge hard mee gaan op droge verhard en onverhard. Zand is hij ook nog redelijk, maar in de modder is hij eigenlijk niet beter dan de allroadbanden. De ruimte tussen de noppen slibt veel te snel dicht en dan krijgt ge terug een glijoppervlak. Komt daar nog eens bij dat die band op nat verhard een totale ramp is. Een ander type dat stillekesaan opkomt is bvb de Heidenau K60. Schijnt het zelfs goed te doen op sneeuw en als specifieke winterband.
De volgende stap gaat naar de endurobanden : grove en hoge noppen met redelijk veel tussenafstand. Op verharde wegen voelt ge al een vrij groot verschil met gewone banden : ge voelt de noppen namelijk plooien in de bochten, bij optrekken en bij remmen. Dat went wel .
Goeie grip in zand, modder. Meer dan aanvaardbare grip op droge verhard, redelijke grip op natte verhard (maar veel minder dan ne gewone baanband natuurlijk). Nat gras bvb blijft wel tricky. Bekend type : Pirelli MT21, Michelin Enduro Competition 3/4, Pirelli Scorpion Pro..
Dan hebt ge de crossbanden : nog grovere noppen, nog hoger, nog meer ruimte ertussen. De verharde eigenschappen zijn vrijwel onbestaande en ge trekt die op een paar tientallen kilometer in flarden vaneen op verhard als ge dat wilt...Michelin Cross S12 bvb. Meestal zijn die ook niet meer gehomologeerd voor straatgebruik...
Ik heb op mijn 2de set velgen gekozen voor nen enduroband vanachter (Dunlop D908RR) om nog weg te kunnen met het vermogen, en nen iets extremere Scorpion Pro vanvoor. Wreed plezant in't slijk en zand, op de baan is't op't gemakske te doen. Offroad in de zomer als't droog ligt is perfect doenbaar op de standaard Scorpions.
Waar kunt ge geen geschikte banden voor kopen :
- modder op verhard
- bladeren op verhard
- wegmarkeringen
Noppen of geen, schuiven zult ge .
2. Er bestaan bijna teveel banden voor dat soort dingen. Allroad banden kunnen heel veel op't straat, en een klein beetje op onverhard. Maar modder en zand zult ge toch stapvoets moeten doen, en een modderige helling moogt ge vergeten. Lietje en Johan hebben 2 weken geleden efkes hun verstand gebruikt bij die beekdoorwading en de brug genomen. Anders stonden die daar nu nog . Den deze kon er rustig doorploeteren want endurobanden ...
Goegelt maar nekeer naar Michelin Anakee, Metzeler Tourance, Pirelli Scorpion A/T, Bridgestone Trailwing/battlewing,...dat zijn de bekendste allroadbanden.
Nen hele bekende "tussenband" bvb is de Continental TKC80. Grove noppen en redelijk harde compound. Daar kunt ge hard mee gaan op droge verhard en onverhard. Zand is hij ook nog redelijk, maar in de modder is hij eigenlijk niet beter dan de allroadbanden. De ruimte tussen de noppen slibt veel te snel dicht en dan krijgt ge terug een glijoppervlak. Komt daar nog eens bij dat die band op nat verhard een totale ramp is. Een ander type dat stillekesaan opkomt is bvb de Heidenau K60. Schijnt het zelfs goed te doen op sneeuw en als specifieke winterband.
De volgende stap gaat naar de endurobanden : grove en hoge noppen met redelijk veel tussenafstand. Op verharde wegen voelt ge al een vrij groot verschil met gewone banden : ge voelt de noppen namelijk plooien in de bochten, bij optrekken en bij remmen. Dat went wel .
Goeie grip in zand, modder. Meer dan aanvaardbare grip op droge verhard, redelijke grip op natte verhard (maar veel minder dan ne gewone baanband natuurlijk). Nat gras bvb blijft wel tricky. Bekend type : Pirelli MT21, Michelin Enduro Competition 3/4, Pirelli Scorpion Pro..
Dan hebt ge de crossbanden : nog grovere noppen, nog hoger, nog meer ruimte ertussen. De verharde eigenschappen zijn vrijwel onbestaande en ge trekt die op een paar tientallen kilometer in flarden vaneen op verhard als ge dat wilt...Michelin Cross S12 bvb. Meestal zijn die ook niet meer gehomologeerd voor straatgebruik...
Ik heb op mijn 2de set velgen gekozen voor nen enduroband vanachter (Dunlop D908RR) om nog weg te kunnen met het vermogen, en nen iets extremere Scorpion Pro vanvoor. Wreed plezant in't slijk en zand, op de baan is't op't gemakske te doen. Offroad in de zomer als't droog ligt is perfect doenbaar op de standaard Scorpions.
Waar kunt ge geen geschikte banden voor kopen :
- modder op verhard
- bladeren op verhard
- wegmarkeringen
Noppen of geen, schuiven zult ge .
Nil volentibus arduum
Re: straat of slijk?
1. Ik ken er toch een stuk of 6. waarvan er hier 4 in actie. Geen van die madammen is groter dan 1m75. Geen van die madammen heeft een KTM. De kleinste heeft een XT250 Serrow, hier niet ingevoerd. Doet daar redelijk straffe dingen mee. Dan nog DR350, XT660Z, en eentje met een DR400Z en 1150GS, waar ze allebei mee offroad gaat. 1 voet aan de grond is genoeg. En gene schrik om al eens omver te vallen helpt ook.
3. Die klep houdt de zon uit uw ogen, en toch heb je nog zicht in de schaduw. Met een zonnebril niet, bovendien is een zonnebril slecht voor uw dieptezicht, het wordt redelijk lastig om de diepte van de putten in te schatten. Als je eens goed den dekor ingaat kan dat kinstuk uw tanden redden. En de rest van uw gezicht. Aja, zo'n helm is ook 200 ? 500 gram lichter dan een integraal of systeemhelm. Altijd meegenomen.
Nadeel: een crossbril beperkt het zijdelings zicht. En regen kan verrekt zeer doen, op uw vel tussen bril en helm. Toch is offroaden zonder cross- of veiligheidsbril niet aan te raden, er vliegt vanalles rond en ge komt al eens struikgewas tegen.
3. Die klep houdt de zon uit uw ogen, en toch heb je nog zicht in de schaduw. Met een zonnebril niet, bovendien is een zonnebril slecht voor uw dieptezicht, het wordt redelijk lastig om de diepte van de putten in te schatten. Als je eens goed den dekor ingaat kan dat kinstuk uw tanden redden. En de rest van uw gezicht. Aja, zo'n helm is ook 200 ? 500 gram lichter dan een integraal of systeemhelm. Altijd meegenomen.
Nadeel: een crossbril beperkt het zijdelings zicht. En regen kan verrekt zeer doen, op uw vel tussen bril en helm. Toch is offroaden zonder cross- of veiligheidsbril niet aan te raden, er vliegt vanalles rond en ge komt al eens struikgewas tegen.
grease up your baby for a ball on the hill
Re: straat of slijk?
Ik ga de laatste maanden wijslijk niet meer naar mijn paarden op de wei, met de moto zelfs met de landcruiser is 't al tricky, lap denken die paarden aan 't hek, daar schuift ons eten betonbaantje met veel traktors, ook sinds die opligger er achteruit in moest (nee geen vrouw ne vent! ) zat meer naast dan op de beton, heel baantje is naar... meer slijk op dan naast.1 : grondspeling ! Als ge iets of wat wilt gaan offroaden hebt ge grondspeling nodig, zo simpel is dat. En dat hebt ge niet meer als ge de moto terug gaat verlagen.
2. Er bestaan bijna teveel banden voor dat soort dingen. Allroad banden kunnen heel veel op't straat, en een klein beetje op onverhard. Maar modder en zand zult ge toch stapvoets moeten doen, en een modderige helling moogt ge vergeten. Lietje en Johan hebben 2 weken geleden efkes hun verstand gebruikt bij die beekdoorwading en de brug genomen. Anders stonden die daar nu nog . Den deze kon er rustig doorploeteren want endurobanden ...
Goegelt maar nekeer naar Michelin Anakee, Metzeler Tourance, Pirelli Scorpion A/T, Bridgestone Trailwing/battlewing,...dat zijn de bekendste allroadbanden.
Nen hele bekende "tussenband" bvb is de Continental TKC80. Grove noppen en redelijk harde compound. Daar kunt ge hard mee gaan op droge verhard en onverhard. Zand is hij ook nog redelijk, maar in de modder is hij eigenlijk niet beter dan de allroadbanden. De ruimte tussen de noppen slibt veel te snel dicht en dan krijgt ge terug een glijoppervlak. Komt daar nog eens bij dat die band op nat verhard een totale ramp is. Een ander type dat stillekesaan opkomt is bvb de Heidenau K60. Schijnt het zelfs goed te doen op sneeuw en als specifieke winterband. [color=#FF8000:1pmhk7o3] tijdens 't googelen zelfs ne sm met zo'n banden gezien [/color:1pmhk7o3]
De volgende stap gaat naar de endurobanden : grove en hoge noppen met redelijk veel tussenafstand. Op verharde wegen voelt ge al een vrij groot verschil met gewone banden : ge voelt de noppen namelijk plooien in de bochten, bij optrekken en bij remmen. Dat went wel .
Goeie grip in zand, modder. Meer dan aanvaardbare grip op droge verhard, redelijke grip op natte verhard (maar veel minder dan ne gewone baanband natuurlijk). Nat gras bvb blijft wel tricky. Bekend type : Pirelli MT21, Michelin Enduro Competition 3/4, Pirelli Scorpion Pro..
Dan hebt ge de crossbanden : nog grovere noppen, nog hoger, nog meer ruimte ertussen. De verharde eigenschappen zijn vrijwel onbestaande en ge trekt die op een paar tientallen kilometer in flarden vaneen op verhard als ge dat wilt...Michelin Cross S12 bvb. Meestal zijn die ook niet meer gehomologeerd voor straatgebruik...
Ik heb op mijn 2de set velgen gekozen voor nen enduroband vanachter (Dunlop D908RR) om nog weg te kunnen met het vermogen, en nen iets extremere Scorpion Pro vanvoor. Wreed plezant in't slijk en zand, op de baan is't op't gemakske te doen. Offroad in de zomer als't droog ligt is perfect doenbaar op de standaard Scorpions.
Waar kunt ge geen geschikte banden voor kopen :
- modder op verhard
- bladeren op verhard
- wegmarkeringen
Noppen of geen, schuiven zult ge .
ik leer alle dagen bij (gelukkig niet altijd proefondervindelijk )
thx voor de uitleg.
sig nature
Re: straat of slijk?
dat heb ik niet eens[Voor de zon tiens ... [color=#FF8000:1v7gf5el]ook indoor tegen de spots [/color:1v7gf5el]
zo'n klepke is handiger dan een zonnebril ... belemmert uw zicht/helderheid niet en word nie vuil.[color=#FF8000:1v7gf5el] ok ik snap 't nu [/color:1v7gf5el]
Met een Jet-helm heb je een ruimer zicht en is lichter dan een integraalhelm ... (beter voor uwe nek denk ik.)
Z'n bumperke is voor je [color=#FF8000:1v7gf5el]knep[/color:1v7gf5el] beter te beschermen ...
trouwens zo'n schoon frangiepan zeg!
sig nature
Re: straat of slijk?
1. Ik ken er toch een stuk of 6. waarvan er hier 4 in actie. Geen van die madammen is groter dan 1m75. Geen van die madammen heeft een KTM.
[color=#FF8000:1gl1e6vw] H??l toffe madammen!! denk met een lichte moto 't iets gemakkelijker gaat, die suzuki leek nogal zwaar. Kan daar geen hand lier op worden gezet als je vast zit je de moto aan een boom erkan uit draaien?
Ik had het over die ktm, omdat die in de toonzaal juist naast een smt stond en daar toch wel een vuist verschil in zithoogte was,vandaar de overpeinzing dat ik niet aan de grond ging kunnen
O en op 't eiland Man, mag je zomaar hek open/dicht tussen de schaapjes gaan rijden?[/color:1gl1e6vw]
3. Die klep houdt de zon uit uw ogen, en toch heb je nog zicht in de schaduw. Met een zonnebril niet, bovendien is een zonnebril slecht voor uw dieptezicht, het wordt redelijk lastig om de diepte van de putten in te schatten. Als je eens goed den dekor ingaat kan dat kinstuk uw tanden redden. En de rest van uw gezicht. Aja, zo'n helm is ook 200 ? 500 gram lichter dan een integraal of systeemhelm. Altijd meegenomen.
Nadeel: een crossbril beperkt het zijdelings zicht. En regen kan verrekt zeer doen, op uw vel tussen bril en helm. Toch is offroaden zonder cross- of veiligheidsbril niet aan te raden, er vliegt vanalles rond en ge komt al eens struikgewas tegen.[color=#FF8000:1gl1e6vw]hmmm ken dat een beetje, mijn paard trekt me soms ook eens door de boomtoppen handig als ik dan mijn "helm" opheb [/color:1gl1e6vw]
sig nature
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: straat of slijk?
Een van die straffe madammen ben ik Itali? tegen gekomen op een GS 1150 met noppe, ik moet zeggen dat ze daar ook goed mee uit te voeten kan.1. Ik ken er toch een stuk of 6. waarvan er hier 4 in actie. Geen van die madammen is groter dan 1m75. Geen van die madammen heeft een KTM.
[color=#FF8000:strxrpiu] H??l toffe madammen!! denk met een lichte moto 't iets gemakkelijker gaat, die suzuki leek nogal zwaar. Kan daar geen hand lier op worden gezet als je vast zit je de moto aan een boom erkan uit draaien?
Ik had het over die ktm, omdat die in de toonzaal juist naast een smt stond en daar toch wel een vuist verschil in zithoogte was,vandaar de overpeinzing dat ik niet aan de grond ging kunnen
O en op 't eiland Man, mag je zomaar hek open/dicht tussen de schaapjes gaan rijden?[/color:strxrpiu]
3. Die klep houdt de zon uit uw ogen, en toch heb je nog zicht in de schaduw. Met een zonnebril niet, bovendien is een zonnebril slecht voor uw dieptezicht, het wordt redelijk lastig om de diepte van de putten in te schatten. Als je eens goed den dekor ingaat kan dat kinstuk uw tanden redden. En de rest van uw gezicht. Aja, zo'n helm is ook 200 ? 500 gram lichter dan een integraal of systeemhelm. Altijd meegenomen.
Nadeel: een crossbril beperkt het zijdelings zicht. En regen kan verrekt zeer doen, op uw vel tussen bril en helm. Toch is offroaden zonder cross- of veiligheidsbril niet aan te raden, er vliegt vanalles rond en ge komt al eens struikgewas tegen.[color=#FF8000:strxrpiu]hmmm ken dat een beetje, mijn paard trekt me soms ook eens door de boomtoppen handig als ik dan mijn "helm" opheb [/color:strxrpiu]
Een andere straffe madam heeft een van de vetste verbouwingen van een T?n?r?)
Op het berucht advrider forum is er een topic van een familie die efkes op reis geweest is naar Namibi?.
Och ja, waarom er zo weinig madammen zijn die off road rijden? Of waarom er toekoer zo weinig madammen zijn die met de moto rijden? Misschien heeft dat er mee te maken dat er nog altijd venten zijn die denken dat de moto dient om hun eigen mannelijkheid te bewijzen en dat borsthaar bekangrijker is op de moto dan dan kennis en vaardigheid?
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: straat of slijk?
Om 't hele systeem van waar je wel en niet mag rijden in GB uit te leggen ... nee, ik begin er niet aan.
samengevat: informeer u. in tegenstelling tot hier bestaan er kaarten voor heel GB met aanduiding van de klasse van de "weg". nog niet zeker? navragen bij de gemeente. en ja, veel "wegen" gaan over priv?terrein, te vergelijken met wat wij een servitudeweg noemen. als de poort dicht is doe je ze terug dicht. simpel.
@Tom:
Metal Jockey h?? zijn Angola verslag al gelezen?
Ela op haar GS in Itali?. als ze modder tegenkomt hoor je ze 3 moto's verder nog roepen.
samengevat: informeer u. in tegenstelling tot hier bestaan er kaarten voor heel GB met aanduiding van de klasse van de "weg". nog niet zeker? navragen bij de gemeente. en ja, veel "wegen" gaan over priv?terrein, te vergelijken met wat wij een servitudeweg noemen. als de poort dicht is doe je ze terug dicht. simpel.
@Tom:
Metal Jockey h?? zijn Angola verslag al gelezen?
Ela op haar GS in Itali?. als ze modder tegenkomt hoor je ze 3 moto's verder nog roepen.
grease up your baby for a ball on the hill
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: straat of slijk?
Moet je dan nu zeggen, het was toch een ode aan de straffe madammen. "Is it GS-able?"
Ela op haar GS in Itali?. als ze modder tegenkomt hoor je ze 3 moto's verder nog roepen.
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: straat of slijk?
hela, ze gaat er wel altijd door h?.
't is gewoon, cute. en ge weet: "ha, modder sebiet"
't is gewoon, cute. en ge weet: "ha, modder sebiet"
grease up your baby for a ball on the hill
Re: straat of slijk?
Ik heb geen plannen om richting Man te gaan, laat staan daar de plaatselijke landwegjes te gaan vervloeken
Ik las "ergens" dat je bij zo'n dag ne keer offroad kan gaan proberen. 't zou kunnen dat me zwaar tegenvalt met nadruk op vallen
Ik las "ergens" dat je bij zo'n dag ne keer offroad kan gaan proberen. 't zou kunnen dat me zwaar tegenvalt met nadruk op vallen
sig nature
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: straat of slijk?
Maak je geen zorgen, vallen en off road... Love and marriage, go together like a horse and carrige...Ik heb geen plannen om richting Man te gaan, laat staan daar de plaatselijke landwegjes te gaan vervloeken
Ik las "ergens" dat je bij aktief zo'n dag ne keer offroad kan gaan proberen. 't zou kunnen dat me zwaar tegenvalt met nadruk op vallen
Me gusta la moto, me gustas tu.
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: straat of slijk?
Howla Paula, dat is dezelfde?@Tom:
Metal Jockey h?? zijn Angola verslag al gelezen?
Man, dat Angola verslag ... zou ik het durven die link te posten? Misschien word ik wel van dit forum geweerd wegens iedereen hier Afrikanistis te bezorgen. Dat is gewoon verslavend. Ik heb dat al zeker een keer of elvendertig gelezen en elke keer opnieuw ben ik van van slag. Stel je voor, je kleinkinderen die vragen: "Bompa, vertel nog eens een keer van de hangtetten en het gebroken been."
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: straat of slijk?
dat is dezelfde. ik zou die mens graag eens een paar pinten trakteren en laten vertellen.
't sterkste was, voor mij, toch de vaststelling dat hij die mensen van die motorclub eigenlijk al eens tegengekomen was. vroeger, in 't leger. h??l straf verhaal, in zijn geheel.
bon 't is winter, er is geen bal op de teevee, here we go: Angola, it's not like they said.
't sterkste was, voor mij, toch de vaststelling dat hij die mensen van die motorclub eigenlijk al eens tegengekomen was. vroeger, in 't leger. h??l straf verhaal, in zijn geheel.
bon 't is winter, er is geen bal op de teevee, here we go: Angola, it's not like they said.
grease up your baby for a ball on the hill
Re: straat of slijk?
[quote]
bon 't is winter, er is geen bal op de teevee, here we go: Angola, it's not like they said.
ja lap, daar ging mijn 'productieve zaterdagvoormiddag'
maar 't is wel schitterende lectuur
note to self: in 't vervolg aleen op links van het advrider forum klikken als je op z'n minst 3 uur niks te doen hebt
bon 't is winter, er is geen bal op de teevee, here we go: Angola, it's not like they said.
ja lap, daar ging mijn 'productieve zaterdagvoormiddag'
maar 't is wel schitterende lectuur
note to self: in 't vervolg aleen op links van het advrider forum klikken als je op z'n minst 3 uur niks te doen hebt
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Re: straat of slijk?
bon 't is winter, er is geen bal op de teevee, here we go: Angola, it's not like they said.
ja lap, daar ging mijn 'productieve zaterdagvoormiddag'
maar 't is wel schitterende lectuur
note to self: in 't vervolg aleen op links van het advrider forum klikken als je op z'n minst 3 uur niks te doen hebt
note 2: zet uwe wekker als ge op tijd wilt gaan slapen.
grease up your baby for a ball on the hill
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: straat of slijk?
Zeg niet dat je niet verwittigd was!bon 't is winter, er is geen bal op de teevee, here we go: Angola, it's not like they said.
ja lap, daar ging mijn 'productieve zaterdagvoormiddag'
maar 't is wel schitterende lectuur
note to self: in 't vervolg aleen op links van het advrider forum klikken als je op z'n minst 3 uur niks te doen hebt
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: straat of slijk?
da's idd ook noodzakelijk als ge den dag erna moet gaan werken
note 2: zet uwe wekker als ge op tijd wilt gaan slapen.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be