all road rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Muug
Posts: 11753
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: all road rit

Post by Muug »

anders wordt het zand te mul?

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: all road rit

Post by bompa »

anders wordt het zand te mul?
Juist Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: all road rit

Post by bompa »

Als da morgen zo warm zal zijn gelijk vandaag Image dan zal het zweten worden op de rit denk ik Image

User avatar
zappa
Posts: 4501
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: all road rit

Post by zappa »

pfffft moet mij nie zeggen, de paardjes gaan versteken van wei, met de husa Image enkele toerkes rond de wei gereden en thuis gekomen, literke water en ne lange douche tot mij genomen Image

Heb me een nek brace (zo'n zachte) aangeschaft Image voor't geval ze me nog eens omver rijden Image Image

Heb toch wel pijn in mijne nek van die ardeense grond te testen op hardheid Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: all road rit

Post by bompa »

Allee verleden vrijdag nog is een mooi ritje gereden , nog een aantal wegeltjes gereden die ik wel wist maar om een of andere reden vergeten was of al een aantal jaren niet meer gereden had,het is en blijft toch een prachtige streek hierachter vind ik Image
Daar aangekomen de rit laten inladen, en nog iemand mee op sleeptouw genomen met een husqvarna 510 die de rit niet in zijne tripy kreeg .We hebben een vlot mooi ritje gereden Image een paar terrasjes gehad onderweg voor foto's geen tijd Image ,of eigenlijk ni aan gedacht
Het zand mocht niet veel muller meer worden op sommige plaatsen toch+- 7 cm diep, maar zo heb ik het het liefste zo kon je vlot door sjezen Image ,alleen die laatste plas aan het fort Image stond er met mijn voorwiel half in,ik dacht 'k sta hier nu toch dan maar op het gemakje er door Image Image tot halfweg het motorblok maar hij ging er vlot door Image maar da was te denken dat die plas diep zou zijn gewoonlijk als er hierachter nu nog water op de baan staat Image
Die rit voor herhaling vatbaar mits een paar aanpassingen Image

User avatar
zappa
Posts: 4501
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: all road rit

Post by zappa »

't was idd een mooie Image


Maar ik had iets te weinig tijd, moest om 18u terug thuis staan Image

toen ons madammen bendeke samen was ging 't al richting 13u30 Ook iemand van 't LC8 forum , Freshman, is met z'n adventure met ons meegereden, toch wel ne toffe moto h? Image

3 madammen Benedikte, Jessica Rabbit en ik
met ne ktm, Honda en husa.

't was ongeveer 145km volgens de tripy van Benedikte. Nog een geluk dat zij dat goed kan zo voorop en wij gewoon volgen.

zo tegen 17u zijn we serieus aan ons gas beginnen draaien, zelfs in een groep van "echte" enduromannen terecht gekomen, die ons niet meer kwijt geraakten Image


Dat laatste stuk met die kuilen WAAAAAAUUUUUW Image dat was wel de kers op de o zo lekkere taart Image

't was ook testrit voor de Gopro, maar 't resultaat offroad dat valt gelijk toch wel wat tegen, ook doordat ik geen tijd had om even te stoppen en te kijken (ja 't menuscherm zit vooraan? Image ) serieus zitten knoeien Image

Volgende keer beter en aldoende ... doet m'n ervaring op Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: all road rit

Post by bompa »

Die weg op het verste punt van de rit met die veel putten in gelijk op een crossterrein vond ik veel plezanter als da slijk, maar dat zal voor iedereen anders zijn denk ik, daar heb ik er is aan door gedraaid Image halfweg die weg miste ik een top Image Image drie of vier putten verder zat ik terug in het goede ritme , 'k moet daar terug meer op gaan oefenen want ging ni zo vanzelfsprekent ni meer gelijk vroeger Image terug is een paar keer in Lille op het terrein gaan oefenen denk ik, wanneer ik nieuw banden heb laten steken Image

User avatar
zappa
Posts: 4501
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: all road rit

Post by zappa »

Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4501
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: all road rit

Post by zappa »

en een filmpje ( azo schudden de gopro op de arm Image )

[youtube:3ad6wyra]http://www.youtube.com/watch?v=4rapUrL4bm8[/youtube:3ad6wyra]
sig nature

Post Reply