Keuzeprobleem

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Post by Muug »

Ik zit met een probleem.

Een stom probleem.

Een h??l stom probleem.

Ik heb veel goesting om ne keer ne moto te kopen. Naast de KTM, dat wel.

Maar ik kan niet kiezen.... er is teveel keuze tegenwoordig. Ge verschiet ervan wat ne mens allemaal kan kopen voor pakweg 5.000 ?. Nen Huksy 650 Terra. Nen Aprilia RSV 1000 R. Fireblades. alle soorten tweekleps GSsen, CB1000's, XJR1300's, VFR 750 's in perfecte staat...

man man man man

User avatar
zappa
Posts: 4523
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Keuzeprobleem

Post by zappa »

wat wil je d'r mee doen? en welke sluit dan het minst aan bij wat je met je KTM kan ?
sig nature

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Keuzeprobleem

Post by Kwakkel »

Sprint ST? Image Image
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Keuzeprobleem

Post by bompa »

Da is een serieus probleem Image
Ik had eerst een Goldwing in mijn gedacht , daarna een Blackbird,maar dan zat ik terug met 165 pk en het zijn hier achter overal 70km baantjes, dus zou ik er maar een paar ezeltjes van kunnen gebruiken in plaats van al die paarden Image

En zo heb ik dan de guzzi is gaan testen,ik vond hem mooi en hem dan ook maar gekocht, ook al om is een andere moto te hebben naast mijn off-road moto's , ik moet zeggen dat die mij toch wel goed bevalt om zo is rustig een toerke te rijden.
Maar ook al meermaals meegemaakt als je er zo is ergens mee stopt komen ze er al is naar kijken, dan van hier se amai nog nen ouwe moto Image maar zo heel oud is die nog niet, nog maar juist 20 jaar .

Maar er is inderdaad keuze genoeg voor die prijs ,van ne Goldwing tot eender welk merk
Succes met het zoeken Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Keuzeprobleem

Post by TRooPER »

vervelingscrisis chez Muug ?

pak u een tijdje onbetaald verlof en gaat met uwe kroost op betaald verlof , ge komt al ver met zo een bedrag....
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Stefke
Posts: 2947
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Keuzeprobleem

Post by Stefke »

Een luxeprobleem. Ik geef mijn 5000 euro alvast niet meer aan rollend materieel uit. Image

User avatar
zappa
Posts: 4523
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Keuzeprobleem

Post by zappa »

Een luxeprobleem. Ik geef mijn 5000 euro alvast niet meer aan rollend materieel uit. Image
aja voor nog 6x dat bedrag hebbde al een volledig huis
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Keuzeprobleem

Post by F M »

Allemaal zever. Ik vind dat helemaal niet moeilijk, een nieuwe motor kiezen. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Keuzeprobleem

Post by Muug »

vervelingsprobleem, luxeprobleem. Natuurlijk wel. Image
En dat betaald verlof komt er aan mannekes, in augustus. Image Maandje weg met de tent-op-wielen! Image
Maar nen 2de moto mag er zeker komen !
Die 5000 moet natuurlijk niet volledig op... voor dat geld kunt ge bvb drie moto's kopen en nog 500 overhouden. Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Keuzeprobleem

Post by TRooPER »

vervelingsprobleem, luxeprobleem. Natuurlijk wel. Image
En dat betaald verlof komt er aan mannekes, in augustus. Image Maandje weg met de tent-op-wielen! Image
Maar nen 2de moto mag er zeker komen !
Die 5000 moet natuurlijk niet volledig op... voor dat geld kunt ge bvb drie moto's kopen en nog 500 overhouden. Image
500 voor een carport Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Keuzeprobleem

Post by Muug »

Klop. Eigenlijk moet er eerst zoiets komen, maar dat gaan ze hier op de koer niet leuk vinden... Image

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Keuzeprobleem

Post by Muug »

Allemaal zever. Ik vind dat helemaal niet moeilijk, een nieuwe motor kiezen. Image
zegt hij die kweetniethoelang getwijfeld heeft. Image

petervdc
Posts: 3507
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Keuzeprobleem

Post by petervdc »

wat wil je d'r mee doen? en welke sluit dan het minst aan bij wat je met je KTM kan ?
?n, hoeveel & wanneer ga je er mee rijden ?
Image
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Keuzeprobleem

Post by Muug »

wat wil je d'r mee doen? en welke sluit dan het minst aan bij wat je met je KTM kan ?
?n, hoeveel & wanneer ga je er mee rijden ?;-)
nagel op de kop ! Image

petervdc
Posts: 3507
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Keuzeprobleem

Post by petervdc »

nagel op de kop ! Image
Gewoon geld te veel dus Image
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Keuzeprobleem

Post by Muug »

nagel op de kop ! Image
Gewoon geld te veel dus Image
Een beetje, misschien. Valt wel mee denk ik. Wie een spiksplinternieuwe KTM 1159 Adventure koopt heeft m??r geld teveel dan mij. Image

Wipr
Posts: 1986
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Keuzeprobleem

Post by Wipr »

nagel op de kop ! Image
Gewoon geld te veel dus Image
Een beetje, misschien. Valt wel mee denk ik. Wie een spiksplinternieuwe KTM 1159 Adventure koopt heeft m??r geld teveel dan mij. Image
En nog veel meer dan mij Image Ik zit maar te verkopen en verkopen om wat te sparen. Maar dan geef ik het weer uit aan een laptop, metaal, moeren, bouten, nog meer metaal en Inox, gereedschap. Werken zit er de komende (lange tijd) niet meer in dus sparen ook niet. Zit er niet mee in maar dat maakt de je regelmatig jezelf met twee voeten op de grond moet zetten.
Goh, ik zou het ook niet weten wat te kiezen. De luxe van meerdere in de garage te hebben is er niet dus een alleskunner. Naar de terra zou ik gaan kijken maar ik denk dat ik een "zwaardere" occasie zou aanschaffen. 5000? als budget hebben vind ik echt niet weinig hoor. Belachelijk veel keuze. Zet de budgetwijzer op 2dehands eens tussen 0-5000? en gigantische keuze. Je kan hem zelfs op 6000? zetten (vraagprijzen he Image )
De xcountry zoals je aangaf in een ander topic is iet tof en leunt naar iet wat scrambler achtig. Of moto guzzi stone 750. Schoon schoon.
Maar gelukkig sta ik niet in je schoenen om te kiezen. Om jezelf zot te maken wat te kiezen. Elke dag laat ik wel iet anders zien aan mijn madam.
De luxe maar terwijl ook het ongemak in onze contreien. Al die keuzes h?.
Als de madam ook wil rijden... BMW f650/700 (de 800cc/2cil) ga je mss ook wel vinden voor dat bedrag.
Muug, verander je nickname maar in "prijs me gelukkig" Image

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Keuzeprobleem

Post by Muug »

Jaja wipr, ik weet het. Na een 5-tal magere jaren heb ik sinds 2 jaar een goei job te pakken en ge voelt dat dat veel verschil maakt. Maar gij moet mij toch eens uitleggen hoe een jong sterk en slim iemand als gij niet aan een vaste job geraakt hoor. Image

petervdc
Posts: 3507
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Keuzeprobleem

Post by petervdc »

Maar gij moet mij toch eens uitleggen hoe een jong sterk en slim iemand als gij niet aan een vaste job geraakt hoor. Image
+1
Keep going

Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Keuzeprobleem

Post by Mario »

ja muug, voor wat het waard is...
ik rij nog altijd (sporadisch) rond met mijn Ducati SS, maar op ons huidig wegennet is dat niet bepaald een pretje
met een Aprilia Mille lijkt me dat nog minder plezant
in Frankrijk of Duitsland moet dat een heel tof machien zijn (en mijne SS waarschijnlijk ook), maar waar ik woon is het vaak een vrij oncomfortabele rit op zo'n sportmotor of op circuit uiteraard (en dan liever Francorchamps dan een Mickey Mouse-circuit als Zolder)

slechte staat van de wegen + steeds meer 70 of trager + overal verkeersremmers + stomme ruimtelijke ordening enz, dat gecombineerd met een zekere leeftijd (ik ben ook geen 20-er meer), dat alles zorgt ervoor dat ik geen pure sportmotor meer zou kopen, mogelijk zelfs geen sport/toerder meer

ik heb af en toe al eens gedacht dat een Yamaha XJR1300 wel iets zou kunnen zijn of anders een Triumph Tiger

Post Reply