motorsalon

Kletsen over moto's en andere motodingen.
TRX
Posts: 222
Joined: 24 Oct 2009 14:49

Re: motorsalon

Post by TRX »

Ben daar ook geweest. lelijke mensen trekken elkaar aan precies. Image

Present Image Image

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: motorsalon

Post by Muug »

ha TRX ! Sorry dat ik geen tijd had om met u te klappen, ik was te zeer ge?nteresseerd in dit beestje om voor u aandacht te hebben :

[url]

TRX
Posts: 222
Joined: 24 Oct 2009 14:49

Re: motorsalon

Post by TRX »

En ik had ook te weinig tijd, mijn 2 vaders (den 'echte' en den stief) waren al een half paleis verder ondertussen Image .

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: motorsalon

Post by Cotthem »

pfff net terug van het salon. Er was niks bij dat mij in een erectionele toestand kon brengen. Alleen diene Huskie Nuda kon mij nog wel bekoren. Die hoogpoters zijn allemaal zo'n lompe dingen en zoals Bert al aanhaalde, er klopt vaak iets niet. Na een uur liep ik al tussen de auto's, waarbij een verkoper van VW mij vertelde dat VW belachelijk duur is en bijlange niet de kwaliteit kan leveren zoals bij een Japanner. Die gast krijgt waarschijnlijk ne procent op alle niet verkochte VW's.
"...the path is the destination"

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: motorsalon

Post by Mario »

iets Chinees of Indisch, Andr? ? Image
(met een beetje fantasie kun je er dan Volvo en Jaguar ook nog bijtellen)

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: motorsalon

Post by zappa »

iets Chinees of Indisch, Andr? ? Image
(met een beetje fantasie kun je er dan Volvo en Jaguar ook nog bijtellen)

Of iets Frans? zo'n mia? heel spannend om mee te rijden.....hebbek nog elentriek tot thuis? Image
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: motorsalon

Post by F M »

Ik ben ook de moto's eens gaan passen. Qua zithouding voel ik me alleen goed als ik rechtop kan zitten. Wat maakt dat van de toermotoren enkel de RT past (en de Goldwing, maar die is onbereikbaar). De Pan zou nog net kunnen.

Enig alternatief zijn dus de hoogpoters.
Yamaha SuperTen: Hmm, 'k zit precies zo diep
Volgens mij staat eerder het stuur nogal hoog.
De GS voelt goed aan; bij de Tiger Explorer 'wringt' er iets, maar ik kan niet juist de vinger er op leggen. De 800 zat me beter. De nieuwe Honda Crosstourer kon je niet passen; de CrossRunner is een ramp, met zulk geplooide knie?n moet ik na 100 km de pijp aan Maarten geven.
Moto Guzzi ben ik weer niet tegen gekomen, dat is niet de eerste keer bij mij. Image Dus geen Stelvio gezien.
De voor mijn smaak mooiste is de Multistrada. Spijtig genoeg ook reteduur. Volgens de verkoper komt een hetzelfde uitgeruste GS even duur uit, maar ik kwam ondanks de peperdure opties op een BMW toch nog niet op die hoogte uit.

Maar Test-Aankoopgewijs is er misschien nog een beste koop te vinden in een lagere prijsklasse. Op Jo zijn T?n?r? zat ik erg goed. Vind ik eigenlijk een moto met veel karakter. Spijtig van de wat smalle zijkoffers (zijn dat trouwens dezelfde koffers op de Super T?n?r? ? Image ). En het is natuurlijk een ketting ipv cardan. Maar aangezien ik bij eventueel verplicht aankopen van een nieuwe moto - moest ik bv door een val de RT kapot rijden - toch geen geld heb, zal ik dan sowieso naar de okkaziemarkt moeten voor een goedkoper alternatief. Dus kan ik de cardanvereiste niet volhouden...

Leuk, gezien op de BMW-stand: op een RT kan je een verla[u:1eu39rtt]n[/u:1eu39rtt]gingskit krijgen. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: motorsalon

Post by duibhce Kaelann »

Op Jo zijn T?n?r? zat ik erg goed. Vind ik eigenlijk een moto met veel karakter. Spijtig van de wat smalle zijkoffers (zijn dat trouwens dezelfde koffers op de Super T?n?r? ? Image ).
Die van Yamaha zelf zijn redelijk smal, maar qua inhoud valt dat toch zeer goed mee? En SW-Motech, Touratech, ARD, Metal Mule en Givi hebben er allemaal ook kopffers voor die nog een stuk groter zijn.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: motorsalon

Post by fore »

Auto-salon

Staat niks tussen naar m'n goesting ...
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: motorsalon

Post by Muug »

ik ben ook geweest,

enkel de moto guzzi v7 classic kon me enigszins warm maken. de rest ...

het meeste plezier heb ik nog met mia gehad

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: motorsalon

Post by Blackbert »

FM, mijn stuur staat ook hoog (+ 3cm tov standaard), maar dat was 't niet. Meer 't gat tov de voeten, en zoveel motor rond (voor) mij.

Ja, KTM. die Adventure R kan mij toch krijgen, alhoewel hij toch weer lager geworden is tov z'n eerste jaar. Volgens ik hoor vertellen zouden de scherpe kantjes van de injectie er toch ook uitgehaald zijn? En eigenlijk, ziet er iemand te wachten op een zoveelste poging de GS concurrentie aan te doen? Dat zal waarschijnlijk toch gebeuren bij de volgende update, model 2013. Meer poeier, meer comfort, meer reis dan enduro. KTM moet ook iets verdienen, maar hopelijk blijven ze 'een' adventure bouwen.

Ha ja, het schattigste model op de motobeurs: de Wallace & Gromit scooter.
Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: motorsalon

Post by Cotthem »

FM, mijn stuur staat ook hoog (+ 3cm tov standaard), maar dat was 't niet. Meer 't gat tov de voeten, en zoveel motor rond (voor) mij.



Ha ja, het schattigste model op de motobeurs: de Wallace & Gromit scooter.
Image
tja, daar stond ik ook zo'n beetje naar te kijken gelijk een klein kind in ne speelgoewinkel. Image
"...the path is the destination"

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: motorsalon

Post by laouen »

eigenlijk feitelijk ook nie veel gezien dat mij enthousiast kon krijgen Image aan alle mogelijke opvolgers van de FZ is wel iets dat me niet aanstaat Image dus blijven we nog maar efkes verder rijden met wat er al in de garage staat... keuze zat daar Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: motorsalon

Post by zappa »

eigenlijk feitelijk ook nie veel gezien dat mij enthousiast kon krijgen Image aan alle mogelijke opvolgers van de FZ is wel iets dat me niet aanstaat Image dus blijven we nog maar efkes verder rijden met wat er al in de garage staat... keuze zat daar Image Image
wel .... Image Image Image Image Image ai ai durf ik ? Image Image Image voor den eersten keer opzo'n gsding gaan zitten en dat paste Image Image Image maar zitten en rijden es nie "tzelfde Image [/size:27sjcamw]


als ik binnenkort "over the top" ben, om rustig wat wegskes en gravelkes? mee te pikken zou die scrambler nog op't verlanglijstje komen te staan? ? ? ? ?

Misschien wat meer naar de richting allroad gaan als ik smtje beu ben?
sig nature

Post Reply