Mojomoto

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Mojomoto

Post by Mario »

Peter moppert gewoon graag Image
maar ik koop dingen ook nog gewoon het liefst in een echte winkel waar ikzelf naartoe ga ipv al die internetwinkels (en liefst nog bij echte zelfstandigen ipv een keten)
zeker bij schoeisel of kledij ; nooit gesnapt hoe iemand zo'n zaken van een internetwinkel kan kopen, zonder te weten of het goed past (geen idee of dat bij Peter het geval is)

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Mojomoto

Post by zappa »

Luister, ik vind dat deze topic gewoon verwijderd moet worden! Het begint mij de keel uit te hangen! Het gaat hier absoluut niet over een bestelling , het gaat gewoon om een vriendendienst, iets van techniek aan Peter zijn motor. Dat door iemand die het druk heeft ( huis verbouwen) gratis ging uitgevoerd worden. En Peter was te ongeduldig, heeft hier commentaren gepost die hij beter niet gedaan had! Maar ondertussen is er wel een brug verbrandt , en voor 't vuur over slaat naar naburige "huizen" hoop ik dat het stopt !!! En geen smiley's want ik meen het ! ! Verdorie !
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Mojomoto

Post by laouen »

Luister, ik vind dat deze topic gewoon verwijderd moet worden! Het begint mij de keel uit te hangen! Het gaat hier absoluut niet over een bestelling , het gaat gewoon om een vriendendienst, iets van techniek aan Peter zijn motor. Dat door iemand die het druk heeft ( huis verbouwen) gratis ging uitgevoerd worden. En Peter was te ongeduldig, heeft hier commentaren gepost die hij beter niet gedaan had! Maar ondertussen is er wel een brug verbrandt , en voor 't vuur over slaat naar naburige "huizen" hoop ik dat het stopt !!! En geen smiley's want ik meen het ! ! Verdorie !
Image

met nadruk op vriendendienst, gratis en ongeduldig Image
oh ja, en vergeet vooral niet de reputatie van een internetshop die door het slijk gehaald werd terwijl die hier totaal niks mee te maken had Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Mojomoto

Post by bompa »

! Maar ondertussen is er wel een brug verbrandt , en voor 't vuur over slaat naar naburige "huizen" hoop ik dat het stopt !!! En geen smiley's want ik meen het ! ! Verdorie !
Maar da is allang gelezen volgens mij, op hoeveel forums staat er geen link naar het forum , en iemand die daar iets van nodig heeft zal daar wel bestellen zeker ,of zijn de meeste zo snel om te praten, denk het toch niet he Image

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Mojomoto

Post by Harald »

Luister, ik vind dat deze topic gewoon verwijderd moet worden! Het begint mij de keel uit te hangen! Het gaat hier absoluut niet over een bestelling , het gaat gewoon om een vriendendienst, iets van techniek aan Peter zijn motor. Dat door iemand die het druk heeft ( huis verbouwen) gratis ging uitgevoerd worden. En Peter was te ongeduldig, heeft hier commentaren gepost die hij beter niet gedaan had! Maar ondertussen is er wel een brug verbrandt , en voor 't vuur over slaat naar naburige "huizen" hoop ik dat het stopt !!! En geen smiley's want ik meen het ! ! Verdorie !
Image

met nadruk op vriendendienst, gratis en ongeduldig Image
oh ja, en vergeet vooral niet de reputatie van een internetshop die door het slijk gehaald werd terwijl die hier totaal niks mee te maken had Image
Huh????
Dat meent ge niet.

Doe maar dicht hier!

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Mojomoto

Post by Muug »

T probleem met 'het internet' is dat mensen de weg meestal vinden als het is om te klagen, dus als iemand 99% van de klanten gelukkig houdt gaat ge daar niets van lezen, wel van die 1% en da geeft meestal een vertekend beeld.
Inderdaad, Tagger, da's het ultragroot probleem van internet. Speuren naar reviews - maakt niet uit of het van resto's is of van motorshops - zal altijd een negatief vertekend beeld geven, juist om de reden die gij opgeeft.

Wat het sluiten of verwijderen van deze topic betreft: de admin van dit forum ziet hiertoe vooralsnog geen reden. De TS heeft hierom nog niet verzocht.

Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Mojomoto

Post by Mario »

bof, over nevenschade zou ik me toch ook niet veel zorgen maken in dit geval
Peter zit op zeker nog 2 andere forums en daar rept hij er niet over op het eerste zicht, dus dat lijkt toch wel mee te vallen en veel volk komt hier toch niet over de vloer (denk dat er bij pakweg motorforum.nl of zelfs het motoren en toerisme-forum een stuk meer leden of bezoekers zijn en dat de potenti?le schade in zo'n geval een stuk groter zou zijn geweest)

en kijk, blijkbaar hebben ze bij mojomoto nog een of twee ge?nteresseerden bij gekregen door dit topic
de Peter moet gewoon wat minder de zuurpruim uithangen

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Re: Mojomoto

Post by Tom Triple »

...de Peter moet gewoon wat minder de zuurpruim uithangen
... of een procentje vragen bij Mojomoto! Image

Maar wat die reviews op tinternet betreft, ik heb toch de indruk dat die zaken zichzelf ook wel rechtzetten, net zoals dat hier ook het geval is. Als iets goed is, hebben mensen inderdaad niet snel de neiging om daarover te gaan schrijven. Malcontente klanten daarentegen zullen wel in de pen kruipen. Maar als er iemand is die ineens slechte ervaringen heeft, gaan anderen dat weer wel rechttrekken als ze wel tevreden zijn. Ik geloof dus wel in reviews etc. maar ik ben niet onnozel en neem die dingen wel met korrel zout.
Me gusta la moto, me gustas tu.

tandwieleke
Posts: 103
Joined: 25 Oct 2009 14:47

Re: Mojomoto

Post by tandwieleke »

Peter...?

petervdc
Posts: 3507
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Mojomoto

Post by petervdc »

Peter...?
ja ?
en wat moet ik hier nog aan toevoegen dan ?
elk zijn gedacht h?...
Keep going

User avatar
Stefke
Posts: 2947
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Mojomoto

Post by Stefke »

ik ben zo blij met die mannen hun diensten dat ik zelfs hun logo in't groot op beide brommers heb gezet
maar die sticker op uwen band is er wel wat over... Image Image

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Mojomoto

Post by Muug »

ik denk dat ik mij ervaringsdeskundige mag noemen als het gaat over aankopen bij mojomoto.
dat zal de laatste 18 maanden toch een vette + ? 20.000 aan onderdeeltjes zijn Image

en ja betalen dien je alles, maar ook op dat vlak zijn ze meer dan correct en kan er al eens wat later dan voorzien afgerekend worden.
tja, dat ze voor nen dikke klant al wat meer "vrije" tijd gaan opofferen dan voor een magere klant, dat is een algemene praktijk eh. Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Mojomoto

Post by TRooPER »

ik denk dat ik mij ervaringsdeskundige mag noemen als het gaat over aankopen bij mojomoto.
dat zal de laatste 18 maanden toch een vette + ? 20.000 aan onderdeeltjes zijn Image

en ja betalen dien je alles, maar ook op dat vlak zijn ze meer dan correct en kan er al eens wat later dan voorzien afgerekend worden.
tja, dat ze voor nen dikke klant al wat meer "vrije" tijd gaan opofferen dan voor een magere klant, dat is een algemene praktijk eh. Image

bwa, als zelfstandig ondernemer moet ge er van uitgaan dat een magere (eerste) klant een dikke klant kan worden,
ge zijt maar zo goed als uw laatste service/job
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Mojomoto

Post by Muug »

tutut, ik trek hier niemand door 't slijk, laat dat aub duidelijk zijn. Image

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Mojomoto

Post by zappa »

tutut, ik trek hier niemand door 't slijk, laat dat aub duidelijk zijn. Image
Uwen motor ook niet ??
sig nature

Post Reply