Keimpe rit 3

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Keimpe rit 3

Post by Muug »

F M wrote:Van mij mag je nog mee, hoor. En van Wim ook wel. Je moet alleen nog zelf hotels vastleggen in de buurt van die van ons. :P
slecht vel :icon: :mrgreen:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Keimpe rit 3

Post by OzzePaa »

bompa wrote:Ik ga hier is regelmatig komen kijken, en dan zie ik het wel :grin:
Dan ga ik over uw schouder mee komen loeren, Bompa :wink: Er is hierachter, in de zuiderlijker Keimpe zeker ook een interessant semi-offroad toerke te brei?n met een mix van onverhard en klein baantjes ... kan me al bedenken waar Husky en Karel zo overal wat hebben zitten peuteren ... schoon initiatief :thumbsup: Hopelijk kan er een datum geprikt worden die voor velen kan.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

huskybregt
Posts: 33
Joined: 26 Sep 2014 20:15

Re: Keimpe rit 3

Post by huskybregt »

bij deze heb ik een pol gemaak met een paar datums ik hoop dat we op deze manier er een dag kunnen uitpikken

gewoon je nike name in vullen en de vakjes aan duiden de dagen die je kunt

http://doodle.com/poll/mit8emf93bmyqkq5

grts bregt

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Keimpe rit 3

Post by OzzePaa »

Just datums geDoodeld :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

tarn
Posts: 76
Joined: 19 Oct 2015 11:34

Re: Keimpe rit 3

Post by tarn »

huskybregt wrote:Keimpe rit nr.3 :ricky: +- 170km waarvan zoon 60% off road door de schone zuider keimpe regio: Winklomheide, Geel, Mol, Meerhout, Ham, Olen, Ten aard, ...
da mag zelfs 99% offroad zijn, met wat zwaarder werk er tussen in. :thumbsup:

een datum heb ik niet gestemd, zal het wel in het oog houden wat het wordt.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Keimpe rit 3

Post by bompa »

Juist datums ingevuld. 4 Juni is het hier schoolfeest en daar kan ik ni onderuit denk ik. Zondags is het gewoonlijk nogal druk van andere gebruikers in de natuur, Augustus gaat ni lukken bij mij.Voor de rest hou ik het hier wel in de gaten. :grin:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Keimpe rit 3

Post by F M »

Muug wrote:
F M wrote:Van mij mag je nog mee, hoor. En van Wim ook wel. Je moet alleen nog zelf hotels vastleggen in de buurt van die van ons. :P
slecht vel :icon: :mrgreen:
Ik had deze reactie precies over het hoofd gezien.

Mijn reactie was goed bedoeld hoor! Je mag zeker mee; ik wilde alleen bedoelen dat onze hotels vastgelegd zijn en dat je dus zelf nog logies moet zoeken.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Keimpe rit 3

Post by Muug »

.............. ik weet niet of ik tegen dan nog een KTM 950 Adventure ga hebben, dus ik pas voorlopig......

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Keimpe rit 3

Post by Koeno »

Muug wrote:.............. ik weet niet of ik tegen dan nog een KTM 950 Adventure ga hebben, dus ik pas voorlopig......
Maar wat zijt gij allemaal aant uitsteken? Ik word enorm curieus :D :lipsrsealed2: :peepwall:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Keimpe rit 3

Post by Muug »

Koeno wrote:
Muug wrote:.............. ik weet niet of ik tegen dan nog een KTM 950 Adventure ga hebben, dus ik pas voorlopig......
Maar wat zijt gij allemaal aant uitsteken? Ik word enorm curieus :D :lipsrsealed2: :peepwall:
Wel, aangezien we de wereld niet kunnen verbeteren, of beter, aangezien we enkel de wereld kunnen verbeteren als we bij onszelf beginnen, heb ik beslist om andere moto's aan te schaffen :mrgreen:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Keimpe rit 3

Post by Koeno »

Muug wrote:andere moto's
Ola bola, direct al in meervoud :D

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Keimpe rit 3

Post by Muug »

Koeno wrote:
Muug wrote:andere moto's
Ola bola, direct al in meervoud :D
ja anders is 't verschil tussen de wereld nu en de wereld straks te klein om het op te merken :lipsrsealed2:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Keimpe rit 3

Post by OzzePaa »

Husky, hoe ist :?: Gaat de "Keimperit uitgave 3" door op één van de ge-Doodelde dagen, of verschuift het feestje ergens naart najaar misschien :? :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Keimpe rit 3

Post by TRooPER »

is deze keimpe rit3 al klaar?
moet deze nog eens een testrit ondergaan?

heeft er iemand een track van?

I want to GOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :whip:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Keimpe rit 3

Post by Wipr »

Waar keimpe rit, wanneer keimpe rit :o

huskybregt
Posts: 33
Joined: 26 Sep 2014 20:15

Re: Keimpe rit 3

Post by huskybregt »

keimpe rit 3 is klaar er kwam alleen weinig reactie op en is dus niet op verder gegaan maar als er een datum kan vast gelegd worden kan die gereden worden

Post Reply