kou

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: kou

Post by vet on wheels »

De mens is een heel wreed beest....
Ik ben daar ook onder de indruk gekomen , daar hebben de mensen enorm afgezien... Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: kou

Post by fore »

'k ben tegenwoordig ook die WO 1/2 monumenten aan't bezoeken ... verleden week, het fort van Loncin gaan bezoeken. Ge word er stil van .... Echt de moeite.
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: kou

Post by duibhce Kaelann »

Er zijn zo inderdaad wel een hoop WO 1/2 locaties die een mens na al die tijd nog steeds behoorlijk raken.
Maar tijdens ons afgelopen tripje door ex-joegoslavie hebben we eigenlijk dingen gezien die zeker even impressionant waren. En dat is nog geen 20 jaar geleden en bij wijze vanspreke ook nog steeds gewoon om de hoek.
Platgebombardeerde valleien, nog massa's ruines van gebombardeerde en platgebrande huizen, massa's leegstaande huizen van mensen met de verkeerde etnische achtergrond of religie die gedeporteerd zijn en nog steeds in tijdelijke kampen wonen met schrik om terug te keren. Nog actieve mijnenvelden en alom kogelgaten in gevels van huizen, ...
De mensheid leert echt niets bij.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: kou

Post by fore »

De mensheid leert echt niets bij.
Image
... mens-[b:2ogyr00f][color=#FF0000:2ogyr00f]dom[/color:2ogyr00f][/b:2ogyr00f] ... Image Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: kou

Post by laouen »

Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: kou

Post by Muug »

'k ben tegenwoordig ook die WO 1/2 monumenten aan't bezoeken ....
ah, een eerste teken dat ge oud aan 't worden zijt. Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: kou

Post by Muug »

als ik de gazetten, of erger nog, de reacties in de gazetten lees zijn er precies ook nie veel mensen die nie beseffen hoe goed we het hier hebben in ons belgenlandje ... misschien ze eens verplicht een tour laten maken door die streken.
voor 't zelfde geld h?bben ze daar al rondgereisd, en gegruweld bij al die gruweldaden, maar hebben ze nooit aan zelfreflectie gedaan, een euvel waar wel meer belgen aan lijden.

Post Reply