stoemp en ne biefsteak

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

stoemp en ne biefsteak

Post by OzzePaa »

Dees praatbarak kent tegenwoordig pesies toch wel a fair amount of success, gezien er op dit moment bv 11 geregistreerde gebruikers en 261 guests rondstruinen :wav: Daddis duidelijk meer dan de 22 "op-een-ander" :grin: :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11787
Joined: 17 Oct 2009 13:04

stoemp en ne biefsteak

Post by Muug »

@Jopet : ik moet dat met de hand wisselen, dus dat ga ik maar om de zoveel maand doen zunne !

@OzPa : er gaat geen week voorbij of er meldt iemand zich nieuw aan. Da's omdat die verborgen toogpraat een enorme aantrekkingskracht heeft. Misschien moet ik alle rubrieken maar verborgen maken :mad:

petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

stoemp en ne biefsteak

Post by petervdc »

OzzePaa wrote:Dees praatbarak kent tegenwoordig pesies toch wel a fair amount of success, gezien er op dit moment bv 11 geregistreerde gebruikers en 261 guests rondstruinen :wav: Daddis duidelijk meer dan de 22 "op-een-ander" :grin: :thumbsup:
261 ??? jadadde

Wrsch wordt de teller maar iedere week op nul gezet... ;-)
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

stoemp en ne biefsteak

Post by F M »

zappa wrote:
[sup]Merci[/sup] aan onze Muug, voor de moeite, en ons niet te laten "vallen" en deze zotte bende verder mee elkaar in contact te laten komen, al kwijlende, al lachende, al amuserende.... ne wel gemeende merci !!! :)
:stupid:

En als het hosten en veranderen wat kost, en we willen daar wat aan bijdragen, hoe moeten we dat doen? Als ge dat nu eens op een bescheiden manier uit de doeken zou doen, dan kunnen de gulle gevers giften geven.
I am confused. Oh no, maybe not!

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

stoemp en ne biefsteak

Post by Wipr »

F M wrote:
zappa wrote:
[sup]Merci[/sup] aan onze Muug, voor de moeite, en ons niet te laten "vallen" en deze zotte bende verder mee elkaar in contact te laten komen, al kwijlende, al lachende, al amuserende.... ne wel gemeende merci !!! :)
:stupid:

En als het hosten en veranderen wat kost, en we willen daar wat aan bijdragen, hoe moeten we dat doen? Als ge dat nu eens op een bescheiden manier uit de doeken zou doen, dan kunnen de gulle gevers giften geven.
Uiteraard indien nodig!

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

stoemp en ne biefsteak

Post by TRooPER »

Wipr wrote:
F M wrote:
zappa wrote:
[sup]Merci[/sup] aan onze Muug, voor de moeite, en ons niet te laten "vallen" en deze zotte bende verder mee elkaar in contact te laten komen, al kwijlende, al lachende, al amuserende.... ne wel gemeende merci !!! :)
:stupid:

En als het hosten en veranderen wat kost, en we willen daar wat aan bijdragen, hoe moeten we dat doen? Als ge dat nu eens op een bescheiden manier uit de doeken zou doen, dan kunnen de gulle gevers giften geven.
Uiteraard indien nodig!
als alle meelezers willen blijven meelezen, nen euro via crowdfunding ?
:denk:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Jopet
Posts: 825
Joined: 22 May 2014 09:27

stoemp en ne biefsteak

Post by Jopet »

Jopet wrote:
en had je in die andere topic ook niet gezegd regelmatig eens te veranderen van foto..... en wij maar zwoegen om enkele banners te maken en dan moeten we uiteindelijk toch maar blijven kijken op dezelfde.... :|
Muug wrote:@Jopet : ik moet dat met de hand wisselen, dus dat ga ik maar om de zoveel maand doen zunne !
Zeg Muug, als ge dan toch veranderd, misschien ook eens de banner veranderen, dan krijgt ge ook een euro van mij ;-)

Groetjes,
Jopet

Image
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

stoemp en ne biefsteak

Post by F M »

Strak plan.
I am confused. Oh no, maybe not!

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

stoemp en ne biefsteak

Post by diskeletlietje »

Jopet wrote:
Jopet wrote:
en had je in die andere topic ook niet gezegd regelmatig eens te veranderen van foto..... en wij maar zwoegen om enkele banners te maken en dan moeten we uiteindelijk toch maar blijven kijken op dezelfde.... :|
Muug wrote:@Jopet : ik moet dat met de hand wisselen, dus dat ga ik maar om de zoveel maand doen zunne !
Zeg Muug, als ge dan toch veranderd, misschien ook eens de banner veranderen, dan krijgt ge ook een euro van mij ;-)

Groetjes,
Jopet

Image
strak plan het stresmannetje als banner , nog wat reclame voor de Lijn en de Buschauffeurs :-)
ik geef 2? om de banner niet te veranderen

User avatar
Muug
Posts: 11787
Joined: 17 Oct 2009 13:04

stoemp en ne biefsteak

Post by Muug »

ow
lang geleden da'k deze topic nog open gedaan heb. Meerdere maanden zelfs.
Doneren kan altijd via de paypal-button op de homepage van goedmotorrijden.be. Met een paar keer vijf euro ben ik al wreed content, 'k doe dat niet voor 't geld gelijk Metamedia of bikers4bikers, beiden "wijlen" trouwens.

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

stoemp en ne biefsteak

Post by Nickel »

Muug wrote:...... 'k doe dat niet voor 't geld gelijk Metamedia of bikers4bikers........
Straffe uitspraak maar mogelijks weet jij meer dan wij.... en ik heb het niet over Metamedia :mrgreen: :mrgreen:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

stoemp en ne biefsteak

Post by Tom Thumper »

Nickel wrote:
Muug wrote:...... 'k doe dat niet voor 't geld gelijk Metamedia of bikers4bikers........
Straffe uitspraak maar mogelijks weet jij meer dan wij.... en ik heb het niet over Metamedia :mrgreen: :mrgreen:
Idd, Bikers4bikers doet wel beroep op sponsors allerhande die kontent gehouden moeten worden maar als je zegt dat die het 'voor het geld' doen, dan volg je niet echt de rijlijnen. En die zijn ook niet echt 'wijlen', eerder palliatief...
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11787
Joined: 17 Oct 2009 13:04

stoemp en ne biefsteak

Post by Muug »

tuurlijk volg ik niet echt de rijlijnen. Wie doet dat nog in deze warrige tijden? :mrgreen:

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

stoemp en ne biefsteak

Post by Nickel »

Muug wrote:tuurlijk volg ik niet echt de rijlijnen. Wie doet dat nog in deze warrige tijden? :mrgreen:
:roll: :mrgreen:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

Post Reply