straf

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

straf

Post by zappa »

wie vandaag moest (of pers? wou ) met de moto rijden, die moet toch wel heel straf in zijn motobotten staan :shock:

Na zo'n hevige hagelbui zelf met de LC het gevoel gehad dat er zwenkwieltjes onder mijn banden zaten :confused2:

Aan de afrit lag er een mercedes op de betonblokken, die zijn zwenkwieltjes zullen niet zo'n rempedaaltje gehad hebben?

Was het nu door het mottige regenen zonder ophouden, het grijze weer, de koude, maar ik heb vandaag 3 keer een remmanoeuvre moeten forceren, waarvan ik blij was dat ik niet met de moto op weg was :sterrekes:
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2913
Joined: 19 Oct 2009 20:28

straf

Post by Stefke »

Toch een uur of 5 buiten gestaan vandaag... :oogrollen: Met 3 verkleumde waterkiekes op stap en toen moesten ze nog op examen vertrekken. Heb de moto's dan maar opgeladen en met de auto naar Gent gereden. Daar 1 moto onderuit op't examen. Hagelstorm en direct een centimeter dikke laag ijs. Moto oprapen en aan de kant gezet. Zou ik later wel komen oppikken. Examinator ook aan de kant, onmogelijk om nog veilig 2km verder te rijden. Beiden mee in de auto en terug naar het examencentrum gegleden... En echt waar daar lag niks! :dontknow: Maar bon diene gast had eigenlijk zijn examen in St-Niklaas moeten doen 's morgens. Maar daar was geen examinator aanwezig, die was dat gewoon vergeten :yikes: , dus examen op een andere dag doen of nog vandaag maar dan in de namiddag in Gent... :roll: En dan vanavond deed ik nog 1u en 35 minuutjes om naar huis te rijden, overstromingen en omwegen overal, toch een paar keer een ferme doorwading gedaan. :rayof:
De zomer mag komen... :rayof:

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

straf

Post by zappa »

wat dan wel hoehoe waaah was : na een draaimanoeuvre met de bus het volledige vak nodig gehad, want den achterkant week wat uit, driftbusje :mrgreen:
sig nature

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

straf

Post by the riding man »

Gisteren in Oostende/Bredene enkel regen, in den Haan (amper 5 km verder) lag heel de weg er spierwit en spekglad bij. Was dus zeer plaatselijk.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

straf

Post by duibhce Kaelann »

hier in leuven waren er vlokken bij, zo groot dat eentje bijna een handpalm vulde...
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

straf

Post by Tom Thumper »

duibhce Kaelann wrote:hier in leuven waren er vlokken bij, zo groot dat eentje bijna een handpalm vulde...
Yep, en door die vlokken heb ik gisterenmorgen een moto tussen de file door zien rijden tussen Aarschot en Leuven. Straf... of stom?
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply