Wanpraktijken

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Post Reply
Wipr
Posts: 1986
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Post by Wipr »

Mensen die nu moto hebben en er ni mee rijden. Ik vroeg gisteren aan mijne buur/ kameraad. En hoeveel keer heb je hem al uitgelaten dit jaar??? Nog niet zei hij. Daar word ik dus ni goe van he. Je hebt ne moto en dan rij je er ni mee. Uitlenen doet hij niet spijtig genoeg.
Maar dat zal wel met alles zo zijn he. Mensen die iets kunnen betalen en er dan laks mee omspringen of niet naar om kijken. Ze zouden in Afrika eens een film moeten laten zien van hoe het er aan toegaat in bepaalde huishoudens wat betreft het weggooien van voeding.

voeding en moto's... Image vergelijken. Klopt maar ik heb mijn punt wel duidelijk gemaakt. Image

Och, binnenkort komt die laspost hier aan en knutsel ik zelf een moto in elkaar. Koop een zo rot als snot kader met papieren en kleef dat nummerke op mijne toekomstige Suhowaki- triuMWktmandriaaaaaaaaaaaa. Aangezien ik niet weet hoe ik bolle metalenconstructies moet maken zal het een moto worden in ware stealth modus stijl. [/size:3bimoxi0]

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Wanpraktijken

Post by Muug »

ah
er zijn zelfs mensen die veel geld uitgeven om hun moto te personaliseren Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Wanpraktijken

Post by fore »

Image ...

Image Wipr ... heb 'jij' dat echt geschreven ... of is je account gehacked? ...

Moto's kopen en verkopen, zonder ermee te rijden, klasseer ik ook onder wanpraktijken ... Image

Image ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: Wanpraktijken

Post by toeternietoe »

Je hebt het over "mensen die iets kunnen betalen en er dan laks mee om springen". Moto's zijn gemaakt om mee te rijden, dat wel. Maar als iemand goesting heeft om zijn exemplaar in zijn living te zetten om hem elke dag af te stoffen, dan is dat zijn zaak. Om in deze context van wanpraktijken te spreken, is er toch over. Trouwens, de meeste mensen "die iets kunnen betalen" zijn daar geraakt omdat zij keuzes en opofferingen gemaakt hebben (uitzonderingen niet te na gesproken). Zevenendertig hobbies, elke week naar de voetbal, elke drie jaar een andere auto, dikke GSM-facturen en de obligate vakantiereizen gaan daar niet toe bijdragen, als je begrijpt wat ik bedoel.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Wanpraktijken

Post by Muug »

als iemand goesting heeft om zijn exemplaar in zijn living te zetten om hem elke dag af te stoffen, dan is dat zijn zaak. Om in deze context van wanpraktijken te spreken, is er toch over.
tja, wipr is ewa jaloez eh Image

Wipr
Posts: 1986
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Wanpraktijken

Post by Wipr »

:shock: ...

Image Wipr ... heb 'jij' dat echt geschreven ... of is je account gehacked? ...

Moto's kopen en verkopen, zonder ermee te rijden, klasseer ik ook onder wanpraktijken ... Image

Image ... Image
Image (busted) Image

User avatar
Droopy
Posts: 1068
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Wanpraktijken

Post by Droopy »

... Klopt maar ik heb mijn punt wel duidelijk gemaakt. Image ...
Image Eigenlijk snap ik uw punt helemaal niet, is dit nu een serieuze mening of gewoon zwarte humor Image

Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Wanpraktijken

Post by Mario »

ik snap de bedoeling hiervan evenmin
ik heb ook nog steeds een moto en gebruik hem eigenlijk nauwelijks meer (een handvol keer per jaar), maar elke keer als het kriebelt, ben ik wel heel blij dat hij er staat en dat ik er een rit(je) mee kan maken
kom daar meestal goedgezind terug thuis

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Wanpraktijken

Post by Muug »

mannekes, ge kent wipr toch? ge weet toch dat het 'n brave jongen is? En gelijk iedereen heeft wipr een mening. En meningen mogen verkondigd worden op fora. En er zullen zijn die hem snappen en die hem niet snappen. Misschien dat er meer van de tweede soort zijn dan van de eerste soort Image , maar dat maakt niet uit. En hem kennende weten we dat het g??n zwarte humor is, maar ook niet serieus. Eigenlijk is 't gewoon meer een balletje, zo eentje dat ge opgooit om te zien wie hem vangt. Image

Wipr
Posts: 1986
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Wanpraktijken

Post by Wipr »

mannekes, ge kent wipr toch? ge weet toch dat het 'n brave jongen is? En gelijk iedereen heeft wipr een mening. En meningen mogen verkondigd worden op fora. En er zullen zijn die hem snappen en die hem niet snappen. Misschien dat er meer van de tweede soort zijn dan van de eerste soort Image , maar dat maakt niet uit. En hem kennende weten we dat het g??n zwarte humor is, maar ook niet serieus. Eigenlijk is 't gewoon meer een balletje, zo eentje dat ge opgooit om te zien wie hem vangt. Image
Van het allerbegin begrijpt Muug (MCB) de Wipr. Image

Image dus geef het een naam, zwarte humor, fooling around,.... (maw, ni te serieus nemen) Image

Post Reply