Gisteren een nieuw verkeersbord tegen gekomen met een adaptief onderbord. De tekst wordt automatisch aangepast aan de noodwendigheden die op de voorbijrijdende weggebruikers van toepassing zijn.
Hier zien we het bord toen een KTM passeerde in de "eco-modus"
Seg, Roeligan, van waar komt uw nick eigenlijk. Op deze foto is dat niet echt duidelijk.
Adaptieve verkeersborden
Re: Adaptieve verkeersborden
Nil volentibus arduum
Re: Adaptieve verkeersborden
kon nie kiezen wat schrijven als commentaar, bij deze
"Naast de 100pk versie beschikt KTM nu ook over een 3 idioten - versie"
"KTM voor beginners"
"Roeleke zijn eerste stapjes op een KTM"
"I'd rather push my ktm, then ride a t?n?r?"
"jaja den Bert zit nog altijd achter, blijven duwen mannen!!!" (strak toeristisch noemen ze dat dan)
"ECO-OFF-ROADING"
"Naast de 100pk versie beschikt KTM nu ook over een 3 idioten - versie"
"KTM voor beginners"
"Roeleke zijn eerste stapjes op een KTM"
"I'd rather push my ktm, then ride a t?n?r?"
"jaja den Bert zit nog altijd achter, blijven duwen mannen!!!" (strak toeristisch noemen ze dat dan)
"ECO-OFF-ROADING"
"...the path is the destination"
- duibhce Kaelann
- Posts: 2934
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Adaptieve verkeersborden
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: Adaptieve verkeersborden
waarom in godsnaam een rekluse koppeling gemonteerd????
Re: Adaptieve verkeersborden
hahahah, ik heb buikpijn van 't lachen
Re: Adaptieve verkeersborden
dat gasgeven bergaf kan lastig zijn. in 't voorjaar in Florac met ene op stap met zo'n koppeling. moet erbij zegen dat zijn ORervaring redelijk basic was. Bon, afdaling: gras, dennenaalden, schrik om te remmen, geen motorrem wegens te weinig toeren. ineens zie ik die versnellen, recht op zijn voorganger af. hij heeft hem dan maar de bremstruiken ingestuurd, schone tuimel als gevolg: gekneusde schouder, voorvelg paraplu, vork getorst.
kroonplaten weer in lijn gezet, naar de camping gewiebeld. niet lang daarna was zijn rekluse te koop ...
't is dus duidelijk niet het wondermiddel dat sommigen ervan verwachten om gebrek aan rijtechniek op te vangen. integendeel, ik heb de indruk dat je al een stevig basis moet hebben om dat correct te kunnen gebruiken zonder verrassingen.
Btw, staat uw S-vering nu helemaal op punt?
kroonplaten weer in lijn gezet, naar de camping gewiebeld. niet lang daarna was zijn rekluse te koop ...
't is dus duidelijk niet het wondermiddel dat sommigen ervan verwachten om gebrek aan rijtechniek op te vangen. integendeel, ik heb de indruk dat je al een stevig basis moet hebben om dat correct te kunnen gebruiken zonder verrassingen.
Btw, staat uw S-vering nu helemaal op punt?
grease up your baby for a ball on the hill
Re: Adaptieve verkeersborden
... Ne mens probeert vanalles om een scooter gevoel te krijgen op een KTM ...waarom in godsnaam een rekluse koppeling gemonteerd????
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: Adaptieve verkeersborden
... Ne mens probeert vanalles om een scooter gevoel te krijgen op een KTM ...waarom in godsnaam een rekluse koppeling gemonteerd????
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: Adaptieve verkeersborden
... 't gaat toch over de koppeling ... nietEuh... een automatische koppeling is nog iets anders dan een continue variabele transmissie zoals op ne scooter he...... Ne mens probeert vanalles om een scooter gevoel te krijgen op een KTM ...
Da's de volgende stap waarschijnlijk ... ne variomatic op de KTM ...
Ikzelf heb nooit anders geweten ...ne rekluse voorkomt alleen excesieve slip op de platen en stilvallen bij technische passages aan lage snelheid, zonder dat ge uw koppeling moet inknijpen...
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...
Re: Adaptieve verkeersborden
het jaar is bijna om, maar de Fore moet toch nog rap den eerste prijs binnesleuren hoor