Honda VFR 800 1998
Honda VFR 800 1998
Wipr wrote:...
Maarrrrrr als je een African Twin kan kopen zou ik niet twijfelen toch?
....
En hij (of zij) rijdt prima die nieuwe Africa Twin. All? toch voor amateurs lijk ik
Een paar weken terug een dagtochtje van 250km gedaan met ene als vervangmoto tijdens het (verlopig) vervangen van mijn cardan op mijne CT (recall actie Honda)
Was wel de Dct versie. Werd na een half uurke aanpassen wel leuk, moet met manuele versie dus nog veel leuker zijn, volgens mij dan toch.
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do .
Honda VFR 800 1998
En ik stel me ook vragen bij die garantie ... heb al gezien dat er bij die garantie voorwaarden bvb staat dat enjel fabriekfouten gedekt zijn etc ... (vrij zinloos op een motor van bijna 10 jaar oud)F M wrote:Davy78 wrote: Heb je deze al eens gezien. Iets hogere vraagprijs, maar minder kilometers, iets minder oud en 12 maanden garantie:
http://nl.ww3.autoscout24.be/classified ... asrc=st|as
Honda VFR 800 1998
De tiger is blijkbaar gegeerd spul maar ik zou precies voor de betrouwbaarheid van de nieuwe vstrom gaan. En een tiger zie je veel rijden terwijl ik de nieuwe vstrom nog niet in het straatsbeeld heb gezien.
- duibhce Kaelann
- Posts: 2926
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Honda VFR 800 1998
Als ik zo wat lees op het net zou er aan die DCT versie van de AT ook al wel eens een recall actie kunnen aankomen. Al van verschillende mensen gehoord waarbij de knop voor de DCT blijft "hangen" en je dus ofwel altijd in eerste of altijd in hoogste versnelling aan het rijden bentNickel wrote:Was wel de Dct versie. Werd na een half uurke aanpassen wel leuk, moet met manuele versie dus nog veel leuker zijn, volgens mij dan toch.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Honda VFR 800 1998
Who cares?Wipr wrote:En een tiger zie je veel rijden terwijl ik de nieuwe vstrom nog niet in het straatsbeeld heb gezien.
Honda VFR 800 1998
Gij woont in A'pen, gij gaat dat gemakkelijker vinden als ik. Ik heb al (grote) tijdschriftenwinkels in 't centrum gezien die dat hebben. Ik wil u dit exemplaar anders wel opsturen hoor, 'k heb het gelezen.Wipr wrote:Super, deze test wil ik graag eens lezen. Is deze test ook online te vinden? Kan je BIKE bij de betere Belgische krantenboer gewoon krijgen?Muug wrote:Die KTM 1050 krijgt in de laatste BIKE lovende kritieken! Ze verschieten er zelfs van hoe "wild" dat blokske is. Ze hebben een multitest gedaan tussen deze KTM, de V-Strom en de Africa Twin.
Honda VFR 800 1998
Klinkt bekend, in de laatste MotoPlus stond een vergelijkingstest tussen dezelfde drie. De AT kwam daar trouwens als beste uit, ook voor asfalt gebruik. Maar de KTM werd vermeld als "hoogste fun-factor".Muug wrote:Die KTM 1050 krijgt in de laatste BIKE lovende kritieken! Ze verschieten er zelfs van hoe "wild" dat blokske is. Ze hebben een multitest gedaan tussen deze KTM, de V-Strom en de Africa Twin.
Honda VFR 800 1998
Of als het dan toch een 3-cyl moet zijn, mss iets met het Yamaha MT-09 blok?Stefke wrote:Dan ga ik natuurlijk in de Triumph-stal shoppen... Een Tiger 800 of een Tiger 1050 Sport, 't mag zelfs een tweedehandsje zijn.. Misschien is daar al een Explorer voor te vinden...Davy78 wrote:Niet veel hoger dan 10.000. De duurste motor die ik momenteel in overweging neem is een africa twin (dealer neemt dan mijn vfr over).En wat is het budget ?
Eerlijk gezegd staat die MT-09 Tracer hoog op de lijst voor als m'n Tiger 800 aan vervanging toe is...
Honda VFR 800 1998
[quote="pingu"]
Ja, schijnt heel goed te zijn. En Japans ook.
En 3 cylinder
Ja, schijnt heel goed te zijn. En Japans ook.
En 3 cylinder
Keep going
Honda VFR 800 1998
Of nog erger....hij zit in een valse neutraal.....toeren de hoogte in en dan plots in eerste...... met ongewilde wheelie tot gevolg...heb ik ook al gelezen..... schijnt te maken hebben met vocht in de linkse knoppenwinkel......thank god we have traction controlduibhce Kaelann wrote: Als ik zo wat lees op het net zou er aan die DCT versie van de AT ook al wel eens een recall actie kunnen aankomen. Al van verschillende mensen gehoord waarbij de knop voor de DCT blijft "hangen" en je dus ofwel altijd in eerste of altijd in hoogste versnelling aan het rijden bent
ik zou sowieso toch voor de manual gaan hoor...
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do .
Honda VFR 800 1998
hahaha, eenTriumph is volgens mij betrouwbaarder dan alle jappen samen... Nogal wiedes dat ge geen V-strom ziet, voor dat geld zijn er betere, aantrekkelijkere modellekes leverbaar die dan ook nog eens veel plezanter rijden...Wipr wrote:De tiger is blijkbaar gegeerd spul maar ik zou precies voor de betrouwbaarheid van de nieuwe vstrom gaan. En een tiger zie je veel rijden terwijl ik de nieuwe vstrom nog niet in het straatsbeeld heb gezien.
Honda VFR 800 1998
Mja Stefke, je hebt een punt
@muug: was het een test in het maart nr of al van februari? En dat van motoplus. Ga er morgen achter zoeken. Wil wat lectuur voor op de vlieger vrijdag.
@muug: was het een test in het maart nr of al van februari? En dat van motoplus. Ga er morgen achter zoeken. Wil wat lectuur voor op de vlieger vrijdag.
Honda VFR 800 1998
wipr, het is het april nummer. Die mannen zijn een beetje raar, altijd minstens een halve maand te vroeg.
Honda VFR 800 1998
MotoPlus is de 05/2016 (geen maand, dat boekske komt tweewekelijks uit).Wipr wrote:Mja Stefke, je hebt een punt
@muug: was het een test in het maart nr of al van februari? En dat van motoplus. Ga er morgen achter zoeken. Wil wat lectuur voor op de vlieger vrijdag.
Honda VFR 800 1998
Gisteren testrit gedaan met africa twin bij dirk van mol in temse. Mooie moto, heel knap dashboard ook. Maar ik moet zeggen dat ik mij veel sneller thuis voel op een tiger 800. Nee, de AT gaat het niet worden.
Honda VFR 800 1998
Motoplus gevonden.
Nu was ik vandaag bij de KTM dealer voor een onderhoudje te plannen en mijne kop te laten maken door enerzijds de nieuwe Duke 690 en de 1050 Adventurer.
Nu deze adventurer hebben ze nog een pak overkaarse modellen op stock en deze mogen weg voor amper 10.000? nieuw. Dit lijkt mij een super deal die je kan doen toch?
Volgende week tijdens mijn onderhoud ga ik eens testrijden met zo een nieuw 690 dinges. Als dat maar geen wipr gevolg kent.
Nu was ik vandaag bij de KTM dealer voor een onderhoudje te plannen en mijne kop te laten maken door enerzijds de nieuwe Duke 690 en de 1050 Adventurer.
Nu deze adventurer hebben ze nog een pak overkaarse modellen op stock en deze mogen weg voor amper 10.000? nieuw. Dit lijkt mij een super deal die je kan doen toch?
Volgende week tijdens mijn onderhoud ga ik eens testrijden met zo een nieuw 690 dinges. Als dat maar geen wipr gevolg kent.
Honda VFR 800 1998
Ik herinner me toch dat hier een aantal 950/990-eigenaars de 1190 over the top vonden, en zich afvroegen waarom KTM niet met een tussenmodel uitkwam, als 'echte' opvolger van de 990. Nu heeft KTM dat gedaan, en dan blijkt het precies geen verkoopsucces te zijn. Rara.Wipr wrote:... en de 1050 Adventurer.
Nu deze adventurer hebben ze nog een pak overjaarse modellen op stock en deze mogen weg voor amper 10.000? nieuw.
I am confused. Oh no, maybe not!
Honda VFR 800 1998
overjaarse welk model?Wipr wrote: Nu deze adventurer hebben ze nog een pak overkaarse modellen op stock en deze mogen weg voor amper 10.000? nieuw. Dit lijkt mij een super deal die je kan doen toch?
ik vind 10.000 euro voor ne moto nog steeds veel Mijn volgende gaat er 6800 kosten, en da's meer dan genoeg zeg ik
Honda VFR 800 1998
Das een andere discussie he Muug: wat is een verantwoord bedrag voor je motor........
Je hebt gelijk dat 10.000? niet goedkoop is maar hoeveel mensen betalen er niet meer dan dat bedrag coor een occasie bijv.
Blijft dus veel geld maar voor een motorfiets van dat kaliber NIEUW vind ik dat best een koopje. Just my two cents he
Je hebt gelijk dat 10.000? niet goedkoop is maar hoeveel mensen betalen er niet meer dan dat bedrag coor een occasie bijv.
Blijft dus veel geld maar voor een motorfiets van dat kaliber NIEUW vind ik dat best een koopje. Just my two cents he