Vangrails

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Post by F M »

Ik dacht dat het nu al wel geweten zou zijn dat vangrails voor motorrijders levensgevaarlijk zijn, als staanders gebruikt worden met een scherp profiel. En bijgevolg zouden nieuw geplaatste vangrails best altijd van die ronde exemplaren zijn.

Maar niet dus. De pas doorgetrokken ring in Aarschot is nog altijd uitgerust met de gevaarlijke variant... Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vangrails

Post by zappa »

de voorraad zal nog niet uitgeput zijn? Image

Nu nog een jaartje wachten op de vangplanken?
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Vangrails

Post by laouen »

de voorraad zal nog niet uitgeput zijn? Image

Nu nog een jaartje wachten op de vangplanken?
neenee, daarvoor is't eerst wachten op de eerste dode en dan nog een jaartje voor de installatie van die planken Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Vangrails

Post by Stefke »

Neenee, dat is best wel handig, vanmorgen stak er een motor onder de vangrail op de ring in Anderlecht! Image Stak daar goed, zo kon het verkeer nog stapvoets verder rijden. Image Met vangplanken lag die waarschijnlijk op de rijbaan. Image Image


Van de piloot zo op het eerste zicht geen spoor, wel iemand gezien met helm in de hand... Image


Alles bijeen zijn vangplanken natuurlijk veiliger in de meeste gevallen. Maar van dat vangrailbeleid snap ik ook geen hol.... Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vangrails

Post by fore »

Maar van dat vangrailbeleid snap ik ook geen hol.... Image
Image Beleid?!? Image .. over wat heb je het ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply