Nou Moe, ik ben rijmoe !

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Wipr
Posts: 1986
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Wipr »

Lijkt me ergens logisch dat je na al die jaren een dip kent.

In tegenstelling tot een wagen die we in de meeste gevallen gebruiken om van A naar B te rijden. Vorig jaar had je een 2liter en vandaag ben je tevreden met een 1,3l. Met een motorfiets geniet je meer dan alleen van de omgeving. De acceleratie, de snelheid voelen enzomeer. Als je dat allemaal hebt gehad dan zoek je mss iets nieuws of vind je er geen plezier meer in.
Kan me ook voorstellen dat iemand die wekelijks in de Ardennen is gaan rijden en heel BENELUX heeft gedaan het op de duur wel gehad heeft. Ikke in ieder geval nog niet maar heb er zeker met dit weer geen behoefte aan om tot ginder te rijden.

De laatste "grote rit" die ik gedaan heb was toen die Scheldetoer of zoiets en dan nog ben ik vroeger afgehaakt en was ten tijde van de VFR. Eigenlijk feitelijk zit ik nu toch al 2jaar zonder ne motorfiets of ne scooter zou ne moto moeten zijn volgens jullie.

Op het M&T forum was er toch iemand die zijnen CB1000 (big one) verkocht omdat hij er "GEWOON" mee stopte. Verbazing alom maar soms is het puur gevoelsmatig......................................................................

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Theo »

en ik wou dat ik nu kon gaan rijden..... Image

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Cotthem »

Theo, binnenkort kunde op nen elentrieken velo bollen gij Image

Oe ist met de gezondheid trouwens?
"...the path is the destination"

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Theo »

morgen mogen de nietjes uit mijn keelvel, dat zal al een beetje beter zijn, voor de rest nog niet veel verandering. Image
Wat die elektrische fietsen betreft: die worden al een tijdje getest en vallen tot nu toe bij de gemiddelde ronde ongeveer halfweg met platte batterij.
maar de post kennende: dat moet er komen, want 't is goedkoper dan de bromfietsen, en de postbode moet maar zorgen dat hij zijn ronde gedaan krijgt op de aan de bromfiets aangepaste tijd met een electrische fiets die halverwege zonder aandrijving valt.
Besparing voor alles h?, maar dan wel onder de mom van "groen bedrijf", om de vervalste waarden van de klimaatopwarming te ondersteunen.
Ligt dat nu aan mij, of is de hele wereld ondertussen corrupt? Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Blackbert »

Nee. Ge wordt gewoon verondersteld van morgenavond uw schoentje te zetten. Er zal zeker iets inliggen. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by zappa »

Nee. Ge wordt gewoon verondersteld van morgenavond [color=#FF8000:3jn2ibbi]uw schoentje [/color:3jn2ibbi]te zetten. Er zal [color=#FF8000:3jn2ibbi]zeker iets inliggen[/color:3jn2ibbi]. Image

van de kat of van de hond? Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Theo »

de laatste keer dat ik mijn schoen heb gezet lag de goede man er 's morgens naast. Image
Sindsdien ken ik hem dus.....
Sindsdien heb ik mij ook voorgenomen geurvreters te gebruiken in mijn schoenen Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by fore »

Kerstritje ... Image ... Hoeveel meter moet dat zijn ... Image

In mijne achtertuin ... 't hageland ... hmmm ... is zien dat nog eentje in een mouw zit ...

Laat het op tijd weten h? Loetje en Fore, we zijn zeker van de partij Image Image


http://motorforum.demotorsite.be/viewto ... f=9&t=5273

Image Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Cotthem »

Deze morgen: "Tien, het regent nie Image , der zitten noppen onder mijnen tracteur, en de Cotthemkamroute ligt er vettig bij Image "

bedenking: Image

Gevolg: Image

Veel te laat op het werk: gevolg: mijne chef Image , ikke Image

Veel te laat thuis: gevolg: Image

En het feit dat ik met ne grote smile mijn werk gedaan heb , en thuis met nen big smile den afwas deed, werkte precies nog irriterend ook, op de gemoedstoestand van zowel mijne chef als mijn Rosse.

FYYFF denk ik dan naar mijne chef toe

Image

Image Image Image naar mijn rosse toe

twas van vorige week geleden dak nog op mijnen tracteur had gezeten Image
"...the path is the destination"

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Muug »

Image

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Theo »

waaruit wij durven besluiten dat je meer schrik hebt van uw rosse dan van uwe chef Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by fore »

waaruit wij durven besluiten dat je meer schrik hebt van uw rosse dan van uwe chef Image
... of dattem verleden week meer op iets anders zat dan zijne tracteur ... Image


Hij was (v)rijmoe ... en zij word er nog moeder van ...

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Tom Thumper »

Deze morgen: "Tien, het regent nie Image , der zitten noppen onder mijnen tracteur, en de Cotthemkamroute ligt er vettig bij Image "

bedenking: Image

Gevolg: Image

Veel te laat op het werk: gevolg: mijne chef Image , ikke Image

Veel te laat thuis: gevolg: Image

En het feit dat ik met ne grote smile mijn werk gedaan heb , en thuis met nen big smile den afwas deed, werkte precies nog irriterend ook, op de gemoedstoestand van zowel mijne chef als mijn Rosse.

FYYFF denk ik dan naar mijne chef toe

Image

Image Image Image naar mijn rosse toe

twas van vorige week geleden dak nog op mijnen tracteur had gezeten Image

Een hele week niet op uwen tracteur? Image Ook serieus rijmoe gij!
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Cotthem »

Deze morgen: "Tien, het regent nie Image , der zitten noppen onder mijnen tracteur, en de Cotthemkamroute ligt er vettig bij Image "

bedenking: Image

Gevolg: Image

Veel te laat op het werk: gevolg: mijne chef Image , ikke Image

Veel te laat thuis: gevolg: Image

En het feit dat ik met ne grote smile mijn werk gedaan heb , en thuis met nen big smile den afwas deed, werkte precies nog irriterend ook, op de gemoedstoestand van zowel mijne chef als mijn Rosse.

FYYFF denk ik dan naar mijne chef toe

Image

Image Image Image naar mijn rosse toe

twas van vorige week geleden dak nog op mijnen tracteur had gezeten Image

Een hele week niet op uwen tracteur? Image Ook serieus rijmoe gij!
schade ondertussen al wat ingehaald Image
"...the path is the destination"

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by diskeletloetje »

Vandaag was het mooi weer, een beetje koud, maar droog en af en toe een zonneke...
Image Image
Image

....dus heb ik maar het speelgoed gesorteerd en een stukske living heroverd op mijn kinders Image . Image


Wie had dat ooit gedacht, dak hier eerder loop te kuisen dan te gaan rijden, ik denk dat ik ziek ben...
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Stefke
Posts: 2947
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by Stefke »

Ik kijk er niet naar uit om deze week bij -8 te vertrekken.... Image

petervdc
Posts: 3507
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by petervdc »

Oscar
wif stupit Image
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Nou Moe, ik ben rijmoe !

Post by zappa »

[url]

bwah min 6? Image
sig nature

Post Reply