Muug wrote:
Allez allez, ge gaat mij nog goesting geven om het ook ne keer te proberen. Heeft uw collega nu uw kleine Duke overgenomen? Neen precies?
Dat was een welles nietes situatie. De ene moment zei hij dat het in orde was, dan moest hij weer naar de bank voor een lening, dan was dat voor de bank in orde maar moest hij er nog eens een nacht over slapen, dan hoor ik er weer niks meer van,... Ieder moet de dingen regelen naar vermogen en naar keuze, maar dat is niet de manier dat ik "zaken" wil doen. Ik zou hem in de eerste plaats niet zelf te koop hebben gezet, maar nu zat dat al zo in mijne kop dat ik dat er niet meer uit kreeg, ben naar Desmet gestapt en ne nieuwe uit de showroom gekocht en de 390 overgelaten. En heb daar tegen verwachtingen in ook nen hele schone deal gekregen. En die zijn veel meer van ktm op de hoogte dan de vorige dealer. Die me trouwens nog meer int zak gezet heeft dan ik in de eerste plaats al dacht. Ik dacht een 2015 model gekocht te hebben, staat ook op het gelijkvormigheidsattest. Maar in werkelijkheid gaat het over een overjaars 2014 model, Desmet kon dat zien adhv het framenummer. En dan was er nog dat peperdure onderhoud, dat komt dus omdat het 2014 problemen had met mapping en kleppen en er een update voor was uitgebracht. Die update wordt onder garantie uitgevoerd, de dealer kan dat terugvorderen van ktm. Maar den dief heeft dat dus volledig aan mij doorgerekend, dat verklaarde dus het uitzonderlijk hoge factuur voor een 1ste 1000km onderhoud. Dus dubbel int zak gezet. Na een deftig gesprek met Desmet, weet ik wat me te doen staat.
Maar dat was natuurlijk volledig off-topic.
@Zappa,
Duke 690R
@Muug,
goesting voor een Duke? Ge zult u dat niet beklagen, amai wat een masjien. Nu weet ik wat ze bedoelen met dat "ready to race" gehalte. Maar toch voldoet hij prima om er ook rustig mee te rijden, en echt waar ongelooflijk wendbaar. Er zijn niet veel mensen die met mijne moto mogen rijden, maar als gij dat wilt moogt ge er gerust den 28ste eens een klein stukske mee rijden.
De banden zijn voor mij persoonlijk wel te sportief, ik ben grote fan van de pilot roads, en die maat is beschikbaar voor den duke dacht ik. Dus dat vind ik al een grote meevaller. Maar eerst de deze al maar oprijden, voor opt circuit is dat natuurlijk de perfectie.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.