wtf ? ??? reklame ?????

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11816
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Post by Muug »

sorry gasten
geen idee wat er hier nu aan 't gebeuren is

User avatar
Muug
Posts: 11816
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: wtf ? ??? reklame ?????

Post by Muug »

fuk dat was een smerige add-on in Firefox. Geen idee of jullie het gezien hebben maar plots zat ik met reklam in de header en de footer en stomme hyperlinks op de gekste woorden, met popups met reklam

Ik dacht eerst dat mijn site gehacked was. Maar in IE was dat niet het geval gelukkig. Dus wist ik dat het niet aan de site lag maar aan iets van de browser, iets nieuws dus. En jawel, er zat een addon in FF die ik deze middag ge?nstalleerd had.

Boel opgeruimd dus.

User avatar
zappa
Posts: 4516
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: wtf ? ??? reklame ?????

Post by zappa »

Image Image Image

ik heb me just een chinees bonzaikeu gekocht, hoop dat dat boompje minder moeilijke gebruiksaanwijzing heeft dan wat ik net gelezen heb Image

Maar ik apprecieer ten zeerste dat ge ons wilt sparen van die zieltjes ronselende reclame Image

En dat die zo maar bij u komen binnen vallen, zonder hun voeten af te vegen, dat slaat alles, zou ze ook terecht de deur wijzen Image

Alhoewel ik merk dat "filteren" een automatisme geworden is, als ik ergens op een reclame rijk blaadje ga kijken.. maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat hier ook zo wil hebben Image

Dus beste Muug, ge muugt zo zeker verder doen, Image we blijven u graag zien Image
sig nature

User avatar
den Bullet
Posts: 1481
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: wtf ? ??? reklame ?????

Post by den Bullet »

Ik gebruik al nen helen tijd Chrome, en ik heb er niks van gemerkt.

Image

User avatar
Muug
Posts: 11816
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: wtf ? ??? reklame ?????

Post by Muug »

Wie heeft er eigenlijk mijn tekst compleet gelezen? Ik zeg toch duidelijk dat hetom een add-on in FF gaat die ik zelf had toegevoegd?!

User avatar
F M
Posts: 5081
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: wtf ? ??? reklame ?????

Post by F M »

Geen idee of jullie het gezien hebben
Dat hebben we in elk geval wel gelezen Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Re: wtf ? ??? reklame ?????

Post by Tom Triple »

Wie heeft er eigenlijk mijn tekst compleet gelezen? Ik zeg toch duidelijk dat hetom een add-on in FF gaat die ik zelf had toegevoegd?!
Wie installeert er nu add-ons om een extra portie reklame te krijgen? Image

Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: wtf ? ??? reklame ?????

Post by toeternietoe »

Wie heeft er eigenlijk mijn tekst compleet gelezen? Ik zeg toch duidelijk dat hetom een add-on in FF gaat die ik zelf had toegevoegd?!
.... En jawel, er zat een addon in FF die ik deze middag ge?nstalleerd had.
Ik dacht dat je FF die nammiddag ge?nstalleerd had en dat de add on mee gekomen was Image De zinsconstructie was wel wat dubbelzinnig Image Image
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

Post Reply