Dealers

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Re: Dealers

Post by Gunter »

Waar ik vooral bang voor ben is de huidige generatie nieuwe motoren, elektronische vering, tractiecontrole, verschillende mappings....
Voor die prutsen moet je altijd naar de dealer...

Vooral voor die vering heb ik het niet, ik zal wel aan de knopjes draaien als ik ze wil verstellen...

Wipr
Posts: 1986
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Dealers

Post by Wipr »

Om de 15.000km onderhoud nodig. Ja awel, geloof dat best dat het kan maar dat wil wel zeggen dat een dealer 50% minder bezoek krijgt van zijn klant (er vanuit gaande dat het daarvoor elke 6000km's moest, 7500km's om mijn percentage te laten kloppen). Wees maar gerust dat het onderhoud op 15.000km meteen ook de kosmisch draagt van het fictieve onderhoud op de helft van de km's.

Awel, ik stond effectief op een Ducati ST2 om te kopen en motorisch ok, maar ketting en tandwielen waren aan vervanging toe en om zeker te zijn hadden de distributieriempjes ook vervangen moeten worden. Dus aankoopprijs 2000? maar dan alles er nog eens bij rekenen vooraleer je kan rijden en het zal niet veel schelen of er zou nog eens 1000? bijkomen.
Nieuw is me onbetaalbaar geworden hetgeen mijn hart begeert.

@Raketman: zonde om te horen dat het je zo vergaan is, je lijkt wel een schim van wat je ooit geweest bent. Ik hoop echt op een zo goed mogelijk herstel. Zo mag weeral eens blijken dat je lichamelijk en geestelijk goed voelen het allerbelangrijkste is.

User avatar
Stefke
Posts: 2942
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dealers

Post by Stefke »

och ja, de nieuwe generatie motoren hebben dikwijls pas een onderhoud nodig elke 15000 kilometer, dan valt het nog mee, behalve voor kilometervreters zoals ik
Ach, als ge daar echt veel mee rijdt, kan dat wel wat langer tussen twee onderhoudsbeurten hoor. Nooit gevolgd die onderhoudsintervallen... Image

petervdc
Posts: 3497
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Dealers

Post by petervdc »

De effecten daarvan aan 90 km/h mag ik nog elke dag aan den lijve ondervinden. Een half jaar thuisgezeten, mij zitten degouteren, teveel tijd om na te denken,...
Wow Image Image Image Image Image
Fuck zeg Image
Kun je die mens aansprakelijk stellen of zoietske ??
Keep going

Post Reply