PR3
vanaf woensdag weet ik daar alles van
194 ipv 179 voor de pr2 om te beginnen, geplaatst, uitbalanceren, op de vingers kijken en wijzen op de loctite (alleen op schroef remklauw voor blijkbaar volgens " t boekske" ) en de 2.2 bar druk ...
En nu maar hopen dat het echt wel ne goeien is en vooral in de regen.
194 ipv 179 voor de pr2 om te beginnen, geplaatst, uitbalanceren, op de vingers kijken en wijzen op de loctite (alleen op schroef remklauw voor blijkbaar volgens " t boekske" ) en de 2.2 bar druk ...
En nu maar hopen dat het echt wel ne goeien is en vooral in de regen.
sig nature
Re: PR3
Ge moogt er zeker van zijn !
Ik heb mede dankzij die band veel vertrouwen opgedaan in het regenrijden. vraag maar aan Lietje of Theo, die me gevolgd hebben in de memorabel natte Zonnewenderit dit jaar.
aaaaach aanmoedigingen, dat heb ik nodig als gij dat zegt, dan geloof ik dat
sig nature
Re: PR3
Bij Lovania in Herent is het nu 350 euro voor de twee banden, geplaatst op de moto. Vorig jaar was het nog 300 euro, de bandenprijzen zijn aan het stijgen.
En er zal waarschijnlijk ook nog wel een klein prijsverschil zijn naargelang de afmetingen van de banden.
En er zal waarschijnlijk ook nog wel een klein prijsverschil zijn naargelang de afmetingen van de banden.
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: PR3
omai das duur!vanaf woensdag weet ik daar alles van
194 ipv 179
vorige keer koste de PR2 "maar" 171, die is dus nu ook opgeslegen
Ne keer surfen : dan komt dat op 36 euro plaatsen en de vorige d'r afhalen ?
sig nature
Re: PR3
et voila, le nouveau PR3 est arriv?
't zal wel een tmo zijn, maar ik voel 't verschil!!! hij voelt "preciezer" aan.
al onmiddelijk kunnen testen tijdens regen en met het vettig laagje dat nog moet slijten, maar toch...dat gaat mijn vriendje worden denk ik
't zal wel een tmo zijn, maar ik voel 't verschil!!! hij voelt "preciezer" aan.
al onmiddelijk kunnen testen tijdens regen en met het vettig laagje dat nog moet slijten, maar toch...dat gaat mijn vriendje worden denk ik
sig nature
Re: PR3
et voila, le nouveau PR3 est arriv?
't zal wel een tmo zijn, maar ik voel 't verschil!!! hij voelt "preciezer" aan.
al onmiddelijk kunnen testen tijdens regen en met het vettig laagje dat nog moet slijten, maar toch...[color=#FF0000:jtotp41e]dat gaat mijn vriendje[/color:jtotp41e] worden denk ik
hela, mij niet bedriegen h?!!!
Re: PR3
et voila, le nouveau PR3 est arriv?
't zal wel een tmo zijn, maar ik voel 't verschil!!! hij voelt "preciezer" aan.
al onmiddelijk kunnen testen tijdens regen en met het vettig laagje dat nog moet slijten, maar toch...[color=#FF0000:lil6eeen]dat gaat mijn vriendje[/color:lil6eeen] worden denk ik
hela, mij niet bedriegen h?!!!
ha ge hebt ook last van een " tmo "
sig nature
Re: PR3
Blijkbaar ook ne goeien band op een pelleke ijs
Gewoon naar mijn werk gereden, pas ondervonden, toen ik met mijn bus de straatjes en haltes aan 't voorbij schuiven was, eerst dacht ik nog versleten bandjes op de bus? Maar na een testje te voet en bijna onderuit gegleden, had ik het door
Gewoon naar mijn werk gereden, pas ondervonden, toen ik met mijn bus de straatjes en haltes aan 't voorbij schuiven was, eerst dacht ik nog versleten bandjes op de bus? Maar na een testje te voet en bijna onderuit gegleden, had ik het door
sig nature
Re: PR3
Even een topic van onder het stof halen.
PR3 heeft al een opvolger: de PR4.
Er moeten nieuwe sloffen op de NCX en ik twijfel tussen de Michelin PR 4 en Dunlop Roadsmart III.
Prijsoffertes heb ik al, het prijsverschil voor twee banden (all in) is amper € 5.5.
Van de PR road (1,2 en 3) ben ik vroeger altijd tevreden geweest maar de Roadsmart zou langer mee gaan en ook goede rij eigenschappen hebben.
Iemand die al ervaring heeft met die roadsmart?
Ps : de originele Bridgestone Battelwings zijn na een dikke 13.000 km zo goed als kaal en daar ben ik niet zo tevreden over in regenweer.
Ondanks het stoerdere uiterlijk is dit dus geen optie meer.
PR3 heeft al een opvolger: de PR4.
Er moeten nieuwe sloffen op de NCX en ik twijfel tussen de Michelin PR 4 en Dunlop Roadsmart III.
Prijsoffertes heb ik al, het prijsverschil voor twee banden (all in) is amper € 5.5.
Van de PR road (1,2 en 3) ben ik vroeger altijd tevreden geweest maar de Roadsmart zou langer mee gaan en ook goede rij eigenschappen hebben.
Iemand die al ervaring heeft met die roadsmart?
Ps : de originele Bridgestone Battelwings zijn na een dikke 13.000 km zo goed als kaal en daar ben ik niet zo tevreden over in regenweer.
Ondanks het stoerdere uiterlijk is dit dus geen optie meer.
Re: PR3
PR2 & 3 gehad, altijd mega-content van geweest. 1 keer Roadsmart II, ook goe, maar eens het profiel half op, was die geen zak meer waard in de regen. Nu setje Tourance Next en ook heel content van, in alle weersomstandigheden eigenlijk. En bovendien flink goedkoper dan de PR4, al valt de levensduur nog te bezien.