aaaach, ne Rochefort ( 8� ) na de schone Jolais ;-)

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

en de rest morgen ..... Image
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? )

Post by TRooPER »

Image [url]
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? )

Post by zappa »

enkele sfeer beeldekens...

De lange rit naar de Beaujolais, viel heel goed mee, met zo'n twee pippo's in de bus Image

Image

Image



Ik heb als laatste gereden, op mijn tempo, ben niet op mijn doos gegaan, heb het heel voorzichtekes aan gepakt. Das 't voordeel van laatste rijden.

Nadeel is dat als je terug bij de groep komt, deze terug vertrekt en geen tijd hebt om op adem te komen, maar met wat "ecodriving" was ook niet nodig, dat uitblazen. Image
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? )

Post by Stefke »

meuuuhhh, Rochefort 10 is toch beter!

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? )

Post by zappa »

meuuuhhh, Rochefort 10 is toch beter!

na zo 4 dagen op sterke rotsen, maakt me niet uit welk ? dat was Image 't smaakte Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? )

Post by zappa »

Amai, wat heb ik grenzen verlegd !!!!!! tijdens het rijden. Image

De Beaujolais is een echt offroad paradijs, voor de lichtere brommerkes, mee ne zwaren heb je best wel al jaren ervaring of ne bekenden naam Image

Als het er ooit zou van komen, dan keer ik terug, gewoon prachtig daar, stevige ritten en ondergrond.

Image

Image

Image

Image


afentoe lag er ne hoop moto's op elkaar en dan konden we even uitrusten terwijl de anderen mikado speelden Image

Image

Een van de leukste uitspraken, terwijl we stonden te wachten en luisteren naar de klimmende moto's die afsloegen : " blijf effekes liggen, ga eerst ne foto trekken" Image Image

ook was Johan bijna zijn moto kwijt ! Wie hier boven geraakt krijgt mijne moto ! En twee hebben een poging gedaan,

de Pipo

Image

zelfs 3 X en hij was er op 5 meter na bijna, denk dat Johan dat geen twee keer meer ga zeggen Image Image

Pipo is dan ook niet den eersten den besten ...


Image


Maar kijk zelfs Trooper kan zo'n free style folietje aan Image

Image


Moet nogal ne tik gegeven hebben met zijn bachplate op die boom Image

Image


En Zen zweven boven uwen moto, nog zo een specialiteit van Trooper Image

Image

Image

ge kunt daar ook h??l gemakkelijk parkeren Image

Image

Het komt er daar gewoon op aan dat ge niet inhoud en zeker niet stopt, met groten dank aan Trooper die me met armbewegingen stond aan te porren om door te rijden tijdens de klim en de stil gevallen moto's gewoon te passeren ipv beleefd mijne toer af te wachten Image

en ja hier had ik gewacht tot er weer enen kon vertrekken, na ne val, en ge graaft uw moto gewoon in Image

Image

Image

Image


en moe dat ge daar van wordt Image


Image

Verder was het een toffe groep, veel gelachen, slappe moppen die door de vermoeidheid en het daardoor voorkomend gebrek aan concentratie, nog slapper werden Image

eau de vie met een slang in de fles Image

Lekker gegeten, prachtige gite / locatie en tip top in orde Image


Mijn spieren beginnen al terug iets normaler aan te voelen Image

En ik ben ENORM blij dat mijne moto niet steeds meer stil viel (je wil dat niet tegen komen, maar daar zeker niet Image )


En Trooper ?

Ook Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? ) na de schone Jolais ;-)

Post by TRooPER »

absoluut Image Image Image Image Image Image Image Image ,

maar weeral bezig met terug in orde zetten en verder aanpassen voor de iets langere reis dat er aankomt......

maar ik probeer MORRRREEEEGGGEEN nog wat foto'kes en verhaaltjes te vertellen hier....
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? )

Post by Blackbert »


Als het er ooit zou van komen, dan keer ik terug, gewoon prachtig daar, stevige ritten en ondergrond.
Vergeet dan niet om mij een berichtje te sturen, aub? Image
grease up your baby for a ball on the hill

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? )

Post by Tom Thumper »


Als het er ooit zou van komen, dan keer ik terug, gewoon prachtig daar, stevige ritten en ondergrond.
Vergeet dan niet om mij een berichtje te sturen, aub? Image
Ge moogt mij dan efkes in cc zetten als het niet derangeerd.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? ) na de schone Jolais ;-)

Post by Muug »

Schoon foto's, zonder twijfel een gew?ldig weekend. Image

Maar ik ga mij een andere groep motorvrienden moeten zoeken peis ik, Image , gewone asfaltrijders.... Image want tegenwoordig rijdt omzeggens iedereen die ik ken hoofdzakelijk off-road Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? ) na de schone Jolais ;-)

Post by zappa »

Ocharme muugske toch, met de zomer op komst zullen er zeker nog dikke brommer ritten op komst zijn, desnoods steek ik er een paar in een.
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? ) na de schone Jolais ;-)

Post by laouen »

Schoon foto's, zonder twijfel een gew?ldig weekend. Image

Maar ik ga mij een andere groep motorvrienden moeten zoeken peis ik, Image , gewone asfaltrijders.... Image want tegenwoordig rijdt omzeggens iedereen die ik ken hoofdzakelijk off-road Image
zullen wij samen nog es een toerke gaan doen dan? want ik heb zo precies een beeke ne schrik gepakt van da offroad rijden Image

Of ge moogt mijn DRZ'je lenen als't te hard kriebelt Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? ) na de schone Jolais ;-)

Post by petervdc »

zullen wij samen nog es een toerke gaan doen dan? want ik heb zo precies een beeke ne schrik gepakt van da offroad rijden Image
Idem eigenlijk, nadat ik het blok van mijn ktm heb moeten vervangen Image
Mijn Drz is eigenlijk nog niet eens deftig ingereden Image
Keep going

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? ) na de schone Jolais ;-)

Post by Tom Thumper »

Schoon foto's, zonder twijfel een gew?ldig weekend. Image

Maar ik ga mij een andere groep motorvrienden moeten zoeken peis ik, Image , gewone asfaltrijders.... Image want tegenwoordig rijdt omzeggens iedereen die ik ken hoofdzakelijk off-road Image

Maar zo gewoon een beetje het asfalt onveilig maken met mijn poes vind ik ook nog altijd heel tof, ook hier zijn mailtjes altijd welkom, alst niet derangeerd. ;)
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? ) na de schone Jolais ;-)

Post by Muug »

sorry zappa, dat we uwen topic vervuilen, maar ja, 't is toch ne moddertopic Image

ewel, dan moeten we daar ne keer werk van maken. Want mijn weekends slibben vervaarlijk snel dicht. 't is al een wonder dat ik de 18de mei vrij ben. Wete gulle dat dat ruw geschat al vier jaar geleden is dat ik nog eens een toer van African gereden heb? Ik kopieer altijd heel getrouw alle roadbooks en gps-tracks, maar 'k ga nooit mee. Image Dat moet veranderen. Dat had ik al gezegd in januari, maar ge ziet het, dat mijn batterij plat was is mij in geen tien jaar overkomen, maar het spreekt wel boekdelen !

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? ) na de schone Jolais ;-)

Post by zappa »

dit weekend nog verplichte rust in 't groen, en dan tot ergens half juni een studentje in huis, en dan is het veel stiller als ik met de motor weg ben Image juist maken dat er op tijd eten klaar staat Image

Bovendien heb ik hier nog een [u:stsyr0zi]gratis[/u:stsyr0zi] 30 dagen test licentie van Onroute motorkaart 2013 keuze uit Benelux of Dach : Duitsl, oostenr, zwits. En achterna mag ik die DVD doorgeven aan iemand anders...

Iemand interesse ?



@Muug, ge bevuild mijne modder topic niet Image 't zijn trouwens meer losse stenen daar in de Beaujolais. Heb liever dat er wat bij geschreven wordt, mijn leesvoer is meestal nie meer dan MP en Fb (en hun links) Dus hoe meer letterkes, hoe meer ik kan lezen Image
sig nature

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? ) na de schone Jolais ;-)

Post by Harald »

Knap!
helaas niks voor mij.
Zelfs de moto momenteel op zijn middenbok zetten is al te veel gevraagd. Staat nu op zijn zijpikkel zoals ik hem 5 wk geleden in de garage heb achtergelaten Image

Maarja, wat voor de ene een poesje is, is voor een ander een Siberische tijger Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? ) na de schone Jolais ;-)

Post by zappa »

ha ne foto van de vip?re spiritueux :


Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: aaaach, ne Rochefort ( 8? ) na de schone Jolais ;-)

Post by zappa »

a kijk ik was daar ook bij Image (met fluo vestje, das gemakkelijker om te vinden, moesten ze me moeten komen zoeken hebben Image )

Image

Image

Image

Image

de heilige me zelve

Image


amai zulke stenen en rotsen, tegen dat ik boven was had ik bijna karnemelk Image


Image


Image

Image

Image

Is er daar nu eens een recht en heel breed pad, slaag ik er toch nog wel in om naast te rijden zeker Image Moest m'n motoke neerleggen of 't was schuif den dieperik in tussen de bomen Image

Image
sig nature

Post Reply