als't zo ver is,

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: als't zo ver is,

Post by Muug »

amai zeg, dat zijn hier ook de 2extremen ineens die aan bod komen. Moet ik nu proficiat of inne deelneming zeggen? Image
voor Trooper : alletwee Image

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: als't zo ver is,

Post by Muug »

[quote]
Image

eh, die trekt op de mijn ! Image Image

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: als't zo ver is,

Post by Wipr »

Dat trekken op, dat zie je pas goed als het karakterke gaat spelen. En jaar na jaar zijn er wel dingen die eigen zijn aan de andere ouder of aan de melkboer Image

Komt goe, komt goe, van die oordoppen vind ik idd wel een goei investering. Image

J.pi
Posts: 31
Joined: 24 May 2010 09:20

Re: als't zo ver is,

Post by J.pi »

Image proficiat aan de trooper-familie Image

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: als't zo ver is,

Post by Harald »

Proficiat aan de Trooper-Familie

Ge hebt dat precies goed gedaan.

Image

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: als't zo ver is,

Post by diskeletloetje »

Het is echt een heel mooi meisje. Geniet ervan, voor je het weet lopen ze rond met een I-pad en moeten ze nen beugel Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

Online
User avatar
Droopy
Posts: 1066
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: als't zo ver is,

Post by Droopy »

Proficiat Trooperkes Image Image

@mini Trooperke Image op deze wondere wereld.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: als't zo ver is,

Post by fore »

Het is echt een heel mooi meisje.
Image ... Nu had ik toch verwacht dat je ging zeggen ...

'.... 't Is echt, een mooi vrouwtje ' Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: als't zo ver is,

Post by Davy78 »

Proficiat! Image

User avatar
den Bullet
Posts: 1481
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: als't zo ver is,

Post by den Bullet »

Great! Image

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: als't zo ver is,

Post by Drummer »

Image Image Image


Ferm gedaan Trooper, nen dikke proficiat aan uw madam, en aan u ook natuurlijk Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: als't zo ver is,

Post by fore »

... en aan u ook natuurlijk Image

Pfff ... hij zweet er nog van ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: als't zo ver is,

Post by TRooPER »

... en aan u ook natuurlijk Image

Pfff ... hij zweet er nog van ... Image

zei degen die simpel geboren is Image

ik ben mijn vochtgehalte van al dat werken ondertussen terug op peil aan het brengen,

pfff, ik blijf er van zweten


weet er iemand bij wie ik moet zijn voor eventuele garantiegevallen Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

tandwieleke
Posts: 103
Joined: 25 Oct 2009 14:47

Re: als't zo ver is,

Post by tandwieleke »

weet er iemand bij wie ik moet zijn voor eventuele garantiegevallen Image

[b:3vxs666w]Welke gebreken worden beoogd?[/b:3vxs666w]

De non-conformiteit van het product, d.w.z. wanneer het geleverde goed niet overeenkomt met het gevraagde of bestelde goed.

De koper kan de wettelijke garantie echter niet inroepen voor termijnwijzigingen of wijzigingen van leveringsplaats of voor gebreken waarvan hij kennis had op het ogenblik van de verkoop.

[b:3vxs666w]Welke is de garantietermijn?[/b:3vxs666w]

De wettelijke garantie kan worden ingeroepen indien de non-conformiteit wordt vastgesteld in de 2 jaar vanaf de levering van het goed. De wettelijke garantie begint dus te lopen vanaf de levering van het goed aan de consument.

Indien de vaststelling is gedaan binnen de eerste zes maanden wordt verondersteld dat het gebrek bestaat sinds de levering. De verkoper moet het tegendeel bewijzen indien hij niet akkoord gaat.

Indien de vaststelling meer dan zes maanden na de levering is gedaan, is de consument verplicht het bestaan van de non-conformiteit op het moment van de levering te bewijzen. Deze termijn kan worden verkort voor tweedehandsgoederen, maar mag echter niet korter zijn dan 1 jaar.
[b:3vxs666w]
Wat moet de consument doen wanneer hij een gebrek vaststelt?[/b:3vxs666w]De verkoper zo spoedig mogelijk informeren.

De wet preciseert geen enkele termijn om een gebrek te signaleren, maar het contract kan de termijn beperken. De termijn mag echter niet korter zijn dan 2 maanden.

In principe verjaart de rechtsvordering van de consument binnen een termijn van een jaar vanaf de vaststelling van het gebrek.

[b:3vxs666w]Welke rechten geniet de consument?[/b:3vxs666w]

Men kan een hi?rarchie opstellen van de middelen die ter beschikking van de consument worden gesteld:
1.Hij heeft het recht de kosteloze reparatie of de vervanging van het goed te eisen (te kiezen door de consument, maar in functie van wat mogelijk en redelijk is).
2.Enkel ingeval de reparatie of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft de consument het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van het verkoopcontract te eisen.

De ontbinding van het contract kan niet worden ge?ist indien het om een klein defect gaat. De consument kan eventueel nog een schadevergoeding krijgen.

[b:3vxs666w]Kan de garantietermijn worden verlengd?[/b:3vxs666w]

Tijdens de reparatie- of vervangingsperiode wordt de garantietermijn van 2 jaar opgeschort. Aan het einde hiervan geniet de consument niet van een nieuwe garantietermijn van 2 jaar, maar de reeds begonnen periode begint opnieuw te lopen vanaf het moment van de vervanging of de be?indiging van de reparatie.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: als't zo ver is,

Post by TRooPER »

weet er iemand bij wie ik moet zijn voor eventuele garantiegevallen Image

[b:1dae6rhh]Welke gebreken worden beoogd?[/b:1dae6rhh]

De non-conformiteit van het product, d.w.z. wanneer het geleverde goed niet overeenkomt met het gevraagde of bestelde goed.

Image

[b:1dae6rhh]
Wat moet de consument doen wanneer hij een gebrek vaststelt?[/b:1dae6rhh]De verkoper zo spoedig mogelijk informeren[/size:1dae6rhh]. Image Image


De ontbinding van het contract kan niet worden ge?ist[/size:1dae6rhh] FOR LIFE Image Image Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: als't zo ver is,

Post by zappa »

goed om weten, stel dat m'n uitvaart niet overeen komt met wat ik besteld had? Image
sig nature

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: als't zo ver is,

Post by Wipr »

Om terug te komen als het einde daar is. Zag het van de week op het nieuws en ook al lijkt het voor mezelf te vroeg toch vind ik het wel een goed initiatief dat er een kaart met info over je wensen en wat wel en wat niet als je er niet meer bent

www.leif.be

tandwieleke
Posts: 103
Joined: 25 Oct 2009 14:47

Re: als't zo ver is,

Post by tandwieleke »

en ook al lijkt het voor mezelf te vroeg
Wanneer ga ik dood ? Uw levensverwachting


www.kwebbel.net/dood/

http://www.sterfdatum.nl/

http://www.wanneergaikdood.nl/

Post Reply