Dealers
Re: Dealers
Da ga ik u niet aandoen Bullet. Ik weet wat een tweewielverslaving betekent
Ashetmorvooruitgaat!
Re: Dealers
Oei 'k heb er daar eentje gepost met een cardan maar ne roestbak is da eigenlijk nog nietHelaba, weg hier op dit forum met die cardan aangedreven roestbakken die iedereen in de weg rijden h?, of we vijzen u twee wielen af .
Re: Dealers
Knap machien Bompa! Guzzi heeft karakter. Gisteren in Brussel nog vol bewondering bij ne Stelvio gestaan
Ashetmorvooruitgaat!
Re: Dealers
Ne Kawasaki-dealer in het Lokerse was na een onderhoud op ne moto van de rijschool een beetje vergeten om een remklauw vast te zetten.@ Raketman : ola, what happened?
De effecten daarvan aan 90 km/h mag ik nog elke dag aan den lijve ondervinden. Een half jaar thuisgezeten, mij zitten degouteren, teveel tijd om na te denken,...
Dus geen motoinstructeur meer (kan fysiek niet meer) en iets anders gaan doen in afwachting dat ik eens te weten kom wat ik met de rest van mijn werkjaren
nog zou willen aanvangen. Rekening houdend met mijn nieuwverworven fysieke beperkingen natuurlijk...
Nil volentibus arduum
Re: Dealers
Dus geen motoinstructeur meer (kan fysiek niet meer) en iets anders gaan doen in afwachting dat ik eens te weten kom wat ik met de rest van mijn werkjaren
nog zou willen aanvangen. Rekening houdend met mijn nieuwverworven fysieke beperkingen natuurlijk...
Man, jong, kerel, dat u dat moet overkomen.
Moest ge nog willen, belt mij, mailt mij, dan spreken we ne keer af, gewoon, om elkaar straffe verhalen te vertellen.
Re: Dealers
Ne Kawasaki-dealer in het Lokerse
absoluut z??r spijtig voorval ! Hopelijk niet hun gewone doen... (ging daar met ka-watje denk ik ? )
Maar wel f*ck om dat voor het hebben, en uw loopbaan zo te niet zien gaan
sig nature
Re: Dealers
Shit jong, dat is pech. Spijtig dat die carri?re zo moest aflopen, ik begin er net aan...Ne Kawasaki-dealer in het Lokerse was na een onderhoud op ne moto van de rijschool een beetje vergeten om een remklauw vast te zetten.@ Raketman : ola, what happened?
De effecten daarvan aan 90 km/h mag ik nog elke dag aan den lijve ondervinden. Een half jaar thuisgezeten, mij zitten degouteren, teveel tijd om na te denken,...
Dus geen motoinstructeur meer (kan fysiek niet meer) en iets anders gaan doen in afwachting dat ik eens te weten kom wat ik met de rest van mijn werkjaren
nog zou willen aanvangen. Rekening houdend met mijn nieuwverworven fysieke beperkingen natuurlijk...
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: Dealers
Hopelijk valt er iets goed op uw talloor ...
Re: Dealers
fuk man, van slecht nieuws gesproken ...
zoals den Bullet zegt...
zoals den Bullet zegt...
grease up your baby for a ball on the hill
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Dealers
Dat is inderdaad hen plezant verhaal. Ik duim mee dat je vlug weer wat vindt om te gaan doen.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: Dealers
Moraal van het verhaal : vertrouw ze maar niet ...ik begin er net aan...
Re: Dealers
Die dealer is toch verantwoordelijk voor die slecht uitgevoerde reparaties en zal daar wel tegen verzekerd zijn zeker? Dat is een aanslag op uw leven een remklauw niet vastzetten. Zoiets met zulke zware gevolgen kan toch niet zonder dat er iemand aansprakelijk wordt gesteld. Maar ja, je bent er vet mee als je hierdoor zelfs je beroep niet meer kan uitoefenen.
Ashetmorvooruitgaat!
Re: Dealers
Die dealer is toch verantwoordelijk voor die slecht uitgevoerde reparaties en zal daar wel tegen verzekerd zijn zeker? Dat is een aanslag op uw leven een remklauw niet vastzetten. Zoiets met zulke zware gevolgen kan toch niet zonder dat er iemand aansprakelijk wordt gesteld. Maar ja, je bent er vet mee als je hierdoor zelfs je beroep niet meer kan uitoefenen.
De voorwiel lagers van m'n smt waren al een tijdje versleten, toch liet m'n dealer me maar verder rijden, beetje aan de vering prutsen, ondanks mijn geklaag over dat de moto niet normaal deed.
Bij een kennis, die veel van moto techniek weet, vast gesteld dat de lagers gewoon versleten waren en zelfs hij wou me d'r niet meer mee verder laten rijden, de kans dat er een ongeval ging gebeuren was gewoon te groot. Die kennis heeft toen de wiel lagers vervangen.
En ik ... ben naar een andere dealer gegaan
Stel dat ik daar was mee blijven verder rijden, en ik maak daar aan 120 een serieus kwak, wie gaat bewijzen en vergoeden dat het aan de voorwiel lagers lag ????
sig nature
Re: Dealers
Je hebt helaas gelijk Zappa. Wat nen ezel van nen dealer kan nog ineens niet vaststellen dat een roulement naar de haaien is in het voorwiel? Dat voelt ge toch zo als ge de moto vooraan van de grond laat komen en het wiel heen en weer beweegt? Sjieke mekaniekers zijn dat...
Ashetmorvooruitgaat!
Re: Dealers
jep, [u:2o0g1aas]als [/u:2o0g1aas]hij daarvoor verantwoordelijk gesteld wordt. Als zelfs dat al niet gebeurt, tjah...Die dealer is toch verantwoordelijk voor die slecht uitgevoerde reparaties
Re: Dealers
Een eerlijke mens steekt zijn kont niet in de haag en durft ook uitkomen voor zijn fouten, maar ja eerlijkheid is bij sommigen ver te zoeken. Verder moeten leven met een zwaar ongeval op je geweten...je mag het hebben.
Ashetmorvooruitgaat!
Re: Dealers
Moest ik zelf niet aan mijn motor kunnen sleutelen vrees ik dat ik er de brui aan zou geven. Als ik sommige reparaties die ik in het verleden zelf heb gedaan had moeten laten doen was ik ettelijke euro's armer.
Die euro's tot daar aan toe maar er dan nog niet op kunnen vertrouwen pffft...
Die euro's tot daar aan toe maar er dan nog niet op kunnen vertrouwen pffft...
Re: Dealers
aan uw moto kunnen sleutelen is een gave, die ik niet bezit, moet met 2 moto's naar een dealer (alhoewel ik voor m'n husa iemand gevonden heb die er veel vanaf weet en de reparaties degelijk kan uitvoeren)Moest ik zelf niet aan mijn motor kunnen sleutelen vrees ik dat ik er de brui aan zou geven. Als ik sommige reparaties die ik in het verleden zelf heb gedaan had moeten laten doen was ik ettelijke euro's armer.
Die euro's tot daar aan toe maar er dan nog niet op kunnen vertrouwen pffft...
Verder mag ik op mijn blote knie?n dankbaar zijn dat iemand als Blackbert graag eens aan een moto sleutelt en me hier en daar al uit de nood geholpen hebben
sig nature
Re: Dealers
Yep, zwaar stukken aan uw blok krijgen is tegenwoordig zo goed als failliet met uurlonen tussen de 45 tot zestig euro. Tja de mekaniekers kosten veel geld aan een zaakvoerder in dit landje. Het wordt misschien tijd dat men met vaste forfaits werkt bij bepaalde reparaties, zoals bij de vierwielers. Dan weet je tenminste wat het kostenplaatje zal zijn en mag de mekanieker zoveel sigaretten gaan rollen als em wil och ja, de nieuwe generatie motoren hebben dikwijls pas een onderhoud nodig elke 15000 kilometer, dan valt het nog mee, behalve voor kilometervreters zoals ik Het is een hobby hee
Ashetmorvooruitgaat!