dooie boel hier ...

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

dooie boel hier ...

Post by Muug »

iedereen ligt op vinkeslag ...... :blink:
't is de wissel der seizoenen zeker? :silly:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

dooie boel hier ...

Post by F M »

Van gisteravond geleden dat er iets gepost was? Vind je dat doods? Dan ken ik andere fora...
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

dooie boel hier ...

Post by bompa »

Ik heb vandaag voorzichtig hout aan het weg tassen geweest,allee eigenlijk pellets voor de winter :grin:
Stoof aangemaakt in de garage ,en als ik dacht nu moet ik oppassen voor mijne rug,een boekje genomen en gelezen aan de stoof
en zo heb ik er wel een tijdje overgedaan maar ze zijn binnen en ik kan nog redelijk krom en terug recht :grin:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

dooie boel hier ...

Post by Koeno »

't is inderdaad wel kalmer als anders, dat was me ook opgevallen.
maar dat komt omdat, euhm, awel jah, daardoor komt dat dus he.

User avatar
Stefke
Posts: 2913
Joined: 19 Oct 2009 20:28

dooie boel hier ...

Post by Stefke »

yep, en het topic "heb ik vandaag aan mijne moto gedaan" kan ik niet verder lezen dan pagina 21? Er worden nieuwe zaken gepost maar om een of andere duistere reden kan ik die niet lezen?

dus tot bericht 207818 kan ik lezen vanaf 207 819 niet meer. Tenzij ik replay op het topic dan kan ik die laatse 3 berichten wel lezen... :roll:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

dooie boel hier ...

Post by bompa »

Die nieuwe geposte zaken kan ik daar ook niet lezen ,of ik moet op Reply drukken dan komen de laatste geposte zaken tevoorschijn bij mij in die topic .

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

dooie boel hier ...

Post by diskeletloetje »

Inderdaad, 't is trouwens niet de eerste keer... eerder deze week heb ik dat ook al gemerkt
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

dooie boel hier ...

Post by the riding man »

Tis hier natuurlijk een vrij beperkte vriendenclub, dit is positief bedoeld he, de meeste kennen elkaar en blijven hier hangen, weinig instroom van nieuwe leden,... heeft zijn voor en zijn nadelen. Ik lees nog veel mee maar weet ook altijd niet goed wat te posten. Zal wel goedkomen, dat is met zijn periodes :beer:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:dooie boel hier ...

Post by Harald »

Zal ik anders wat foto's posten van vorige week?
:-)

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

dooie boel hier ...

Post by TRooPER »

ik wil ne foto zien van diske-krommepoot-tje in zijen plaaster :waardeloos:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

dooie boel hier ...

Post by Muug »

ik zal eens zien of ik kunena kan updaten, ik blijk wat versies achter te zitten,mogelijks zijn er een paar rottige bugs uit gehaald.

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:dooie boel hier ...

Post by Harald »

Harald wrote:Zal ik anders wat foto's posten van vorige week?
:-)
Hmmmm ... ik krijg mijn foto's die op Google+ staan niet hier in een topic gepost :-s
Zal eerst ne keer werk maken van de volgorde in een album zodat ik een linkje kan posten.

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

dooie boel hier ...

Post by Mario »

the riding man wrote:Tis hier natuurlijk een vrij beperkte vriendenclub, dit is positief bedoeld he, de meeste kennen elkaar en blijven hier hangen, weinig instroom van nieuwe leden,...
en als er al eens nieuw bijkomen, zit men constant op hun kap ! :| :stomstom:
( :whistling: denk aan Bas en Marreke :lol: )

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re:dooie boel hier ...

Post by Droopy »

Harald wrote:Zal ik anders wat foto's posten van vorige week?
:-)
Graag. :grin:
En een verslagje erbij? :grin:

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

dooie boel hier ...

Post by Nickel »

Ik ken anders wel iemand die met een nieuw topic te starten of zelfs ene reply direct heel wat animo in de keet kan brengen hoor. Moet ik een oproep doen ? :mrgreen:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

dooie boel hier ...

Post by KlaasN »

Mario wrote:
the riding man wrote:Tis hier natuurlijk een vrij beperkte vriendenclub, dit is positief bedoeld he, de meeste kennen elkaar en blijven hier hangen, weinig instroom van nieuwe leden,...
en als er al eens nieuw bijkomen, zit men constant op hun kap ! :| :stomstom:
( :whistling: denk aan Bas en Marreke :lol: )
Het blijft een raadsel hoe dat mogelijk is. Alle fora hebben daar last van. Na vijf posts zit iedereen op elkaars kap. Het is een wonderlijke wereld!! Ze stellen de vraag, welke lijm is het best voor vliesbehang en hopla, drie antwoorden later, ambras. Het is de moeite om daar een studie aan de wijden.
:zotteke:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

dooie boel hier ...

Post by TRooPER »

KlaasN wrote:
Mario wrote:
the riding man wrote:Tis hier natuurlijk een vrij beperkte vriendenclub, dit is positief bedoeld he, de meeste kennen elkaar en blijven hier hangen, weinig instroom van nieuwe leden,...
en als er al eens nieuw bijkomen, zit men constant op hun kap ! :| :stomstom:
( :whistling: denk aan Bas en Marreke :lol: )
Het blijft een raadsel hoe dat mogelijk is. Alle fora hebben daar last van. Na vijf posts zit iedereen op elkaars kap. Het is een wonderlijke wereld!! Ze stellen de vraag, welke lijm is het best voor vliesbehang en hopla, drie antwoorden later, ambras. Het is de moeite om daar een studie aan de wijden.
:zotteke:

die studie voor vliesbehang lijm wil ik zeker niet missen :mad:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

dooie boel hier ...

Post by Borniet »

the riding man wrote:Tis hier natuurlijk een vrij beperkte vriendenclub, dit is positief bedoeld he, de meeste kennen elkaar en blijven hier hangen, weinig instroom van nieuwe leden,... heeft zijn voor en zijn nadelen. Ik lees nog veel mee maar weet ook altijd niet goed wat te posten. Zal wel goedkomen, dat is met zijn periodes :beer:
Yup, dat heb ik ook soms... Maar dan op andere dagen zijn er keiveel interessante topics waar gemakkelijk in mee te praten valt...

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

dooie boel hier ...

Post by Borniet »

Mario wrote:
the riding man wrote:Tis hier natuurlijk een vrij beperkte vriendenclub, dit is positief bedoeld he, de meeste kennen elkaar en blijven hier hangen, weinig instroom van nieuwe leden,...
en als er al eens nieuw bijkomen, zit men constant op hun kap ! :| :stomstom:
( :whistling: denk aan Bas en Marreke :lol: )
LOL!!!
Al is het in deze niet helemaal duidelijk aan wie het ligt :-) Ik moet zeggen, ik kende niemand uit het vriendenclubje, maar ik heb me hier op het forum nog nooit 'niet welkom' gevoeld...

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

dooie boel hier ...

Post by Muug »

KlaasN wrote:
Mario wrote:
the riding man wrote:Tis hier natuurlijk een vrij beperkte vriendenclub, dit is positief bedoeld he, de meeste kennen elkaar en blijven hier hangen, weinig instroom van nieuwe leden,...
en als er al eens nieuw bijkomen, zit men constant op hun kap ! :| :stomstom:
( :whistling: denk aan Bas en Marreke :lol: )
Het blijft een raadsel hoe dat mogelijk is. Alle fora hebben daar last van. Na vijf posts zit iedereen op elkaars kap. Het is een wonderlijke wereld!! Ze stellen de vraag, welke lijm is het best voor vliesbehang en hopla, drie antwoorden later, ambras. Het is de moeite om daar een studie aan de wijden.
:zotteke:
:stupid:
't is een raar fenomeen. Maar 't is gemakkelijk te verklaren. Op fora tonen veel mensen een pak meer van hun ware persoonlijkheid dan in 't echt. Want in 't echt filteren we ons gedrag heel zwaar: we letten er sterk op of we iets zullen zeggen, wat we dan zeggen, met welke woorden en intonatie we dat verwoorden en welke mimiek we daarbij gebruiken. Op een forum niet: de meeste mensen smijten meestal ons gedacht op 't net gelijk dat het is.

Om het met deze spreuk te zeggen : mensen hebben drie gezichten : ??n dat ze tonen aan onbekenden, ??n dat ze tonen aan bekenden en ??n dat ze nooit tonen... en dat laatste toont wie je ?cht bent.

Post Reply