Nice... :kwijl:duibhce Kaelann wrote: We gaan naar Keulen.
Met een klein omwegske via Krumlov, Spis, Uzhgorod, Synevyr, Truskavets, Oswiecim en de Sahara
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Today is the tomorrow you were promised yesterday.
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Krijgen we terug zo'n yummie reisverslag?duibhce Kaelann wrote: We gaan naar Keulen.
Met een klein omwegske via Krumlov, Spis, Uzhgorod, Synevyr, Truskavets, Oswiecim en de Sahara
Geniet alleszins van de reis.
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
De Cb bijna laten vallen. Aan het oefenen op 8'tjes door de motor zeer plat te leggen. Dat gaat goed, je moet het alleen doen en durven.
Vandaag ga ik naar een Gs 1150 van 2000 kijken. Ik ben eens benieuwd. Dan verkoop ik de SevenFifty! Toch wat te klein voor mij.
Vandaag ga ik naar een Gs 1150 van 2000 kijken. Ik ben eens benieuwd. Dan verkoop ik de SevenFifty! Toch wat te klein voor mij.
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
ene moto buitengezet, ene moto naar achtergeschoven, nieuwe remzuiger gemonteerd, straks ene moto weer naar voor schuiven en ene binnenzetten
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Ik heb er een foto van gevonden op het net , zo ziet hij er uitF M wrote::waardeloos:
http://www.motorradonline.de/sixcms/med ... 659645.jpg
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
vanwege aanhoudende problemen met het pinken naar rechts (en het langzaam vermoeiend wordt om proberen altijd via linkse bochten op mijn bestemming te geraken) de knoppendoos maar is volledig opengevezen...
alles wat ik eruit kon halen er uit gehaald, met contact spray en wat wd 40 volledig proper gemaakt...
dan nog is met contact spray afgekuist, alles gemonteerd en nog is goe met wat contact spray ingespoten (want dat voorkomt corrosie) en tziet er goed uit... alles lijkt weer te pinken zoals het hoort...
verder mijnen banden opgepompt... als ik mijn voetpomp mag geloven stond achterband maar op 2,beetje bar...
kmoet wel is een "goeie" methode vinden qua zeker zijn dat ik de juist bandenspanning heb...
want afhankelijk welke meter erop zit, dan verschilt het preciest wel
alles wat ik eruit kon halen er uit gehaald, met contact spray en wat wd 40 volledig proper gemaakt...
dan nog is met contact spray afgekuist, alles gemonteerd en nog is goe met wat contact spray ingespoten (want dat voorkomt corrosie) en tziet er goed uit... alles lijkt weer te pinken zoals het hoort...
verder mijnen banden opgepompt... als ik mijn voetpomp mag geloven stond achterband maar op 2,beetje bar...
kmoet wel is een "goeie" methode vinden qua zeker zijn dat ik de juist bandenspanning heb...
want afhankelijk welke meter erop zit, dan verschilt het preciest wel
at
Amaai vree neig bezig geweest Dan waarde wel muug zekers :silly:Muug wrote:ene moto buitengezet, ene moto naar achtergeschoven, nieuwe remzuiger gemonteerd, straks ene moto weer naar voor schuiven en ene binnenzetten
Ah wacht : 'k had dat van die remzuigermontage "overlezen" :motten:
't Zal wat aanpassen zijn voor mij, Bompa : ik heb u ooit alleen maar efkes op een GTR1400 weten zitten, voor de rest altijd op iets hoogpoteriger h? Dat gaat er hopelijk toch niet uitzien als een "tang op een varken" zoals ze hier zeggen h?bompa wrote: Ik heb er een foto van gevonden op het net , zo ziet hij er uit
http://www.motorradonline.de/sixcms/med ... 659645.jpg
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
at
Heel waarschijnlijk wel zo ne kleine dikke precies op een brommerke maar ik heb hem al is getest en dat gaat eigenlijk wel vlotjes vooruit , en iets of wa redelijk offroad baantje zal er ook wel mee lukken denk ik ,ik kan deze keer met mijn twee voeten aan de grond, en kan ook makkelijk op een baantje draaien .Da is precies ne velo,amai denk da ik daar veel geniet van ga hebben.OzzePaa wrote:Muug wrote::
't Zal wat aanpassen zijn voor mij, Bompa : ik heb u ooit alleen maar efkes op een GTR1400 weten zitten, voor de rest altijd op iets hoogpoteriger h? Dat gaat er hopelijk toch niet uitzien als een "tang op een varken" zoals ze hier zeggen h?bompa wrote: Ik heb er een foto van gevonden op het net , zo ziet hij er uit
http://www.motorradonline.de/sixcms/med ... 659645.jpg
Mijne Tenere hou ik zeker voor zo ritten waar er offroad banen bij inzitten, den Ktm gaat er misschien ook uit wat wel tegen mijn goesting is,maar je hebt da al wel gezien hoe ik moet opstappen en afstappen als we ergens op een hellende parking stoppen :confused2: maar 'k weet het nog ni zeker.
-
- Posts: 330
- Joined: 25 Sep 2014 18:50
at
OzzePaa wrote:Amaai vree neig bezig geweest Dan waarde wel muug zekers :silly:Muug wrote:ene moto buitengezet, ene moto naar achtergeschoven, nieuwe remzuiger gemonteerd, straks ene moto weer naar voor schuiven en ene binnenzetten
Ah wacht : 'k had dat van die remzuigermontage "overlezen" :motten:
't Zal wat aanpassen zijn voor mij, Bompa : ik heb u ooit alleen maar efkes op een GTR1400 weten zitten, voor de rest altijd op iets hoogpoteriger h? Dat gaat er hopelijk toch niet uitzien als een "tang op een varken" zoals ze hier zeggen h?bompa wrote: Ik heb er een foto van gevonden op het net , zo ziet hij er uit
http://www.motorradonline.de/sixcms/med ... 659645.jpg
laat bompa eens doen ... jongen
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Is dat Motormarkt Vrints in Rijkevorsel die je bedoelt?bompa wrote: in ' t naar huis rijden bij de Vrints binnen gereden, waar ik bijna al mijn moto's gekocht heb,en wat aan het kijken en passen geweest ,en er was er eentje dat mij wel aanstond
at
Als ge weet door welken vettigen drets Blijmetmijnmachien met haar CB500ke ooit is gereden/gegleden, dan moogt ge er zeker van zijn dat ge met deze bolide ook wel off-road kan. Zeker in uw zanderige streken!bompa wrote: iets of wa redelijk offroad baantje zal er ook wel mee lukken
Ivm uw pomp : neem die mee naar een bandenboer en vergelijk ze met hun geijkte meter ! De mijne die al meer dan tien jaar oud is meet 0.2 te weinig, ze geeft dus 0.2 teveel aan !!!! Maar ik weet het, dus ik kan nu mijn banden goed checken. En ik had daarom twee meters gekocht in een DHZ-zaak, en ook die gaven tot mijn verrassing twee tienden teveel aan ! (ik heb die dus weergebracht....)
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
JaBorniet wrote:Is dat Motormarkt Vrints in Rijkevorsel die je bedoelt?bompa wrote: in ' t naar huis rijden bij de Vrints binnen gereden, waar ik bijna al mijn moto's gekocht heb,en wat aan het kijken en passen geweest ,en er was er eentje dat mij wel aanstond
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Tsjechi?, Slowakije, Oekra?ene, Polen ?duibhce Kaelann wrote: We gaan naar Keulen.
Met een klein omwegske via Krumlov, Spis, Uzhgorod, Synevyr, Truskavets, Oswiecim en de Sahara
Damn
Keep going
at
Ik heb mij een paar jaar geleden zo een bandendrukmeter gelijk den bandenboer aangeschaft, maar zo is vergelijken da is een goed gedacht.Muug wrote:Als ge weet door welken vettigen drets Blijmetmijnmachien met haar CB500ke ooit is gereden/gegleden, dan moogt ge er zeker van zijn dat ge met deze bolide ook wel off-road kan. Zeker in uw zanderige streken!bompa wrote: iets of wa redelijk offroad baantje zal er ook wel mee lukken
Ivm uw pomp : neem die mee naar een bandenboer en vergelijk ze met hun geijkte meter ! De mijne die al meer dan tien jaar oud is meet 0.2 te weinig, ze geeft dus 0.2 teveel aan !!!! Maar ik weet het, dus ik kan nu mijn banden goed checken. En ik had daarom twee meters gekocht in een DHZ-zaak, en ook die gaven tot mijn verrassing twee tienden teveel aan ! (ik heb die dus weergebracht....)
Volgende keer met een bandenwissel neem ik die mee en kan dan vergelijken , of ik rij er binnen dat is hier toch maar een paar huizen verder
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Tof, da's bij ons achter Dat is inderdaad ne fijne om rond te neuzen... daar vind je vanalles terug, mooie nieuwere modellekes, maar ook oude jeugddromenbompa wrote:JaBorniet wrote:Is dat Motormarkt Vrints in Rijkevorsel die je bedoelt?bompa wrote: in ' t naar huis rijden bij de Vrints binnen gereden, waar ik bijna al mijn moto's gekocht heb,en wat aan het kijken en passen geweest ,en er was er eentje dat mij wel aanstond
En zo tevreden van? Ook voor onderhoud en herstellingen? Ben aan het overwegen om mijn 2e moto-aankoop misschien daar te doen...
- duibhce Kaelann
- Posts: 2934
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
petervdc wrote:Tsjechi?, Slowakije, Oekra?ene, Polen ?
je vergeet de belangrijkste: Keulen :gieren:
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
- den Bullet
- Posts: 1485
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Vorige zaterdag nog maar es een nieuw kettingsetje op de witten brommer gezet.
Da zal dan zo ongeveer het vierde zijn op dees kilometers:
Da zal dan zo ongeveer het vierde zijn op dees kilometers:
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Borniet wrote:Tof, da's bij ons achter Dat is inderdaad ne fijne om rond te neuzen... daar vind je vanalles terug, mooie nieuwere modellekes, maar ook oude jeugddromenbompa wrote:JaBorniet wrote:
Is dat Motormarkt Vrints in Rijkevorsel die je bedoelt?
En zo tevreden van? Ook voor onderhoud en herstellingen? Ben aan het overwegen om mijn 2e moto-aankoop misschien daar te doen...
Ik heb er daar vanaf 1998 nu met deze bij 6 gekocht,ik ben daar altijd goed geweest met mijn moto's
Ja ik ben daar zeer tevreden van,en 't is ook niet ver van bij mij dus nog gemakkelijk ook
at
Allee nen dikke proficiat! Ook voor TRM trouwens. Zo'ne Duke 690 staat ook op mijn lijstje van "speelmoto's die ik absoluut nekeer moet gaan proberen"bompa wrote:Heel waarschijnlijk wel zo ne kleine dikke precies op een brommerke maar ik heb hem al is getest en dat gaat eigenlijk wel vlotjes vooruit , en iets of wa redelijk offroad baantje zal er ook wel mee lukken denk ik ,ik kan deze keer met mijn twee voeten aan de grond, en kan ook makkelijk op een baantje draaien .Da is precies ne velo,amai denk da ik daar veel geniet van ga hebben.
En bompa, als ge ziet waar de Fore met zijne stofzuiger allemaal doorploetert, dan moet zo'n beetje aardebaantje perfect lukken met een Bandit. Vind ik trouwens ook wel schoon machientjes, zo'n Bandit. Zijn nog heel "puur" in vergelijking met die hedendaagse electronica-beesten.