injectors auto
injectors auto
iemand een gedacht waar ge goed en snel injectors van een auto kunt laten reviseren of ruil-injectors kan kopen,
madam haar tuutuut doet nogal lastig om te starten, en 1 injecteur geeft meer diesel terug in de retourleiding dan de andere wat wel een duidelijk signaal is dat er iets niet klopt met dien ene.
madam haar tuutuut doet nogal lastig om te starten, en 1 injecteur geeft meer diesel terug in de retourleiding dan de andere wat wel een duidelijk signaal is dat er iets niet klopt met dien ene.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re:injectors auto
Hier in de buurt is Van Rompaey bekent.
[url]http://www.hvanrompaey.com/leuven/nl/home[\url]
[url]http://www.hvanrompaey.com/leuven/nl/home[\url]
injectors auto
na nog wat zoeken bij een gespecialiseerde opel onderdelen dealer terechtgekomen, en er is een injector onderweg...
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
injectors auto
hou er rekening mee dat je eigenlijk een 'special tool' nodig heb om die eruit en er weer deftig in te schroeven. ook waarschijnlijk dat je je oude weer moet terugsturen?
revisiebedrijf: Motoreco in St. Niklaas. Vragen om de losse injecteurs binnen te brengen, maar met wat aandringen en als je tijd hebt willen ze die er wel zelf uithalen. Met nog meer geluk is het ultrasoonbadje voldoende om ze weer in orde te krijgen.
revisiebedrijf: Motoreco in St. Niklaas. Vragen om de losse injecteurs binnen te brengen, maar met wat aandringen en als je tijd hebt willen ze die er wel zelf uithalen. Met nog meer geluk is het ultrasoonbadje voldoende om ze weer in orde te krijgen.
grease up your baby for a ball on the hill
injectors auto
zwarten bere,
ik heb die ene injector al uitgehaald, zat enkel vast met een "brug"klem,
kleppendeksel loshalen was lastiger, waardoor O-ring en ??n injectordichting kapot is gegaan. ondertussen liggen die onderdelen ook al klaar om te vervangen.
de slechte injector heb ik al in ultrasoonbad gereinigd, maar zonder alles te demonteren is dat onvoldoende gebleken.
oja, de EGR klep was eerste oorzaak van moeilijk starten/noodloop. Die klep zat volledig door roet vast. nu niet meer
1x injector nieuwprijs bij opel is ong 450,- incl.
een gebruikte van een "perte-total" of zoiets is 150,- met 3maand garantie
zal wel testen met die gebruikte.
en zo schuiven alle andere huiswerkjes maar op, en ben ik mijn vrije tijd kwijt aan die voiture,
maar het toch liever zelf oplossen, dan gok-giswerk van een offici?le garage die misschien al veel maar had vervangen en gekost.
ik heb die ene injector al uitgehaald, zat enkel vast met een "brug"klem,
kleppendeksel loshalen was lastiger, waardoor O-ring en ??n injectordichting kapot is gegaan. ondertussen liggen die onderdelen ook al klaar om te vervangen.
de slechte injector heb ik al in ultrasoonbad gereinigd, maar zonder alles te demonteren is dat onvoldoende gebleken.
oja, de EGR klep was eerste oorzaak van moeilijk starten/noodloop. Die klep zat volledig door roet vast. nu niet meer
1x injector nieuwprijs bij opel is ong 450,- incl.
een gebruikte van een "perte-total" of zoiets is 150,- met 3maand garantie
zal wel testen met die gebruikte.
en zo schuiven alle andere huiswerkjes maar op, en ben ik mijn vrije tijd kwijt aan die voiture,
maar het toch liever zelf oplossen, dan gok-giswerk van een offici?le garage die misschien al veel maar had vervangen en gekost.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
injectors auto
Reteduur bij de dealer idd en, in Belgi? in 't algemeen.
Shoppen is de boodschap, Mister-auto bvb, en .be vergelijken met .nl
Shoppen is de boodschap, Mister-auto bvb, en .be vergelijken met .nl
grease up your baby for a ball on the hill
injectors auto
of misschien wel ook gewoon hard en lang zoeken gelijk gij, maar dan aan 75 euro per uur ..... er zijn soms wel redenen om dicht bij Polen te willen wonen....TRooPER wrote:............. liever zelf oplossen, dan gok-giswerk van een offici?le garage die misschien al veel maar had vervangen en gekost.
injectors auto
kzal maar geen factuurke maken naar mijn madam toe van 75/uMuug wrote:maar dan aan 75 euro per uur ..... .
of ze stuurt mij eentje terug van 100/u voor de uren en dagen dat ik niet thuis ben
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
injectors auto
al dienen moderne troep met EGR-kleppen en injectoren.... Altijd miserie met die prutsen, zelfs op een 3 jaar oude VW Tiguan...
injectors auto
Nen Diesel is gemaakt om op de snelweg kilometers te malen aan een deftige snelheid. Niet om rond de kerktoren te hobbelen aan deellast, traag, veel stop en go, niet warm gereden.
Al die milieurommel (EGR, roetfilter, ...) maken dat pijnlijk (??) duidelijk door vol te lopen, waarna de motor lastig wordt.
Ja, ik rij ook met een diesel. De EGR zooi heeft al in een bak petroleum gelegen, hoewel het nog meeviel eigenlijk. Net oud genoeg ook om geen roetfilter te hebben. Niet oud genoeg om de EGR te kunnen afblokken, de computer zou het merken.
Hoewel ik daar veel snelweg mee doe, overweeg ik toch om 'm buiten te zetten en terug te keren naar LPG. Alvorens 'Europa' de diesel fors duurder maakt wegens te vies en ik hem aan de straatstenen niet meer kwijt geraak. Alhoewel, 'Europa' is ook van mening dat LPG-stations die 'te dicht' bij andere huizen staan geen nieuwe vergunning meer moeten krijgen. Ha ja, elke week ontploft er wel ergens eentje.
Al die milieurommel (EGR, roetfilter, ...) maken dat pijnlijk (??) duidelijk door vol te lopen, waarna de motor lastig wordt.
Ja, ik rij ook met een diesel. De EGR zooi heeft al in een bak petroleum gelegen, hoewel het nog meeviel eigenlijk. Net oud genoeg ook om geen roetfilter te hebben. Niet oud genoeg om de EGR te kunnen afblokken, de computer zou het merken.
Hoewel ik daar veel snelweg mee doe, overweeg ik toch om 'm buiten te zetten en terug te keren naar LPG. Alvorens 'Europa' de diesel fors duurder maakt wegens te vies en ik hem aan de straatstenen niet meer kwijt geraak. Alhoewel, 'Europa' is ook van mening dat LPG-stations die 'te dicht' bij andere huizen staan geen nieuwe vergunning meer moeten krijgen. Ha ja, elke week ontploft er wel ergens eentje.
grease up your baby for a ball on the hill
injectors auto
Inderdaad met die nieuwe diesels is rond de kerktoren bollen ni echt goe.
Wij gaan onzen 17 jaar ouden octavia TDI met 285000 km op den teller nu vervangen door een groener exemplaar.
Ne golf variant op CNG alles af fabriek geplaatst dus als er probs zijn moeten ze het kunnen oplossen. Vroeger ook LPG auto's gehad maar dat was altijd gezever tussen de garagist en de LPG installateur Gelukkig heb ik daar veel zelf aan kunnen oplossen.
Den overblijvende diesel is gelukkig nog ene zonder roetfilter en al die prutsen dus die ga nog een paar jaar moeten meegaan :grijns:
Wij gaan onzen 17 jaar ouden octavia TDI met 285000 km op den teller nu vervangen door een groener exemplaar.
Ne golf variant op CNG alles af fabriek geplaatst dus als er probs zijn moeten ze het kunnen oplossen. Vroeger ook LPG auto's gehad maar dat was altijd gezever tussen de garagist en de LPG installateur Gelukkig heb ik daar veel zelf aan kunnen oplossen.
Den overblijvende diesel is gelukkig nog ene zonder roetfilter en al die prutsen dus die ga nog een paar jaar moeten meegaan :grijns:
Oldtimer BMW fanaat
injectors auto
Kerktorenrijden is inderdaad zeer slecht, maar kijk die Tiguan heeft nu 100000km, redelijk pittig gereden en vooral snelweg. Zijn voorganger, een golf4 tdi heeft in dezelfde omstandigheden een vrij probleemloze 420000km gereden in 12 jaar.
injectors auto
Same here...Bij wrote:Vroeger ook LPG auto's gehad maar dat was altijd gezever tussen de garagist en de LPG installateur
I am confused. Oh no, maybe not!
injectors auto
Nu is het wel raar dat ik met de Transit Diesel indertijd altijd problemen met de injectoren kreeg op vakantie, dus als er lange tijd veel gereden werd... Heb zo ooit dankzij VAB met een vervangwagen vanuit Denemarken naar huis moeten komen. Daarna moest ik van de garagist bij elke vakantie een product in de dieseltank kappen, wat de injectoren beschermde. Geen idee wat het was.
I am confused. Oh no, maybe not!
injectors auto
Wij kapte vroeger op het werk in de ketels van zowel de rode als de witte mazout ne volle gieter(10 l)of anderhalve gieter diecyl van Elf in de ketels naargelang ze mazout leverde om de roetvorming tegen te gaan, toen hadden wij daar zo een vat van 200l van staan, en dat hielp toch wel , ik had in den tijd zo een paar bussen van een liter gekocht en kapte daar ook elke keer een beetje van in de tank als ik ging tanken .F M wrote: Daarna moest ik van de garagist bij elke vakantie een product in de dieseltank kappen, wat de injectoren beschermde. Geen idee wat het was.
injectors auto
Ik haal mijn stukken hier: http://users.skynet.be/bk373274/topic/index.html
Jamoulle Diesel.
Een specialist op gebied van injectoren.
Maar enkel voor een dichting geweest, die weggeblazen was nadat ze in de garage een jobstudent de injector lieten loshalen omdat die dacht dat dat de gloeier was.
En natuurlijk vergeten terug vast te zetten voordat ze die startten, waardoor de dichting stuk ging.
De sukkels.
Toen ik vroeg waarom de motor zo schokte vertelde hij dat en beweerde dat er daardoor lucht in de leiding zat en dat dat wel zou weggaan.
Toen dat bleef keek ik die zelf na, en de dichting wkam er in drie stukken vantussen.
Jamoulle Diesel.
Een specialist op gebied van injectoren.
Maar enkel voor een dichting geweest, die weggeblazen was nadat ze in de garage een jobstudent de injector lieten loshalen omdat die dacht dat dat de gloeier was.
En natuurlijk vergeten terug vast te zetten voordat ze die startten, waardoor de dichting stuk ging.
De sukkels.
Toen ik vroeg waarom de motor zo schokte vertelde hij dat en beweerde dat er daardoor lucht in de leiding zat en dat dat wel zou weggaan.
Toen dat bleef keek ik die zelf na, en de dichting wkam er in drie stukken vantussen.