Husaberg en....

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

.. het olifantgras

Image

Image

Image

Image

...de knotwilg

Image


... het spaans fort

Image


...de ufo Image

Image

heuu nee ne vlieger Image

Image

...de beek

Image

Image

...de suikerbieten

Image

Image

...'t kanaal

Image

...de schepen

Image

Image

...de haven

Image

...m?t zadel Image Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Husaberg en....

Post by Tom Thumper »

... gij zegt niks! Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Husaberg en....

Post by Muug »

... de bestuurder ?

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Husaberg en....

Post by petervdc »

mooi foto's !
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Husaberg en....

Post by zappa »

... gij zegt niks! Image
bedoel je dat ik niks zei van een ritje? 't is met NAdruk op ritJE : + - 30km Image maar misschien 4 keer dat toerke rond dan is't toch al de moeite Image

Maar ik blijf zoeken Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Husaberg en....

Post by Tom Thumper »

... gij zegt niks! Image
bedoel je dat ik niks zei van een ritje? 't is met NAdruk op ritJE : + - 30km Image maar misschien 4 keer dat toerke rond dan is't toch al de moeite Image

Maar ik blijf zoeken Image
Niet opgeven! Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Husaberg en....

Post by zappa »

[quote].. het olifantgras

Image

Image



vannamiddag toerke gaan rijden met Husa, 't was al te lang geleden Image

Zit een mooi stukje traktorwegje naast de dijk bij langs het olifantgras, zalig Image

op 't einde van die weg, de keus om terug over de baan of die weg nog eens terug...ajaa h? Image

kom aan 't einde van de weg, staat er een boer 2 palen in de grond te slaan Image Image Zal maar even een gesprek aan gaan, beter dan hem voorbij vlammen Image

Ik leg motor stil, hij komt naar mij, hoop dat hij me niet ne klap verkoopt met de palenboor Image Roept die naar mij " als je hier morgen voorbij komt, hang je met je kop in de prikkeldraad!!!!!!!!!" Image Image ik zeg ach je wil dat ik hier niet meer voorbij kom met de moto? Ook niet meer met het paard? Maar als je niet wil hebben dan doe ik dat niet meer.
blijkt daar afentoe een groep door komt crossen, daar bij zelfs het olifantgras door rijden Image tja ge zou voor minder boos worden op noppenmoto's Image

hmm paard dat kon nog. Ik nog zeker 10' blijven klappen met die mens en heel heel maar dan heel vriendelijk gevraagd, als vrouw (dat op vrouwendag Image ) en ik woon hier in de buurt en ik rij voorzichtig zonder veel geweld en heel alleen en alleen maar om een beetje te oefenen, of ik toch niet af en toe met de moto mocht passeren ... pleaaaase!

en ja hoor ik mag Image
trouwens dat olifantgras gaat in april in de hakselaar, daar worden dan vezels van gewonnen die dan op hun beurt kleding gaan worden.



Beetje voor dit "gesprekje" Image was ik met husatje over de graspollen en hopen aan 't hotse botsen, de moto maakt ineens zwaardere grom, 't is alsof mijn gas volledig open snokt en ik vlieg niet alleen met 't voorwiel van de grond het achterwiel volgt,azo ne sprong vooruit, ben dus van de grond geweest op ne moto die "op hol sloeg" Image
Hij is ineens veel pittiger, dus denk ik dat de kabel of het knopje van de mapping is los gekomen?
Maar 't geeft niet hoor, beetje voorzichtiger aan de gas en wat meer vooruit gaat ook wel Image

Leuke vrouwendag gehad Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Husaberg en....

Post by Muug »

gij zijt een gralijk zot konijn en ge doet me nog spijt krijgen dat ik zonder noppen naar Wales ga. Ik zou u graag zien hoppen en botsen ! Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Husaberg en....

Post by bompa »

.

op 't einde van die weg, de keus om terug over de baan of die weg nog eens terug...ajaa h? Image

kom aan 't einde van de weg, staat er een boer 2 palen in de grond te slaan Image Image Zal maar even een gesprek aan gaan, beter dan hem voorbij vlammen Image

Ik leg motor stil, hij komt naar mij, hoop dat hij me niet ne klap verkoopt met de palenboor Image Roept die naar mij " als je hier morgen voorbij komt, hang je met je kop in de prikkeldraad!!!!!!!!!" Image Image ik zeg ach je wil dat ik hier niet meer voorbij kom met de moto? Ook niet meer met het paard? Maar als je niet wil hebben dan doe ik dat niet meer.
blijkt daar afentoe een groep door komt crossen, daar bij zelfs het olifantgras door rijden Image tja ge zou voor minder boos worden op noppenmoto's Image

Leuke vrouwendag gehad Image
Zo zie je maar wat een paar die zich niet aan de regels houden kunnen aanrichten ,
Zo is het hierachter op sommige plaatsen ook aan de gang , ze rijden soms waar je alleen maar te voet mag komen ,
en zo iets gelijk ik laatst aanhaalde doet daar ook geen goed aan

Als ik stop bij zo iemand die reclameert doe ik zeker in het begin mijne helm ni af Image , als hij moest slagen is het toch maar op den helm Image , door de jaren heen al het een en ander daarmee ondervonden, ik ben nogal veel alleen op pad en dan durven ze je al is eerder tegenhouden Image

Nu heb je voor het eerst met de moto gesprongen lees ik ,als je nu nog is over een bergje springt kan je de volgende keren alleen nog maar proberen verder en verder te springen Image

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Husaberg en....

Post by zappa »

gij zijt een gralijk zot konijn en ge doet me nog spijt krijgen dat ik zonder noppen naar Wales ga. Ik zou u graag zien hoppen en botsen ! [color=#BF4000:1yjo8jmg]...op de grond met de moto boven?[/color:1yjo8jmg]
Image

Oezo zonder noppen?

awel ik vind dat nu zeer spijtig, ik rekende op uw talent als opraaphulp Image of als ik terug in zo'n "nog vijf seconden en ik hou hem niet meer, 'k ga hem moeten laten vallen" houding sta, en jij mij met moto enal, met twee vingers aan z'n stuur terug op de wielen kreeg Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Husaberg en....

Post by Muug »

jawel,

maandag moet ik terug computerles geven. Dus ik moet zondag terugkeren. En om voor ??n dag in de modder te spelen leg ik geen noppen op. Dus ik ga mee, ga zaterdag een ferme straatrit door Wales doen, en zondagochtend kraam ik op en vertrek ik.

Post Reply