Meer dood dan levend

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Meer dood dan levend

Post by F M »

Neen, dat klopt. Dat is het verhaal van commercie en grootte van doelgroepen. Moesten er evenveel motorsport-adepten zijn als voetbalfans, dan zou je ongetwijfeld Rossi, Marquez en consoorten in je strot geduwd krijgen.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Meer dood dan levend

Post by zappa »

F M wrote:Tja Karin,

Iedereen zijn interesses, nietwaar? Ik zie hier ook topics over bv de moto-gp die me niks interesseren, maar ik stoor me daar niet aan.

En als er alles en nog wat over EK voetbal en OS in Rio overal te zien is, dan is dat omdat er nu eenmaal heel veel mensen daar wel in geïnteresseerd zijn. That's life.

By the way, ik ben echt benieuwd wat de Belgen er dit jaar van gaan bakken. Zowel op het EK als op de OS.
yep iedereen zijn interesses :thumbsup: maar ik krijg bijna medelij met hoe de voetbalfans en Rio volgers "gene*kt" worden in hunne portemonee.

[Hoorde bij m'n beenhouwer die zijn dochter&schoonzoon aan't helpen verhuizen was, dat die laatstgenoemde de kast die ze vast hadden gewoon neer zette om op z'n smartfeun te kijken welke Tshirt a 105 euro hij moest hebben met welke voetballer er op. Terwijl de beenhouwer daar met de kast in zijn handen stond te wachten, blijkt ne tshirt die de eerste wasbeurt niet overleeft, en te gek veel geld kost belangrijker is dan zijne verhuis???]

Het kweekt "onverschilligheid" mocht ik vroeger al eens fier geweest zijn en onze 3kleur verdedigers toch al wat genegen geweest zijn, ik heb nu al op voorhand een "overdosis" zwartgeelrood en het kan me geen dooie rat meer schelen :sick2:

Maar elk zijn keuze, dat van de moto-gp topic, ben er nog niet eens gaan kijken, het stoort me niet, het springt niet op van moment dat ik MP open doe. No problem dus.
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Meer dood dan levend

Post by bompa »

Verleden zondag, 'k was thuis dus de moto GP dan toch nog is opgezet,het was juist voor de start van de moto 2
Wat een geklungel is dat daar zeg, zit daar eigenlijk nog iets serieus aan dat bestuur van de moto GP :?: ,heb het maar afgezet nadat ze den tweede keer teug binnen moesten.Voetbal ik ben nu niet echt fan , ik heb dat vroeger ook nog gespeeld :grin: maar als het een mooie wedstrijd is durf ik daar wel is naar kijken,gelijk bij andere sporten kijk ik ook naar,neem nu de cross daar spelen de Belgen ook niet echt meer mee , eerste Belg staat op de 6 plaats dacht ik , maar die sport vind ik wel al is mooi om naar te kijken.

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Meer dood dan levend

Post by Mario »

da's het probleem van veel sporten, denk ik
op zich kan voetbal mooi zijn en een voetbalmatch vandaag, daar kan ik ook nog naar kijken maar het hele gedoe errond is zo rot als iets (de merchandising, de FIFA/UEFA, de salarissen die daarin omgaan, managers enz.), in die mate dat dit volledig de sport overschaduwt wat mij betreft
het spel op zich verliest op die manier veel van zijn glans, want alles wat errond hangt, werpt daar natuurlijk wel een lange schaduw op

en dat geldt helaas voor zo goed als alle populaire topsporten

en bompa, je had ongelijk om niet naar de MotoGP te kijken ; mooi begin, wat kalmer midden en prachtige laatste ronde

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Meer dood dan levend

Post by bompa »

Mario wrote:

bompa, je had ongelijk om niet naar de MotoGP te kijken ; mooi begin, wat kalmer midden en prachtige laatste ronde
Dat kan zijn, ik weet het niet want heb het niet meer gezien, maar echt wat een geklungel was dat weer met die start van die Moto 2 , toen hield ik het voor bekeken.

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Meer dood dan levend

Post by F M »

Mario wrote: en dat geldt helaas voor zo goed als alle populaire topsporten
Natuurlijk, want vele kijkers = grote media-aandacht = veel return op reclame = veel geld.
I am confused. Oh no, maybe not!

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Meer dood dan levend

Post by fore »

F M wrote:
Maar er zijn inderdaad een aantal forumleden die voor een groot deel zijn weggevloeid naar Facebook. Ik denk in de eerste plaats aan Fore, ...

:o .... Goh ... ze missen mij :!: ... da pakt mij seh ... :lol:

Ik pleit 'schuldig' ... 't was blijkbaar van 5 december geleden dat ik nog is komen piepen ben. :oops:

Tja, op PC, de actualiteit lezen/volgen ... (forum, FB, gazetten, ... daar kruipt veel tijd in). Er moeten keuzes gemaakt worden.

Tegenwoordig zit ik veel op FB ... wegens 'andere' hobby ... simpeler, handiger, om allerlei prularia te delen en/of te melden . Voor de 'serieuzere' vragen/inhoud kom ik toch liever naar een forum ... niet al het kaf is weg ( :devil: ) maar toch het meeste ... ;)

soit, rijden doe ik nog steeds ... met de foremobiel ... euhm ... 2.2 denk ik.

... de'r zit misschien binnekort een dikke promotie in voor de fore ... ik ga misschien met grote wielen rijden ... :ricky:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Meer dood dan levend

Post by F M »

fore wrote: ... de'r zit misschien binnekort een dikke promotie in voor de fore ... ik ga misschien met grote wielen rijden ... :ricky:
<BOENK>

Ben net van mijn stoel gevallen. :shock: :o
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Meer dood dan levend

Post by Droopy »

fore wrote:
:o .... Goh ... ze missen mij :!: ... da pakt mij seh ... :lol:

...

... de'r zit misschien binnekort een dikke promotie in voor de fore ... ik ga misschien met grote wielen rijden ... :ricky:
De Fore missen.... bwah.... Ja, uw commentaar is/was altijd zinnig en leuk om te lezen. ;)

Een toekomstige Foremobiel met grote wielen. :shock: :shock:

Er zijn geen zekerheden meer in het leven, maar zolang het uw goesting is Fore is het ok hé. ;) :grin:

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Meer dood dan levend

Post by zappa »

F M wrote:
fore wrote: ... de'r zit misschien binnekort een dikke promotie in voor de fore ... ik ga misschien met grote wielen rijden ... :ricky:
<BOENK>

Ben net van mijn stoel gevallen. :shock: :o

:headbang: :headbang: :headbang:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Meer dood dan levend

Post by OzzePaa »

fore wrote:[
... de'r zit misschien binnekort een dikke promotie in voor de fore ... ik ga misschien met grote wielen rijden ... :ricky:
Da's duidelijk : de Fore wordt bompa en gaat met de kinderfatuur op pad ... zo'n antieke, met van die grote, échte wielen :tongue: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: Meer dood dan levend

Post by pingu »

OzzePaa wrote:
fore wrote:[
... de'r zit misschien binnekort een dikke promotie in voor de fore ... ik ga misschien met grote wielen rijden ... :ricky:
Da's duidelijk : de Fore wordt bompa en gaat met de kinderfatuur op pad ... zo'n antieke, met van die grote, échte wielen :tongue: :lol:
Motorblok van ne Gixxer erin en... :peepwall:

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Meer dood dan levend

Post by fore »

OzzePaa wrote: Da's duidelijk : de Fore wordt bompa en gaat met de kinderfatuur op pad ... zo'n antieke, met van die grote, échte wielen :tongue: :lol:
Yup, 't Is zo ver ... Ik ben bompa geworden.

Met m'n allerlaatste souplesse nog eens een buikdans-sessie geforceerd ... (Fore is alive and kicking :whistling: )

't Is nen Honda, NC750X DCT geworden ... versie 2015 (fikse einde-reeks korting) en nog 3000 van de foremobiel gerecupereerd ...

Voor 4000 heb ik ne fonkelnieuwe foremobiel 3.0 ... :rayof:


zou 'deze' week klaar zijn ... :lurker:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Meer dood dan levend

Post by zappa »

:rayof: :rayof: :rayof: :rayof: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

proficiat :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: hopelijk krijg je geen hoogtevrees ? :shock: ;)

't zal wel wennen zijn, voor het plaatseren van je voeten, die bak bier niet meer tussen je benen kunnen meenemen? ;)

( vorige zaterdag was je toch niet op baan met nog iemand met een scooter in de buurt van Werchter? Zag iemand met een fluo vestje op een grijze foremobiel gelijkende en ik dacht aan u )
sig nature

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Meer dood dan levend

Post by Davy78 »

Proficiat Fore, ziet er een plezant ding uit :thumbsup:

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Meer dood dan levend

Post by petervdc »

fore wrote:'t Is nen Honda, NC750X DCT geworden ... versie 2015 (fikse einde-reeks korting) en nog 3000 van de foremobiel gerecupereerd ...
Waw, proficiat !!!!
Keep going

karel-p
Posts: 111
Joined: 07 May 2015 09:07

Re: Meer dood dan levend

Post by karel-p »

ook nen schoon maschien , veel veilige kilometers gewenst. :thumbsup:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Meer dood dan levend

Post by F M »

De wereld is om zeep
Er gebeuren rare dingen om ons heen...

Hopelijk zien we die motor wat meer dan de laatste scooter.
:thumbsup:
I am confused. Oh no, maybe not!

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Meer dood dan levend

Post by Wipr »

Woehoe :rayof:

Keigoe Fore, keigoe.

Alleen nu ketting wat smeren maar voor de rest....we gaan denkelijk geen beklag horen. Welke kleur?

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Meer dood dan levend

Post by fore »

Wipr wrote: Welke kleur?
De kleur van de buikdansers ... knalrood ... ;)
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply