Geuze & Druuge Wusten

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Geuze & Druuge Wusten

Post by F M »

:stupid:

Aan de inrichtende macht: is het de bedoeling een etablissement ter restauratie onderweg te zoeken, of brengen we bokes mee?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Geuze & Druuge Wusten

Post by OzzePaa »

Bon :
F M wrote:Als de madam thuis haar toestemming geeft : check :!:
Als het inderdaad goed weer is zaterdag : check :!:
Als ge plechtig belooft dat het wel klein weggekes zijn, maar voor [strike]99%[/strike] 96% :evil: beton, asfalt of kasseien
Als we niet te laat vertrekken, want ik moet 's avonds fluiten : ten lest havellelf, en ge gaat al fluitend trug richting Leuven bollen :whistling: :wink: :P :!:

Dan zou ik wel eens mee kunnen willen.
Als FM da kan, kan da alleman, dus efkes recapituleren :
Potentieel Lijstje :
a) OzzePaa
b) FM
c) KoenO
d) ChiWaWa
[strike]e) Drummer[/strike] aant verzuipen in de Moezel dus ... :wc:
f) Duibhce
g) Harald correctie, merchichi :oops:
h) Wannes
i) Toeternitoe (we zullen duimen dat' lukt)
j) Laouen
x) Den Bullet (komt er ene geven bij Mong Blok zo rond een uur of 4- halfvijf :beer: :?: )

De Van Gogh in centrum Vlezenbeek is een tof startplekske, maar blijkt pas om 11u00 open te gaan :roll: :duimneer: ...
Een beetje verder kunnen we echter In 't Vagevuur al van 9u00 w?l terecht ... m?t eveneens ruime parkingmogelijkheid :cool:

Na een kaffeke bij Marina en de Raymond : start dus aan dat etablisement laatstens 10u30.
Nog maar just vertrokken kunnen we desgewenst efkes een toeterconcert bij een illuster forumlid gaan geven, en een uurke verder is al een eerste tussenstop mogelijk aan het "hellend vlak" in de Italiaanse taverne/pizzeria/ristorante aldaar.

Nog eens evenlang is het naar Edingen (Enghien) waar op de schoon markt genoeg te vinden is (bv De Rembrandt) voor nog eens een koffie/warme-choco/OXO en eventueel een middagsnack ...

Na Bever en Urbain z'n Tollembeek efkes een cultuurmoment inlassen aan "De Ontvoering van Europa", of met andere woorden een roestige stier in de wei met erbovenop een soort worm met tieten ... niet te missen :!: :mad:

Even verder is er, net voor Denderwindeke, een shortcut ingeslopen wegens de toch minder interessante lus langs Pollare en Ninove ... met de keuze tussen een stuk(ske) m?t of zonder harde wegbedekking :schieten: :P

Als we niet tveel gezeverd hebben tijdens de koffiepauzes kan het toerke rond langs Oetingen-Herne-Heikruis erbij gepakt worden, anders is een shortcut langs Kester misschien aangewezen om op tijd bij Mong Blok te zijn voor rendez-vous met Den Bullet :wink:
Vandaar zijn het nog luttele km's terug naar het Vagevuur, alwaar ikzelve graag rond de vijven weer zou aanzetten richting Keimpe.

De "aangepaste" routefile staat nu hier
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Geuze & Druuge Wusten

Post by ChiChiWaWa »

Ik probeer tussen half tien en tien aan de start te zijn !

En ik dacht dat Harald hier ook wou aanpikken ...

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Geuze & Druuge Wusten

Post by F M »

OzzePaa wrote:Potentieel Lijstje :
e) Drummer
Drummer wrote:

kemda ritteke is goe bekeken, en zou graag meerijden.

Maar helaas zit ik da weekend in de Moezel rond te toeren met de mobiele seingevers.
OzzePaa wrote:Even verder is er, net voor Denderwindeke, een shortcut ingeslopen wegens de toch minder interessante lus langs Pollare en Ninove ... met de keuze tussen een stuk(ske) m?t of zonder harde wegbedekking :schieten: :P
Onverbeterlijk, dieje gast! :zotteke:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Geuze & Druuge Wusten

Post by OzzePaa »

F M wrote:
OzzePaa wrote:Even verder is er, net voor Denderwindeke, een shortcut ingeslopen wegens de toch minder interessante lus langs Pollare en Ninove ... met de keuze tussen een stuk(ske) m?t of zonder harde wegbedekking :schieten: :P
Onverbeterlijk, dieje gast! :zotteke:
Moet m'n imago/reputatie (vanwaar die ook komt :wink: ) toch een beke in ere houden zekers :peepwall: :P
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Geuze & Druuge Wusten

Post by toeternietoe »

Eigenlijk, feitenlijk... Als mijnen linkerduim morgen wat meewerkt doe ik misschien ook nog eens mee :Pyndn: .En als hem niet meewerkt dan is het :bleiten:

Dat betekent dat je niet moet wachten op mij. Ik kom op tijd of ik kom niet.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Geuze & Druuge Wusten

Post by Harald »

ChiChiWaWa wrote:Ik probeer tussen half tien en tien aan de start te zijn !

En ik dacht dat Harald hier ook wou aanpikken ...
Kan ik aanpikken ergens langs de parking in Machelen? Wat uur ongeveer?
9.00?

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Geuze & Druuge Wusten

Post by Harald »

OzzePaa wrote:Bon :

De "aangepaste" routefile staat nu hier
Hier kan ik thuis niet gedownload krijgen.
'k blijf met een xml bestand zitten :sideways:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Geuze & Druuge Wusten

Post by OzzePaa »

Harald wrote:
OzzePaa wrote:Bon :

De "aangepaste" routefile staat nu hier
Hier kan ik thuis niet gedownload krijgen.
'k blijf met een xml bestand zitten :sideways:
Troost u, der zijn nog veel erger dingen waar ge mee kunt blijven zitten, Hagar :wink:
Klik met rechter muisknop op "hier" en kies int lijstje de optie "Link opslaan als" (allez, in Win 8.1 zegtem dat ... in een ander OS zal dat ook wel iets in dien aard zijn) en kies dan in het verkennervenster dat opent waar dagge da spel wilt zetten. Tis wel degeljk een GPX-ke zenne :geek:

@ Toet : deze keer eten we geen picknick onder dottostradebrug :P
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Geuze & Druuge Wusten

Post by Harald »

FF Firefox terug geinstalleerd.
Probleem opgelost en xml is nu gpx

:rayof:

IE krijgt dat dus niet voor mekaar met standaard instellingen :dontknow:

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Geuze & Druuge Wusten

Post by ChiChiWaWa »

Harald wrote:
ChiChiWaWa wrote:Ik probeer tussen half tien en tien aan de start te zijn !

En ik dacht dat Harald hier ook wou aanpikken ...
Kan ik aanpikken ergens langs de parking in Machelen? Wat uur ongeveer?
9.00?
'k Was anders niet van plan om veel snelweg te doen :oops:

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Geuze & Druuge Wusten

Post by laouen »

ik ga mij ook ergens achteraan den trein hangen als ik mag :ricky:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Geuze & Druuge Wusten

Post by OzzePaa »

laouen wrote:ik ga mij ook ergens achteraan den trein hangen als ik mag :ricky:
Uwen Terra zou zich toch maar eenzaam voelen als dienen andere alleen mee was ... :thumbsup: :grin:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Geuze & Druuge Wusten

Post by OzzePaa »

Het schiet me net te binnen dat we, in afwachting van een hemels ritje toch maar In 't Vagevuur zitten te zitten, daar evengoed nog wel een kleeeiiiiiiiiiin toerke langs de Witseboom en de Puttenberg kunnen doen ... voor de liefhebbers stof, kiezelgravelkeitjes en karsporen that is :ricky: :cool: :peepwall:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Geuze & Druuge Wusten

Post by Koeno »

Ik zie mijzelf in het lijstje staan, maar kzou vooral zeggen: op mij niet wachten...
Ik kan nog steeds niet garanderen dat ik er bij ben:

1/ loodgieter dude
2/ kmoet nog 1 handkap monteren
3/ euhm, zie hierboven :p

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Geuze & Druuge Wusten

Post by zappa »

had graag heel graag zelfs....maar ik heb een verplichte autorit die dag, misschien op een mooie andere dag eens een herhalinge doen, op mijne alleeneu, want ik denk dat het een mooie rit is.

AMUSEERDULDER ! braaf zijn en de streek niet te onveilig maken :wink:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Geuze & Druuge Wusten

Post by F M »

Zijn die twee Terra's ook getrouwd ?

Route zit op de Zumo, camera en powerbank in de motorjas, helmkraag aan het opladen, KTM heeft 2 dagen aan de druppellader gehangen. Alles is klaar, zeker ?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Geuze & Druuge Wusten

Post by OzzePaa »

F M wrote:Zijn die twee Terra's ook getrouwd ?

Route zit op de Zumo, camera en powerbank in de motorjas, helmkraag aan het opladen, KTM heeft 2 dagen aan de druppellader gehangen. Alles is klaar, zeker ?
Als den druppellader in de pries [strike]zit[/strike] zat zalt nogal meevallen :wink: :lol: :lol: :silly:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Geuze & Druuge Wusten

Post by OzzePaa »

zappa wrote:had graag heel graag zelfs....maar ik heb een verplichte autorit die dag, misschien op een mooie andere dag eens een herhalinge doen, op mijne alleeneu, want ik denk dat het een mooie rit is.

AMUSEERDULDER ! braaf zijn en de streek niet te onveilig maken :wink:
Ah jomma gij weet gij wel hoe datter daduit ziet h? Zappa :smash: Waart er ook bij destijds met die andere RBR-rit bezijden Brussel, redelijk goed voorzien van nog kleiner wegskes als dees :rayof:

@ FM : gene paniek ... dat was toen een categorieke hoger op de klein-wegskes-schaal :sweeet: :P
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Geuze & Druuge Wusten

Post by Koeno »

Korte samenvatting: 't was vree plezant

langere uit??nzetting:

Onze loodgieter kwam in plaats van om 7.30 om 8.30 toe...
Maar de gieter-meneer heeft serieus doorgewerkt, en was rond 9.45 klaar...
Tijd genoeg dus om snel nog ffkes te dweilen, motorkleren aan te trekken en te vertrekken...

Volgens de gps zou ik om 10.25 aan't vagevuur zijn... echter door eens "goed" mis te rijden kwam ik om 10.30 aan...
De bende was al "lang" vertrokken en ikke dus op zoektocht naar hun stofwolk..

een uurke later kwam ik enkele hoogpoterige motoren tegen aan een terrasje en heb ik dan besloten mij daar even bij te zetten.
Bleek dat dan nog de bende te zijn die ik zocht...

alleh, uiteindelijk in het spoor van de rest gegaan en tot in pepingen de route gevolgd, om daar te shortcutten naar mijne stal, zodat ik fris en monter mijn bezoek mag ontvangen (nog 17minuten op overschot dus :p )

vree toffe baantjes en toch wel mijn eerst veldbaantjes ervaringen...
Ik had niet door dat de gebaren richting Frans betekende " gij moet langst daar en daar en wij gaan hier ffkes een veldbaantje induiken"... Dus Koeno was een ietsiepietsieke verrast :p

maar veel geuze en droge worst heb ik ni gezien...
Kheb hier thuis dan maar wa gedroogde heps gepakt met nen fanta.

Ik hoop dat ik vandaag niemand in de weg gereden heb, en dat ik volgende keer w?l welkom ben :p

Merci aan de voorrijders, ondanks dat ge regelmatig het probeerde beter te weten als de gps, is dat z??r vlot verlopen :)

bedankt en tot ne volgende.

Bij de weg: ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar ik zag daar andere meneren met fotografisch materiaal, dus ik hoop hier snel wat grafisch beeldmateriaal te mogen verwelkomen.

Post Reply