Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Locked
Koeno
Posts: 3233
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Het mysterie druipt er bij muug gewoon af op dit moment... :p

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by robman »

vandaar diene anderen topic .... :lol:

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by laouen »

klinkt eerder alsof de Pol met een motorische identiteitscrisis zit :sweeet: :whistling:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Blackbert
Posts: 3472
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Blackbert »

Dienen ene, die ook onder de zee geweest is, staat nog trots vuil te wezen op de kar. Als ik lang genoeg wacht komt dat stuur misschien vanzelf weer recht te staan. :zotteke:

Dienen andere zijn koplamp weigerde te branden. Zoals het achterlicht. Bleek op te lossen door de contactsleutel in de 'juiste' positie te wiebelen. Pffft. :|

Wat MOET ik dus gaan doen, aan mijne moto:
Dienen ene kuisen, stuur en klemmen eraf halen en uitvinden wat er uit den haak staat.
Dienen andere misschien ook maar eens kuisen, de online handleiding opsnorren en 't contactslot eens onder handen nemen.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4518
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

Blackbert wrote:
Wat MOET ik dus gaan doen, aan mijne moto:
Dienen ene kuisen, stuur en klemmen eraf halen en uitvinden wat er uit den haak staat.
ge kunt u ook ne keer op uw rechterzijde in de verhoogde berm laten schuiven ? :mrgreen: :wink:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Muug wrote:Goh, wie spreekt er van een vervanger? En evenwaardig.... er is bij de hoogkwalitatieve hoogpoters ...en nog iets anders komt er ook nog eh, binnen een week of twee denk ik... :wink:
Een boeleke :!: :blob1: :thumbsup: :wav: :sweetheart: :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

OzzePaa wrote: Een boeleke :!:
:mrgreen:
??ntje is m????????r dan genoeg dank u :P

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by diskeletlietje »

Muug wrote:...ne slinger beweegt altijd heen en weer, voor mij zit de KTM in ??n van de uitersten, dus nu gaat de slinger de andere kant uit gaan, lijkt me logisch,:wink:
dus die slinger keert op een bepaald moment weer en dan is er nergens nog zo een analoog(950) KTM uiterste te vinden
zou je die niet gewoon efkes terug in de doos kunnen steken en er terug uithalen als de slinger het zegt :dontknow:

mijn eerste oranje 950 TRUT , is nog steeds beter dan de Trutten die er op volgden :shock:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

diskeletlietje wrote:
Muug wrote:...ne slinger beweegt altijd heen en weer, voor mij zit de KTM in ??n van de uitersten, dus nu gaat de slinger de andere kant uit gaan, lijkt me logisch,:wink:
dus die slinger keert op een bepaald moment weer en dan is er nergens nog zo een analoog(950) KTM uiterste te vinden
zou je die niet gewoon efkes terug in de doos kunnen steken en er terug uithalen als de slinger het zegt :dontknow:

mijn eerste oranje 950 TRUT , is nog steeds beter dan de Trutten die er op volgden :shock:

:stupid:

of wat minder saai autostrade woon werk verkeer doen,
zoek ook tijdens het woon werk de leukere 'ik wil meer van dit' wegskes op en woon/werk kan boeiend blijven op UW machine

of anders tijdelijk op een GS rijden :smash: zodat ge weer weet wat ge gaat missen als die KTM in de doos zit :ricky: :Pyndn:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

TRooPER wrote:
diskeletlietje wrote:mijn eerste oranje 950 TRUT , is nog steeds beter dan de Trutten die er op volgden :shock:
:stupid:
of wat minder saai autostrade woon werk verkeer doen,
zoek ook tijdens het woon werk de leukere 'ik wil meer van dit' wegskes op en woon/werk kan boeiend blijven op UW machine
of anders tijdelijk op een GS rijden :smash: zodat ge weer weet wat ge gaat missen als die KTM in de doos zit :ricky: :Pyndn:
1 doe maar ene keer per maand woonwerkverkeer.... saaier dan dat kan het niet worden inderdaad
dien GS was leuk, maar ook niet meer dan dat, dat "extra" was er toch niet
KTM aan de kant zetten zou kunnen moest ik plaats teveel hebben. Not, dus. Maaaaaaaaaar met dat de banken geen geld meer opbrengen moet ik misschien ne keer mijn spaargeld gaan beleggen in een garage links of rechts ....

User avatar
Stefke
Posts: 2934
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

Muug wrote:moet ik misschien ne keer mijn spaargeld gaan beleggen in een garage links of rechts ....
een garage links EN rechts? :grotegrijns

maar neem van mij aan, dat werkt niet als het niet bij u thuis is... dat over en weer rijden is er teveel aan, bovendien hebt ge daar niet altijd alles bij de hand...(sleutelgerief, een wasbakske enzomeer...)
En nu ik tijdelijk in een atelier zit van 350m2 en echt alles bij de hand heb (motobrug, laspost, straalkabine, alle BETA en FACOM-gerief komt het er nog niet van om eens deftig door te werken.... :|

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

Stefke wrote: maar neem van mij aan, dat werkt niet als het niet bij u thuis is... dat over en weer rijden is er teveel aan, bovendien hebt ge daar niet altijd alles bij de hand...(sleutelgerief, een wasbakske enzomeer...)
ik weet het .... da's wat mij tegenhoudt ...

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

Muug wrote:
Stefke wrote: maar neem van mij aan, dat werkt niet als het niet bij u thuis is... dat over en weer rijden is er teveel aan, bovendien hebt ge daar niet altijd alles bij de hand...(sleutelgerief, een wasbakske enzomeer...)
ik weet het .... da's wat mij tegenhoudt ...
een sterk camionzeil over die brouwerij en ge hebt een prehistorische waardevolle garage waar ge uw nog rollend materiaal in kwijt kunt :-)
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11817
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

TRooPER wrote:een sterk camionzeil over die brouwerij en ge hebt een prehistorische waardevolle garage waar ge uw nog rollend materiaal in kwijt kunt :-)
en boel met de mensen van MonumentenZorg .... :cool:

Koeno
Posts: 3233
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

:| Zaterdag "rijles" gegeven (sorry voor de aanwezige instructeurs, dat ik het rijles durf noemen)
maar "mijn madam" had dringend nood aan wat zelfvertrouwen... de eerste rijles was nogal tegengevallen...

Dus zo goed mogelijk mijn rijlessen proberen herinneren om zo de praktische tips te geven...
om uiteindelijk te te conclusie te komen:
daar waar ik iets t? vlot ben met mijn rechterhand, is "mijn madam" dat niet... waardoor h??l veel oefeningen plots moeilijk worden...

Gisteren dan ganse dag op motor uitstap met enkele kameraden,

en vandaag na wat huishoudelijke taken, de kettingen van de motoren nog eens smeren :)

Oh verlof, u bent geweldig :D

:?: test ikel :!:

Koeno
Posts: 3233
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Gisterenavond mij geamuseerd met schuim bijsnijden van het 2e zadel van de sevenfifty...
uiteindelijk geleerd dat het vlotter gaat om eerst grof weg te snijden en dan met schuurpapier korrel 80 weer glad te maken...

vanavond verder afwerken, en dan de overtrek op nieuw opspannen...
vrouwlief kon alleszins beter met de voeten aan de grond :)

Nu is het verder afwachten, want examen is verlegd naar 6juli (examen bij de rijschool kan enkel woensdagvoormiddag, en als leerkracht hebt ge niet echt conge te kiezen :p )

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Davy78 »

Voila se, tommeke mag de volgende keer terug meerijden ...

Image

ps: duur spul die gps mounts :shock:

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by robman »

wat heb ik vandaag gedaan aan de moto ...?

niks eigenlijk ...maar wel effe aan gedacht om die te kuisen .... :lol: :pom: :lol:

User avatar
Stefke
Posts: 2934
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

awel, ik heb er ook niks aan gedaan, aan mijn werkpaard. Alleen mee gereden. En vandaag gezien dat ik er nu zelf een kwartmiljoen km mee heb gereden. Blijft toch een overheerlijke ketel, zo'n triple 955... :whip:

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Harald »

Eindelijk was het zo ver vandaag.
Teske na 4 maand vanonder het dekentje in het tuinhuisje gehaald.
Stond ze daar op het gazon te staan .... :roll:
Sleutel genomen en alle KTM's in de buurt rood laten worden van schaamte.
Sleutel om gedraaid, gewacht tot alle lichtjes ne keer oplichtte en de geen die moesten uitgaan uit waren en dan, dan .... .
zacht drukje op dat knopje terwijl de koppeling was ingetrokken ..... en spinnen dat ze deed, heel even met droge keel, maar dat waren enkel de eerste 5 seconden.
Heb dan maar de gazon rond gereden, effe den hooligan op 't straat uitgehangen en dan de garage in geduwd. :rayof:
Olie niveau, perfect.
Andere vloeistoffen nog op peil
Bandjes hadden nood aan 500 grammetje lucht, en dat heb ik hen vers toegediend.

Sabine, nu jij nog zorgen voor een beetje droog weer :sweetheart:

Locked