moto = mannelijk

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11804
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Post by Muug »

ewel,

nu da'k mijn beestje een schoon groot onderhoud gegeven heb, nu da mijn carbs eindelijk deftig synchroon staan, nu heb ik eindelijk ne schone naam voor mijn Adventure:

[center:353e56zy][b:353e56zy][color=#FF0000:353e56zy]Mr Beast[/color:353e56zy][/size:353e56zy][/b:353e56zy][/center:353e56zy]

Nu nog een schoon logoke of lettertype bij verzinnen en dan laat ik daar zelfklevers van maken. Image

petervdc
Posts: 3469
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: moto = mannelijk

Post by petervdc »

Wow, das wel een ferme macho naam h?... Image

ALs ik vergelijk met Sien, Tuur, Solange, enz...
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11804
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: moto = mannelijk

Post by Muug »

Tja,
ik versta absoluut niet waarom ne moto die zo aggressief op de gas reageert, softe seutenamen moeten krijgen (Tuur is mannelijk, maar ook seut Image ) , maar ja, over smaak valt niet te twisten eh. Image

Ik spreek al een tijd van mijn motobeest, maar nu na 't groot onderhoud is 'm echt gew?ldig wild, dus mag hij die titel officieel dragen. Dat het een LP van Mogwai is, is maar een half toeval.

User avatar
zappa
Posts: 4515
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: moto = mannelijk

Post by zappa »

?la Tuur een seut Image (alles boven 't zadel en achter 't stuur misschien Image Image )

Tuur heeft nog de 666 achterop hangen Image

En bovendien heeft Tuur al veel ruzie gemaakt, met de verantwoordelijke (denkt hij toch Image ) van den hof, de peloeze is hier en daar verdwenen, vettige moddersporen zijn in de plaats gekomen Image

Tuur heeft een zeer diepe oerkreet grom, dat heeft de verantwoordelijke van de slaapkamer Image deze morgen om kwart na 3, met wijd opengesperde ogen en zware hartkloppingen ondervonden Image (ik zoek nu een andere parkeerplaats, voor komende nacht Image )

Tuur vreet verkeersdrempels, op weg naar 't werk zijn er een aantal verdwenen Image

Tuur geeft geen shit om dat verhogingske langs de middenberm in Lochristi en jaagt de file blikkendozen aan de kant met zijn dikke koffers Image

Tuur schijnt zijn licht fel voor zich uit, tegenliggers trekken met hun faren, maar Tuur zet dan eens het boze oog op Image

Kortom de Tuur mag er zijn Image
Tja,
ik versta absoluut niet waarom ne moto die zo aggressief op de gas reageert,

je had eigenlijk eens met smt-tje moeten rijden Image Tuur is daar ne gentlemen tegen Image

Over die stickers op Mr Beast, daar wil ik wel meer van weten?
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11804
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: moto = mannelijk

Post by Muug »

allez allez, ge zijt precies al redelijk zwaar verkocht aan de vele mogelijkheden van uw Adventure? De wereld is weer een stukske ruimer en vrijer eh, met zo'n hoogpoter. Veel minder hinderlijke obstakels met zo'n moto. Image

oh ja, en Tuur blijft een seutennaam Image

User avatar
Muug
Posts: 11804
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: moto = mannelijk

Post by Muug »

fascinerend

bij de 60 views maar slechts een handvol reakties: een nieuwe trend op fora, een aangekweekte Facebook-reflex? Image

User avatar
F M
Posts: 5070
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: moto = mannelijk

Post by F M »

Wel, ik reageer hier niet op (dedju, nu toch gedaan Image ) omdat ik nog nooit de behoefte heb gehad mijn motor of welk ander ding dan ook een naam te geven.

Trouwens, mijn motor heeft al een naam: RT. En als je dat wat langgerekt uitspreekt (RRRRRRRRRRRRRRRT), dan is dat net het geluid van de boxer. Waarom zou ik dan nog een andere naam gaan zoeken ?
I am confused. Oh no, maybe not!

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: moto = mannelijk

Post by vet on wheels »

Wel, ik reageer hier niet op (dedju, nu toch gedaan Image ) omdat ik nog nooit de behoefte heb gehad mijn motor of welk ander ding dan ook een naam te geven.

Trouwens, mijn motor heeft al een naam: RT. En als je dat wat langgerekt uitspreekt (RRRRRRRRRRRRRRRT), dan is dat net het geluid van de boxer. Waarom zou ik dan nog een andere naam gaan zoeken ?
RT moet ge anders uitspreken, nl : EIEIEIEIEIEIEIEIEIRTEEEEEEEEEEEEEEEEE ? Allee, dat doe ik toch, ik heb nl. een GEEEEEEEEEEEEEEEEE?S Image

petervdc
Posts: 3469
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: moto = mannelijk

Post by petervdc »

Kortom de Tuur mag er zijn Image
Mooie samenvatting Zapa Image
Keep going

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: moto = mannelijk

Post by Wipr »

Ik heb ook zo al ne naam voor mijne moto die er in gedachten al lang is. Heel simpel, 't ziet groen en het is van Marvel en het is het equivalent van een serieus sterk beest. Image

User avatar
zappa
Posts: 4515
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: moto = mannelijk

Post by zappa »




Tuur schijnt zijn licht fel voor zich uit, tegenliggers trekken met hun faren, maar Tuur zet dan eens het boze oog op Image

Toen ik mijn seut ging gaan halen bij de smet stond haar licht veel te hoog geregeld, ook een paar dagen het boze oog gebruikt voor ik het in de mot kreeg Image

Het controleren en bijregelen is heel simpel op een vlakke ondergrond op 5m van een muur zetten en u lichtbundel(punt) moet iets lager zijn dan de koplamp zelf, regelen doe je met de vijs vooraan er zit een uitsparingske in u scherm net naast de lamp Image
(de juiste uitleg en maten staan in het boekske ook) Image
aa?? dat gaatje Image Dacht al dat het was om ne mens het een beetje moeilijk te maken om te kuisen, als daar een beest invliegt Image

Denk dat z'n licht redelijk ok staat, daarjuist op 5 meter afstand achter een bus Renault master, gereden en de lamp schijnt niet eens de ramen binnen. 't is vooral als je optrekt dan gaat Tuur zo met zijne kop smijten en dan schijnt zijn lamp wat hoger, denk dat dat is, dat sommigen niet zo graag zien afkomen? dat.

Maakt uw Sien ook zoveel lawaai? Heb Tuur nu vannacht door 't gras tot onder de carport geduwd Image en daar gestart, en nog is iedereen wakker? Image

En zijne linker kofferbak begint te rammelen als ik op kasseien ga rijden. Image

Maar commisekes dat daar in kunnen waaauuuuw ! (ook weer slecht want dan moet ik minder vaak om boodschapkes Image )
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3467
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: moto = mannelijk

Post by Blackbert »

ik zou die daar afzwieren, die koffers, als je niet om commiskes gaat. niet echt gestroomlijnd h?. ?n breed.

ne naam?

[youtube:2uhrc04a]http://www.youtube.com/watch?v=qQWJog7eYqY[/youtube:2uhrc04a]

maar ze luistert toch nie Image
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply