Iemand zin in een fruitsapke???

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by zappa »

Ik heb dezelfde fles fruitsap in mijne frigo :dontknow: Mocht dat nu van een ander merk geweest zijn ... :| Want van dat merk fruitsap, durf ik al eens "uitslag" krijgen :roll:

Het is het toestel waar ik het meest een conversatie probeer mee te hebben, over zijn ondoorgrondelijke wegen :stars: ;)
sig nature

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by ChiChiWaWa »

Ik snap 'm nie :dontknow:
zappa wrote: Het is het toestel waar ik het meest een conversatie probeer mee te hebben, over zijn ondoorgrondelijke wegen :stars: ;)
Afhankelijk van wat je wil bereiken, wil ik wel eens een woordje uitleg proberen geven, eventueel ergens ten velde (al is aanwezigheid van een PC/Laptop altijd handig)

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

zappa wrote:Ik heb dezelfde fles fruitsap in mijne frigo :dontknow: Mocht dat nu van een ander merk geweest zijn ... :| Want van dat merk fruitsap, durf ik al eens "uitslag" krijgen :roll:

Het is het toestel waar ik het meest een conversatie probeer mee te hebben, over zijn ondoorgrondelijke wegen :stars: ;)
Dé vraag is: ligt dit aan het toestel ??? :roll:

Van zodra er aan iets meer dan 2 knopkes zitten, durven dames immers wel al eens wat moeilijkheden ondervinden…
Een ander gekend fenomeen is dat vrouwen steeds opnieuw in discussie gaan met een pratend toestel. Neem het van mij aan: dat helpt niet! :dontknow:
Mijn suggestie:
zet het geluid uit en kijk alleen naar de prentjes, misschien gaat het dan beter. :pom:
Maar denk eraan: te veel fruitsap kan diarree veroorzaken en als dat op de moto gebeurt kan dit zorgen voor gevaarlijke toestanden, zowel voor jezelf als voor eventuele volgers…. :toilet:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by zappa »

wwwimmm wrote: Dé vraag is: ligt dit aan het toestel ??? :roll:
Nee zeker niet, zo ver ben ik al in mijn zelfkennis :mrgreen:

Geluid staat altijd af, de Nederlandse Claire "rueu dju buja" horen opnoemen, was de druppel :shock: :mrgreen:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by F M »

zappa wrote:Geluid staat altijd af, de Nederlandse Claire "rueu dju buja" horen opnoemen, was de druppel :shock: :mrgreen:
Als je de gewone vlaamse stem neemt, dan worden die straatnamen niet afgeroepen, en die vlaamse stem is een pak rustiger en voor ons natuurlijker.
I am confused. Oh no, maybe not!

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

zappa wrote: Nee zeker niet, zo ver ben ik al in mijn zelfkennis :mrgreen:

Geluid staat altijd af, de Nederlandse Claire "rueu dju buja" horen opnoemen, was de druppel :shock: :mrgreen:
OK, dat is al een hele stap in de goeie richting. Gij wordt ooit nog wel eens een verstandig meiske… :o

Dat onze noorderburen niet echt uitblinken in talen, laat staan het Frans, is een eufimisme. Maar om ons Claire-tje alleen daarom de mond te snoeren is dan weer niet zo fraai. :bash:
Onze linkse, stakende ratten zouden alles behalve blij zijn met deze onverdraagzaamheid tov een evenwaardige medemens. Moest het hier om een gekleurde medemens of een Jood gaan, je zat al lang in een heropvoedingsgesticht.

Maar begripvol als ik ben, zie ik dat wel door de vingers. Voor mij blijf je de enige echte (evenwel lichtjes racistische) forum-queen!
:sweetheart: :sweetheart: :sweetheart:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by Muug »

wwwimmm wrote:........ Nederlandse ...noorderburen ....evenwaardige medemens.
meen je dat? :|

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

Muug wrote:
wwwimmm wrote:........ Nederlandse ...noorderburen ....evenwaardige medemens.
meen je dat? :|
Voor dikhuidigen is een heropvoedingsgesticht ontoereikend. Eenzame opsluiting (in Wallonie, dus zonder cipiers) is uw deel! :argue: :whip:

En dan nu eens zonder gezever:
ik heb niet de minste moeite met onze noorderburen: een tikkeltje arrogant maar vooral duidelijk in hun communicatie/onderhandeling. Dat komt de efficiëntie alleen maar ten goede. Al dat voorzichtig gepamper en dat rond de pot draaien hoeft niet voor mij.
Ook van hun spreekwoordelijke gierigheid heb ik nog maar zelden iets gemerkt, integendeel.
En last but not least, ze hebben daar mooie(en lekkere) plantjes, echte natuurliefhebbers! :rayof:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by Muug »

wwwimmm wrote:..........een tikkeltje arrogant maar vooral duidelijk in hun communicatie/onderhandeling. Dat komt de efficiëntie alleen maar ten goede. Al dat voorzichtig gepamper en dat rond de pot draaien hoeft niet voor mij.....
totaal akkoord hoor. Prachtig hoe ze daar hun land runnen: goede wegen, gescheiden fietspaden, slimme verkeerslichten, mooi bebouwde kommen. Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

Muug wrote:totaal akkoord hoor. Prachtig hoe ze daar hun land runnen: goede wegen, gescheiden fietspaden, slimme verkeerslichten, mooi bebouwde kommen. Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:
We zijn het eens! :angel:

En behalve hun aangeboren organisatietalent, hebben ze nog een immens groot voordeel tov ons: een syndicalisatiegraad van ± 20%, bij ons > 55%.
De vadsige vakbonden, lang geleden ooit nuttig en nodig, maar vandaag zijn ze een pest voor alles en iedereen die iets wil doen bewegen/veranderen. Maar we gaan hier over zwijgen :stop: of ik word ongemakkelijk :freak: (en ik ben al niet de makkelijkste…).
:ricky:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by TRooPER »

Muug wrote: totaal akkoord hoor. Prachtig hoe ze daar hun land runnen: goede wegen, gescheiden fietspaden, slimme verkeerslichten, mooi bebouwde kommen. Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:


:lol: kan te maken hebben met de mindere kwaliteit een goede bierproducten bij de noorderburen
in ons apenland is er dan weer een sterke bierenplas :w00t:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by toeternietoe »

Muug wrote:................Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:
Dat kan je nu toch echt niet menen :shock:
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by zappa »

;)
toeternietoe wrote:
Muug wrote:................Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:
Dat kan je nu toch echt niet menen :shock:
Zolang er geen les in 't Frans aan te past komt?? :mrgreen:
Er zijn veel dingen beter, georganiseerd, maar om lekker eten te kopen, geef me maar de Walen :grin: En toch in tegenstelling van een eerdere post, vertoef ik in mijn vrije tijd of als 't op boodschappen aan komt, meer ergens net over de NL grens , die zo vlakbij is. Maar dat wil nog niet zeggen, dat ik frans ( poging tot) pratende noorderburen niet slecht vind voor mijn tandglazuur, dat slijt af van zo hard die tanden op elkaar te houden, en een uitgestreken gezicht in de plooi te houden :grin: Maar oké mijn frans trekt vast op nog veel minder.
sig nature

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

Het moest snel gaan of hij ging beschimmelen, dus de fruitsap is uitverkocht. :thumbsup:
Maar in den Delhaize, de Carrefour, denaldi of de Lidl hebben ze nog wel wat voorraad…
:ricky:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by wwwimmm »

zappa wrote:;)
toeternietoe wrote:
Muug wrote:................Ook qua opleidingen en scholing zitten ze daar mijlenver voor op ons. :thumbsup:
Dat kan je nu toch echt niet menen :shock:
Zolang er geen les in 't Frans aan te past komt?? :mrgreen:
Er zijn veel dingen beter, georganiseerd, maar om lekker eten te kopen, geef me maar de Walen :grin: En toch in tegenstelling van een eerdere post, vertoef ik in mijn vrije tijd of als 't op boodschappen aan komt, meer ergens net over de NL grens , die zo vlakbij is. Maar dat wil nog niet zeggen, dat ik frans ( poging tot) pratende noorderburen niet slecht vind voor mijn tandglazuur, dat slijt af van zo hard die tanden op elkaar te houden, en een uitgestreken gezicht in de plooi te houden :grin: Maar oké mijn frans trekt vast op nog veel minder.
Hollanders hebben niet echt een talenknobbel, daar ben ik het mee eens. Hoe het met uw Frans gesteld, daar kan ik helaas niks over zeggen. Mais ton FranK, il l'a bien fait...
:rayof:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by Wipr »

België splitsen en Vlaanderen het zuiden van Nederland. Totaal geen moeite mee!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by Tom Thumper »

Wipr wrote:België splitsen en Vlaanderen het zuiden van Nederland. Totaal geen moeite mee!
Nope, geen enkele moeite mee, ik zal instant verhuizen naar Wallonië, geen enkele moeite mee. Veel minder gemekker en gezaag aan de andere kant van de taalgrens.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by zappa »

Tom Thumper wrote:
Wipr wrote:België splitsen en Vlaanderen het zuiden van Nederland. Totaal geen moeite mee!
Nope, geen enkele moeite mee, ik zal instant verhuizen naar Wallonië, geen enkele moeite mee. Veel minder gemekker en gezaag aan de andere kant van de taalgrens.
Yep, en als ze al mekkeren, dan versta ik ze toch niet :mrgreen: En veel lekkerder koeien ! :mrgreen:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Iemand zin in een fruitsapke???

Post by F M »

Zeg wwwimmm, wat heb je eigenlijk in de plaats gekocht ?

Niet dat ik nieuwsgierig ben...
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply