Weekend, wel besteed

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Post by Blackbert »

Ge gaat zo eens een koppelingspompke installeren en in ruil mag je mee in 't zand gaan spelen. Omdat ge ook vriendelijk probeert te zijn sta je een uurke vroeger op en ga je die madam en haar blauwe beest oppikken. Samen de zonsopgang tegemoet. Image

Een koffieke, wat babbelkes en dan op weg.

Daar is ze se.
Image

En nu staat ze daar weer.
Image

Allez lap, weeral.
Image

Ginder, aan 't peloton aan 't sleuren
Image

140km Kempische Zandwegen aan een strak toeristisch tempo onder een schoon herfstzonneke. Meer moet dat echt niet zijn. Image
Maar nee, dan was er nog een BBQ ook. Geen goed idee eigenlijk, want daar worden dan weer idee?n en plannen op tafel gegooid. 't Jaar zal weer te kort zijn. Image

meer hier.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Weekend, wel besteed

Post by Blackbert »

Zondagochtend was 't 4?C. F#cking freezing zou Loz zeggen. Maar kom, dat gaat beteren want daar is de zon. Gaan opwarmen bij mijn zuske (koffie en croissants, ja, 't is zondag h?), mijn achterveer een beetje straffer gezet en wijle weg, eens zien of African zijne Voertoer uit 2006 er nog ligt...

7 horses in the sky.
Image

Image

Image

Schitterende rit, zoals gewoonlijk. Gratis tip: blijf daar absoluut weg op elke mooie zondag. Vooral de bochten rond het 3landenpunt in Nl zitten vol dagjesmensen, kuierend in hun auto.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Weekend, wel besteed

Post by Muug »

mooi mooi mooi
het wordt dringend tijd dat ik een dubbelleven begin te leiden. Image

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Weekend, wel besteed

Post by Tom Thumper »

mooi mooi mooi
het wordt dringend tijd dat ik een dubbelleven begin te leiden. Image
[youtube:hi0c0n1w]http://www.youtube.com/watch?v=76bLITHVpL8[/youtube:hi0c0n1w]

Met mijn oprechte excuses om een schonen topic te vervuilen met een stevige portie slechte smaak.[/size:hi0c0n1w] Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Weekend, wel besteed

Post by Blackbert »

Met mijn oprechte excuses om een schonen topic te vervuilen met een stevige portie slechte smaak.[/size:h6yc8ga0] Image


Ge zijt er toch redelijk goed uitgekomen, uit die faze in uw leven. Image






Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Weekend, wel besteed

Post by F M »

mooi mooi mooi
het wordt dringend tijd dat ik een dubbelleven begin te leiden. Image
[youtube:36tgk4e6]http://www.youtube.com/watch?v=76bLITHVpL8[/youtube:36tgk4e6]

Met mijn oprechte excuses om een schonen topic te vervuilen met een stevige portie slechte smaak.[/size:36tgk4e6] Image

Amaai, die versie had ik nog nooit gehoord ! Image Hoe kan iemand een song zo om zeep helpen ? Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Weekend, wel besteed

Post by F M »

Leeft die nog ? Image Image Image Image Image

Waarom wist ik daar niks van ? Ik zou zeker en vast ??n van die gerimpelde vellen geweest zijn !!!!! Image

DO YOU FEEL LIKE I DO ? Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Weekend, wel besteed

Post by laouen »

Leeft die nog ? Image Image Image Image Image

Waarom wist ik daar niks van ?
daar is anders wel lawijt genoeg rond gemaakt...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Weekend, wel besteed

Post by F M »

Tja, ik weet natuurlijk nooit van iets, want ik volg dat allemaal niet meer...

Ik zal thuis zijn LP's dan nog maar eens draaien zeker ? Vrijdagavond ben ik alleen thuis, dus dan kan het hard genoeg. Image


En als het dan toch over een wel besteed weekend gaat: ik heb zaterdag waarschijnlijk mijn laatste ritje van het seizoen gereden. Tussen Spontin en Ciney voelde ik de moto regelmatig een beetje glijden. Het was er een beetje vettig. Maar voorbij Ciney (op de parking waar Paul ook pauzeert als je naar de bochtencursus rijdt) heb ik even mijn banden gecheckt. Op de IST5 werden ze nog beschreven als 'het beste is eraf'. Nu, zowat 1.000 km verder moet ik zeggen: 'waar is dat profiel naartoe ?' Image

Vermits mijn huidige financi?le toestand vergelijkbaar is met die van Griekenland, zullen er zo dadelijk nog geen nieuwe banden komen. Tijd dus om binnenkort de statistieken van dit jaar nog eens te maken.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Weekend, wel besteed

Post by Muug »

het gaat in deze topic wel over vuile moto's en vuile wegen en vuile manieren en zo, dus het is enigszins logisch dat deze topic zelf ook vervuild wordt natuurlijk... toch zou het fijn zijn indien het enigszins eventueel mogelijk zijn de vervuiling ook on-topic te houden, kortom, motorfietsgerelateerd en niet concertgerelateerd. Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Weekend, wel besteed

Post by Muug »

bijna goed mpeewee, als ge ?cht met de moto waart geweest dan was het gelegans hoe heweest. Image

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Weekend, wel besteed

Post by F M »


Wacht: ik zal het motorgerelateerd maken.
Ik wou vorige vrijdag [u:126sxewd][b:126sxewd]met de motor[/b:126sxewd][/u:126sxewd], samen met mijn schoolmeesterinneke, naar een concert in Antwerpen, maar aangezien het nogal aan de koude kant was, hebben we besloten om toch maar met de trein gegaan.




Zo goed meester?



Image Image Image Image
Liegebeest, het was helemaal niet zo koud !!!! Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Weekend, wel besteed

Post by Blackbert »

Hela, 't is wel een in ere te houden traditie dat er zo snel mogelijk net naast de kwestie geluld wordt, niewaar. Image

Frampton dus. Hmm, da's in mijn jonge jaren lichtelijk aan mij voorbij gegaan, maar utube gaat dat opfrissen. Image
Zoals het andere dingen opfrist, vrij obscuur eigenlijk, waar ik toen wel helemaal inzat.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Weekend, wel besteed

Post by zappa »


Juist gepast 7 ? of daar kweet niet wat manoeuvers moeten doen om er 7 samen te krijgen voor de foto? Image

Zaterdag was een heel wel-bestede dag, veel rijden, veel over motokes kletsen, benen onder tafel steken, meer moet dat nie zijn Image Image Image
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Weekend, wel besteed

Post by Blackbert »

Juist gepast 7. Heel vriendelijk en nieuwsgierig. Wel 7 uur werk om ze allemaal een groot onderhoud te geven ...
grease up your baby for a ball on the hill

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Weekend, wel besteed

Post by Mario »

Hela, 't is wel een in ere te houden traditie dat er zo snel mogelijk net naast de kwestie geluld wordt, niewaar. Image

Frampton dus. Hmm, da's in mijn jonge jaren lichtelijk aan mij voorbij gegaan, maar utube gaat dat opfrissen. Image
Zoals het andere dingen opfrist, vrij obscuur eigenlijk, waar ik toen wel helemaal inzat.
wegdromen bij Peter Frampton, Eric Clapton, Rod Stewart ?!
gijle zijt rijp om mee te doen aan Benidorm Bastards

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Weekend, wel besteed

Post by Blackbert »

Te laat Mario, die hun hoogtepunt was van 't weekend.
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply