2013 wordt ferm motojaar

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: 2013 wordt ferm motojaar

Post by Koeno »

Linkje? Kunnen we commentaar geven. Image
Ies?

milledroi.... Goed gevonden.
daar gaat de slakkenvooruitgang inderdaad tevoorschijn komen...
verwacht er nog niet te veel van... tis den eerste keer... Image
En met het afhalen van da gerief, voelde ik mij als een klein kind dat een speelgoedje kreeg

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: 2013 wordt ferm motojaar

Post by diskeletloetje »

Juist een "offer you can't refuse" gekregen... met 3 trefwoorden : Cahors - goedkoop overnachten- moto...
Is dat al een beetje te doen, zo de 2de week van april? Vorig jaar dezelfde periode zaten we ietskes meer naar het zuiden, toen was dat al ?a-va, maar het Centraal massief tijdens de paasvakantie?
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: 2013 wordt ferm motojaar

Post by Wipr »

[quote]zo een 'naakte' k&n filter is tof, als 't niet regent. ze hebben wel covers om erover te trekken, die zorgen dat hij geen water binnentrekt.

uitlaat: de Wipr is aan t leren lassen h?. Image
of meer pro: [url]

Ferm zo'ne scrambler. Ben zelf al volop aan het dromen om zelf een frame in elkaar te steken (lassen) en daar een takegawa blokje in te hangen. Dromen h

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: 2013 wordt ferm motojaar

Post by F M »

Juist een "offer you can't refuse" gekregen... met 3 trefwoorden : Cahors - goedkoop overnachten- moto...
Is dat al een beetje te doen, zo de 2de week van april? Vorig jaar dezelfde periode zaten we ietskes meer naar het zuiden, toen was dat al ?a-va, maar het Centraal massief tijdens de paasvakantie?
In 2008 zijn wij daar van 25 tot 30 april met de motor geweest. Zeer goed weer gehad. Schitterende motorstreek trouwens !
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: 2013 wordt ferm motojaar

Post by petervdc »

In 2008 zijn wij daar van 25 tot 30 april met de motor geweest. Zeer goed weer gehad. Schitterende motorstreek trouwens !
Goe om te weten Image
Keep going

TRX
Posts: 222
Joined: 24 Oct 2009 14:49

Re: 2013 wordt ferm motojaar

Post by TRX »

Ook al een paar keer gepasseerd in diene cot? (Cahors dus) en idd, 't is daar niet slecht Image .

TRX
Posts: 222
Joined: 24 Oct 2009 14:49

Re: 2013 wordt ferm motojaar

Post by TRX »

Hier zal het niet overdreven zijn...

In mei het verlengde weekend van OLHV, van donderdag tem maandag, wss Vogezen of Zwarte woud.
En dan begin julie dag of 14/15, wss richting Itali?, rondreis doen op den Triumph.
In april gaan we nog naar Sicili?, maar das met den stalen vogel, zal dan nog niet mogen / kunnen rijden met de moto.
Vorige zondag nog vlug 55km gaan rijden, 't zou anders zo heel slecht beginnen dat motojaar met tot mei 0km's Image .

Ik hoop dat in september nog wel eens ergens een paar dagen weg te gaan met de moto, hangt van verlofmogelijkheden van mijn madam af oa, kan natuurlijk ook alleen doen, maar doe dat niet zo graag Image .

Post Reply