zondag 10/4/2016

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

zondag 10/4/2016

Post by F M »

Meteo.be:
Zondagochtend regent het misschien nog in het oosten van het land, maar daarna wordt het droog met afwisselend wolken en opklaringen. De maxima liggen tussen 10 en 15 graden.
Misschien geen ideaal weer, maar ik wil mijn nieuwe moto en gps toch eens inrijden voor de reis naar Duitsland. En dat doe ik in het zuidoosten van het land, beginnend in Barchon (voorbij Luik), eindigend in Waremme.

Er mag volk mee van mij ;)
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: zondag 10/4/2016

Post by OzzePaa »

Alst geen te schoon volk moet zijn, en zondag vrij zou zijn geweest, zou 'k dat graag gedaan hebben ... edoch wordt noodgedwongen maandag voor mij toerkesdag, Frans ... (ja kweetet : die gepensioneerden hebben nogal een leven ;) )
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: zondag 10/4/2016

Post by Koeno »

Ik rijd zondag met 2fast4u een ritteke, anders had ik mij met plezier aan uw achterwiel geplakt ;)

tarn
Posts: 76
Joined: 19 Oct 2015 11:34

Re: zondag 10/4/2016

Post by tarn »

om misverstanden te vermijden, welke zijn de criteria waar men moet aan voldoen om mee te mogen?

en om het gemakkelijk te maken ga ik de voornaamste al vermelden.


beginende met de belangrijkste

is Facebook en ander socialen media verplicht.
indien ja wordt er ter plaatse vermeld hoeveel like’s, share’s, view’s ik ga moeten genereren kwestie van volgend keer nog mee te mogen.

welke motor merken zijn te vermijden?

welk type moto is een no go?

mogen er duo’s mee?

open uitlaat?

minimum cilinder inhoud?

minimum aantal cilinders?

welke is de gemiddelde snelheid dat moet worden aangehouden?

hoe oud mag de moto maximum zijn?

hoe oud mag de berijder maximum zijn?

van welke provincies mag men niet komen?

sociale status?(heeft men bv minimum een jacuzzi, een dubbele garage, waarde/omvang huis, hoeveel/waarde/merk van de auto(s) die men bezit , enz)

moet ik minimum een bijberoep hebben, of volledig zelfstandige zijn?

hoeveel straffe verhalen moet ik kunnen vertellen of uitvinden?

enz,……

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: zondag 10/4/2016

Post by Mario »

't kriebelt, ook omdat ik u graag eens zou ontmoeten maar zeker ook om die prachtige motor van nabij te kunnen bekijken
maar ik vrees dat ik er niet tijdig uit ga geraken, want zaterdagavond een concert in de Botanique op het programma en op mijn leeftijd lig je in het weekend graag al wat langer in bed als je er in de week om 5 uur uit moet...

veel plezier in alle geval ! :)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: zondag 10/4/2016

Post by Muug »

tarn wrote:om misverstanden te vermijden, welke zijn de criteria waar men moet aan voldoen om mee te mogen?
ge moet ne moto hebben :mrgreen:

wat mij betreft : er zijn twee redenen om niet mee te gaan: één) we gaan bij iemand ons voeten onder tafel schuiven en twee) zolang ik mijne nieuwe niet heb (the mystery bike) kom ik niet meer per moto buiten, of 't moet voor iets heel erg noodzakelijks zijn (gelijk auto in panne of zo) :devil:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: zondag 10/4/2016

Post by Koeno »

Muug wrote:
tarn wrote:om misverstanden te vermijden, welke zijn de criteria waar men moet aan voldoen om mee te mogen?
ge moet ne moto hebben :mrgreen:

wat mij betreft : er zijn twee redenen om niet mee te gaan: één) we gaan bij iemand ons voeten onder tafel schuiven en twee) zolang ik mijne nieuwe niet heb (the mystery bike) kom ik niet meer per moto buiten, of 't moet voor iets heel erg noodzakelijks zijn (gelijk auto in panne of zo) :devil:
Ach beken gewoon dat ge nen cb500x in die speciale uitvoering gekocht hebt :p :whip:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: zondag 10/4/2016

Post by Muug »

Koeno wrote:Ach beken gewoon dat ge nen cb500x in die speciale uitvoering gekocht hebt :p :whip:
te duuuur :!: :shock:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zondag 10/4/2016

Post by F M »

tarn wrote:om misverstanden te vermijden, welke zijn de criteria waar men moet aan voldoen om mee te mogen?

en om het gemakkelijk te maken ga ik de voornaamste al vermelden.


beginende met de belangrijkste

is Facebook en ander socialen media verplicht. Neen
indien ja wordt er ter plaatse vermeld hoeveel like’s, share’s, view’s ik ga moeten genereren kwestie van volgend keer nog mee te mogen.

welke motor merken zijn te vermijden? HD

welk type moto is een no go? met 3 wielen

mogen er duo’s mee? no probs

open uitlaat? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!

minimum cilinder inhoud? 125

minimum aantal cilinders? 1

welke is de gemiddelde snelheid dat moet worden aangehouden? die van de koploper

hoe oud mag de moto maximum zijn? 20 jaar

hoe oud mag de berijder maximum zijn? Niet te veel ouder dan wij, of het zal problematisch worden voor hem/haar :lol:

van welke provincies mag men niet komen? Saksen-Coburg

sociale status?(heeft men bv minimum een jacuzzi, een dubbele garage, waarde/omvang huis, hoeveel/waarde/merk van de auto(s) die men bezit , enz) Minstens 1 moto in bezit

moet ik minimum een bijberoep hebben, of volledig zelfstandige zijn? zelfstandigen zouden een verrijking zijn, maar geen noodzaak.

hoeveel straffe verhalen moet ik kunnen vertellen of uitvinden? Hangt ervan af hoe laat het wordt

enz,……
Tot nu toe is de groep nog maar ik en mijn vriend, 55 en 56 jaar oud, rijdend met GS en Explorer. WimGS moet het nog lief aan zijn eega vragen, dat zou nog een GS-er erbij brengen...

Samenkomst in Barchon is 9 uur.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zondag 10/4/2016

Post by F M »

Mario wrote:op mijn leeftijd lig je in het weekend graag al wat langer in bed als je er in de week om 5 uur uit moet...
:)
Ik ook.


Behalve als ik met de moto kan gaan rijden :grin:
I am confused. Oh no, maybe not!

tarn
Posts: 76
Joined: 19 Oct 2015 11:34

Re: zondag 10/4/2016

Post by tarn »

F M wrote:
tarn wrote:om misverstanden te vermijden, welke zijn de criteria waar men moet aan voldoen om mee te mogen?

en om het gemakkelijk te maken ga ik de voornaamste al vermelden.


beginende met de belangrijkste

is Facebook en ander socialen media verplicht. Neen
indien ja wordt er ter plaatse vermeld hoeveel like’s, share’s, view’s ik ga moeten genereren kwestie van volgend keer nog mee te mogen.

welke motor merken zijn te vermijden? HD

welk type moto is een no go? met 3 wielen

mogen er duo’s mee? no probs

open uitlaat? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!

minimum cilinder inhoud? 125

minimum aantal cilinders? 1

welke is de gemiddelde snelheid dat moet worden aangehouden? die van de koploper

hoe oud mag de moto maximum zijn? 20 jaar

hoe oud mag de berijder maximum zijn? Niet te veel ouder dan wij, of het zal problematisch worden voor hem/haar :lol:

van welke provincies mag men niet komen? Saksen-Coburg

sociale status?(heeft men bv minimum een jacuzzi, een dubbele garage, waarde/omvang huis, hoeveel/waarde/merk van de auto(s) die men bezit , enz) Minstens 1 moto in bezit

moet ik minimum een bijberoep hebben, of volledig zelfstandige zijn? zelfstandigen zouden een verrijking zijn, maar geen noodzaak.

hoeveel straffe verhalen moet ik kunnen vertellen of uitvinden? Hangt ervan af hoe laat het wordt

enz,……
Tot nu toe is de groep nog maar ik en mijn vriend, 55 en 56 jaar oud, rijdend met GS en Explorer. WimGS moet het nog lief aan zijn eega vragen, dat zou nog een GS-er erbij brengen...

Samenkomst in Barchon is 9 uur.

aan twee van de conditie voldoe ik al niet, en 1,30ur puur autoweg naar het vertrekpunt heb ik er niet voor over.

in ieder geval veel leute met de rit :thumbsup:

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: zondag 10/4/2016

Post by Harald »

No go voor mij.
Krijg bezoek kort na de middag, anders had ik graag mee gereden, al was het maar een stukje en daarna tegen een eenzaam traag tempootje naar huis :-)

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: zondag 10/4/2016

Post by den Bullet »

Morgen:
Klapke met de buur over onze huizen
Eten
Toerke Pajot en stopke bij mongblok en een stukje Paris-roubaixmeepikken, eventueel met aankomst in Park Avenue (Halle welteverstaan)
Tegen zes uur op Fé zijne loft om naar de MotoGP te kijken
Dodo
Werken ...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: zondag 10/4/2016

Post by bompa »

Ik had verleden week al afgesproken voor morgen een toerke te rijden.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zondag 10/4/2016

Post by F M »

tarn wrote:aan twee van de conditie voldoe ik al niet, en 1,30ur puur autoweg naar het vertrekpunt heb ik er niet voor over.

in ieder geval veel leute met de rit :thumbsup:
Ik ben benieuwd over welke condities je het hebt.
Voor mij was het 1 uur snelweg. Ik heb dat er altijd graag voor over om daardoor ten minste op leuk terrein te kunnen toeren.

Guido en ik hebben ons in elk geval geweldig geamuseerd, in schitterend motorweer. :rayof:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: zondag 10/4/2016

Post by OzzePaa »

bompa wrote:Ik had verleden week al afgesproken voor morgen een toerke te rijden.
Tjah ... voor mijn gingt vandaag dus ook niet ... en ik dacht tot deze morgen mij dan morgen een motodagske te kunnen beloven ... maar helaas echter, ook dat feestje gaat niet door wegens mijzelf plots herinnerde niet ongedaan te maken andere beloften :wall: :roll:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: zondag 10/4/2016

Post by bompa »

OzzePaa wrote:
bompa wrote:Ik had verleden week al afgesproken voor morgen een toerke te rijden.
Tjah ... voor mijn gingt vandaag dus ook niet ... en ik dacht tot deze morgen mij dan morgen een motodagske te kunnen beloven ... maar helaas echter, ook dat feestje gaat niet door wegens mijzelf plots herinnerde niet ongedaan te maken andere beloften :wall: :roll:
Bij mij is het ook niet doorgegaan, ik had zaterdag aardappelen gezet (truffelaardappelen purper van kleur :grin: ) en zondagmorgen pijn in de rug :? dus dat was niet rijden , en zondagmiddag was het beter, toen zijn met de wagen( ik en A-M) een stuk van de Zuidhollandse Eilanden gaan rijden om de tulpen is te bekijken en er stonden er al open maar een deel nog niet,maar al wel in knop zo tegen het open komen.

tarn
Posts: 76
Joined: 19 Oct 2015 11:34

Re: zondag 10/4/2016

Post by tarn »

F M wrote: Ik ben benieuwd over welke condities je het hebt.
tot dat mijn achterband voor de 640 binnen is had ik voor het weekend een 883 met open uitlaat te leen. :lipsrsealed2:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: zondag 10/4/2016

Post by F M »

:lol: :lol: :lol:
Een 883 is nog redelijk cool.

Maar open uitlaten ? Neen, dat kon echt niet door de beugel :grin: :shock:

Eigenlijk was ik maar wat aan het zwanzen... :oops:
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply