Meer dood dan levend

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Meer dood dan levend

Post by Mario »

ik kom hier nog dagelijks kijken en bezoek ook nog regelmatig een of twee andere motorforums maar posten doe ik amper nog (net zoals met de motor rijden, tenzij het in de streek is of naar m'n werk, de Ardennen heb ik met de moto al een eeuwigheid niet meer bezocht, tenzij 1x Spa vorig jaar wat 99% autosnelweg was...)

tja, veel van de mensen die ik in het begin van m'n forumtijd heb leren kennen, zijn intussen zeker 10 jaar ouder, hebben wellicht een andere hobby/interesses of hebben het qua motorforums intussen wel gezien of hebben geen boodschap aan forums waar veel geschreven wordt over off road rijden/wereldreizen (zelf ben ik begonnen met het oude M&T-forum (zwart met gouden letters, ben lid geweest van dat gigantisch Nederlands forum toen dat nog wat kleinschaliger was en nog enkele forums maar de constante was : eerst (en vaak lang) met veel enthousiasme gevolgd en gepost maar na verloop van tijd (na enkele jaren) heb je het wel gezien. Hangt ook samen met de sfeer die er hangt en met het volk dat uiteindelijk vertrekt (mis verschillende mensen : blijmetmijnmachien, JeanT, een aimabel streekgenoot die consequent alle toeristische rondritten wilde doen (naam ontsnapt me nu), GeEs enz.)
ik zit op FB maar slaag erin om maar om de zoveel dagen eens een kijkje te gaan nemen ; voor mij is dat gelukkig iets waar ik niet (meer) aan verslaafd ben, want ik verlies liever mijn tijd op forums als dit dan op FB (al heeft dat medium wel een aantal voordelen)

enfin, ik ga hier nog wel een tijdje langskomen en met plezier blijven lezen
alleen wat jammer dat motorsport hier wat in het verdomhoekje zit

karel-p
Posts: 111
Joined: 07 May 2015 09:07

Re: Meer dood dan levend

Post by karel-p »

face book zegt me bijna niks
of enkel omdat vrouw en kinders daarop posten.

Wat een hoop zever dat er op diene facebook eigenlijk komt, niet te doen. Kan me niet boeien.

Dagelijks kom ik hier de dingen lezen, 'k vind het hier een toffe mentaliteit.

En verder zit ik op katriders.com : amerikaans forum voor gsxf
en op het nederlands motorforum.nl wat ik superinteressant vind wat betreft techniek en de oplossingen die die Hollanders soms bedenken.
En omdat er een aparte gsxf afdeling is.

Ikzelf rij treffens in West-Vlaanderen maar ben geen lid van een club.

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Meer dood dan levend

Post by Bij »

@ Mario,
Interesses veranderen inderdaad momenteel ben ik veel bezig met bosbeheer maar een constante is wel gebleven ... de ouw BMW's. :grin: . Moto gerelateerd ben ik toch geregeld terug te vinden op oldtimertreffens
En ja die oude gedienden ...... vorige week heb ik het pad van den African nog is gekruist wij allebei op weg naar 't werk hij op zijne keine zwette in ikke op mijne nieuwe snelle (e-bike) :mrgreen:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Meer dood dan levend

Post by petervdc »

Muug wrote:Wel,

sinds de migratie naar deze verschijning van dit forum zijn er precies wel heel erg veel mensen afgehaakt.... :( :( zelfs het aantal "guests" is met factor tien of iets dergelijks gekelderd. :shock:

Wordt er eigenlijk nog met de moto gereden? :dontknow:
Mss waren de statistieken vroeger niet correct ?
Of nu ?
Keep going

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: Meer dood dan levend

Post by pingu »

Bij wrote:maar dan kan ik hier als niet FB er toch nog een beteke sociaal contat vinden :grin:
als 't blijft bestaan ten minste :peepwall: :mrgreen: :mrgreen:
:stupid:
Geen FB toestanden voor mij ook nie.

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Meer dood dan levend

Post by Raketman »

FB hier ook niet...mijn madam moest het hebben voor haar werk (wat eigenlijk een grove schande is maar soit) om gemakkelijker afspraken te kunnen maken voor evenementen die ze organiseert etc etc, en aangezien studies uitwijzen dat FB op dit moment het eerste medium is waar mensen op gaan kijken of er iets te doen is (nog meer dan hunne mail checken bvb) heeft ze dus sedert kort nen account. Op't werk krijgt ze daar dan tijd voor, en thuis zie ik ze 1x/2 weken nekeer inloggen. Maar veel zinnigs staat daar idd niet op te lezen...

Voor de rest antwoord ik niet veel meer op veel dinges, omdat het meestal onderwerpen zijn waar ik al 100x op geantwoord heb en dan zijt ge daar ook wel redelijk klaar mee. Een reisverslag van Marokko typen bvb...geen goesting meer voor. Ik heb ook zo niet meer de neiging om dat persé te moeten delen met jan en alleman. Rijden : veel alleen of met mijn madam, en veel buitenland. Hier boeit mij de zoveelste herfstrit allang niet meer. Yep, times they are changing :geek:
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Meer dood dan levend

Post by Muug »

Raketman wrote:Rijden : veel alleen
da lukt mij dus niet eh :oops: om één of andere rare reden vind ik het gewéldig tof om met minstens twee mensen onderweg te zijn. En jep, hier in onze vlaamse kikkerpoel rondrijden spreekt me ook niet niet meer aan. Dat moet minstens de Ardennen zijn. :mrgreen:
Het schrijven van reisverhalen door ik 1) omdat ik dat keileuk vind en 2) voor het nageslacht, dat dat zeker ooit zal lezen. :grin:
En ik volg u ook ivm het antwoorden op technische kwesties. We hebben dat al zoveel en zolang gedaan dat we 't beu zijn eh :grin: 't is ook de reden dat http://www.goedmotorrijden.be niet meer geaktualiseerd wordt. :oops: :oops: :oops:
Last edited by Muug on 18 May 2016 16:52, edited 1 time in total.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Meer dood dan levend

Post by Muug »

karel-p wrote: Dagelijks kom ik hier de dingen lezen, 'k vind het hier een toffe mentaliteit.
en op het nederlands motorforum.nl wat ik superinteressant vind wat betreft techniek en de oplossingen die die Hollanders soms bedenken.
allez merci :thumbsup: maar die mentaliteit maken we samen natuurlijk :pom:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Meer dood dan levend

Post by Muug »

Mario wrote:alleen wat jammer dat motorsport hier wat in het verdomhoekje zit
ja, wel, er zitten hier niet al te veel eh
zelf ben ik een fervent lezer van crash.net en racesport.nl, dus ik zou misschien af en toe wat teksten daarvan kunnen plukken en hier droppen. Dat doe ik héél af en toe, zie maar die topics over de motogp.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Meer dood dan levend

Post by bompa »

Nadat ze verleden jaar de verkeerde gestraft hebben op Moto GP volg ik dat niet meer , ik vindt het te gek om daar mijne tijd nog in te steken . DE cross en enduro volg ik nog wel redelijk op Eurosport.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Meer dood dan levend

Post by laouen »

Raketman wrote: Een reisverslag van Marokko typen bvb...geen goesting meer voor. Ik heb ook zo niet meer de neiging om dat persé te moeten delen met jan en alleman.
Ik zou die straffe verhalen anders wel graag ne keer horen ;)
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Meer dood dan levend

Post by Muug »

bompa wrote:Nadat ze verleden jaar de verkeerde gestraft hebben op Moto GP volg ik dat niet meer
ba ja, da's een deel van 't geheel eh, bompa, trekt ne keer uw schouders op en kijkt gewoon opnieuw. Prachtige valpartijen tegenwoordig, zelfs synchroonvallen !

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Meer dood dan levend

Post by Muug »

laouen wrote:
Raketman wrote: Een reisverslag van Marokko typen bvb...geen goesting meer voor. Ik heb ook zo niet meer de neiging om dat persé te moeten delen met jan en alleman.
Ik zou die straffe verhalen anders wel graag ne keer horen ;)
Een diareportageke, dan moeten 'm dat niet schrijven :grin:

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Re: Meer dood dan levend

Post by Gunter »

Ik post zelden maar lees heel regelmatig, vind het prima zo, eigenlijk lees ik nog het liefste als er weer eens iemand van motor wil veranderen en die dan de pro en contra's zoekt :grin:
Ohja mijne KTM 990 is de deur uit en heb nu ne rode AT :rayof: weet alleen niet hoelang ik Stefke nog kan afhouden om er eens mee te rijden :mrgreen:

Grts

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Meer dood dan levend

Post by bompa »

Muug wrote:
bompa wrote:Nadat ze verleden jaar de verkeerde gestraft hebben op Moto GP volg ik dat niet meer
ba ja, da's een deel van 't geheel eh, bompa, trekt ne keer uw schouders op en kijkt gewoon opnieuw. Prachtige valpartijen tegenwoordig, zelfs synchroonvallen !
Nee echt,je neemt dat op en je zit een gans seizoen daar naar te kijken,'t was spannend en dan zo een beslissing nemen, nee daar steek ik mijne tijd niet meer in.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Meer dood dan levend

Post by laouen »

Muug wrote:
laouen wrote:
Raketman wrote: Een reisverslag van Marokko typen bvb...geen goesting meer voor. Ik heb ook zo niet meer de neiging om dat persé te moeten delen met jan en alleman.
Ik zou die straffe verhalen anders wel graag ne keer horen ;)
Een diareportageke, dan moeten 'm dat niet schrijven :grin:
In dat geval heeft 'm nog efkes tijd :grin: wij zijn pas terug eind september :whistling:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Meer dood dan levend

Post by petervdc »

laouen wrote:In dat geval heeft 'm nog efkes tijd :grin: wij zijn pas terug eind september :whistling:
Djees, dat is nog lang genieten !!
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Meer dood dan levend

Post by zappa »

soms is een beetje dood zijn misschien niet zo slecht? Er komt blijkbaar van alles op me af ( lees = in m'n strot geduwd, kan er niet naast kijken :shock: ) van voetbal en iets mee Rio.
Steek tv aan... zelfs FB...nieuwsflitsen van het HLN ...reclame....consumptie producten met afbeeldingen van voetballers... Het lukt niet om er naast te kijken en het interesseert me gene z*k :cry:

Ook op 't werk, enkele collega's tegen elkaar "zeg heb je dat al gezien?" En ik " wat ? wegomlegging? een kraan op de rijweg? paaltjes?..." Nee ne penalty op tv gisteravond... :twisted:

Zag zelfs al een auto met rode hoorntjes op zijn dak? :stars:

Ik ga wat routekes samen zoeken, buienradar in 't oog houden 8-)
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Meer dood dan levend

Post by F M »

Tja Karin,

Iedereen zijn interesses, nietwaar? Ik zie hier ook topics over bv de moto-gp die me niks interesseren, maar ik stoor me daar niet aan.

En als er alles en nog wat over EK voetbal en OS in Rio overal te zien is, dan is dat omdat er nu eenmaal heel veel mensen daar wel in geïnteresseerd zijn. That's life.

By the way, ik ben echt benieuwd wat de Belgen er dit jaar van gaan bakken. Zowel op het EK als op de OS.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Meer dood dan levend

Post by Blackbert »

F M wrote:Tja Karin,

Iedereen zijn interesses, nietwaar? Ik zie hier ook topics over bv de moto-gp die me niks interesseren, maar ik stoor me daar niet aan.

En als er alles en nog wat over EK voetbal en OS in Rio overal te zien is, dan is dat omdat er nu eenmaal heel veel mensen daar wel in geïnteresseerd zijn. That's life.

By the way, ik ben echt benieuwd wat de Belgen er dit jaar van gaan bakken. Zowel op het EK als op de OS.
Maar ge ziet in de banner bovenaan geen motogp aangeprezen worden. Of tussen elke post in elk draadje geen advertentie van eender wat, gelinkt aan de motogp. Dán zou je kunnen vergelijken.
't Is zoals sommige films: ze worden nog voor ze uitkomen zo de hemel ingeprezen en door uw strot geramd dat je al geen zin meer hebt om ze te zien.
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply