![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![like :thumbsup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
Bochten nemen zal nog zaliger worden
![motootje :ricky:](./images/smilies/ricky.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
(weinig paardjes maar vreselijk veel koppel)
En streep in de broek bij de leerling?Stefke wrote:Vorige week de veervoorspanning van een gewoon ER-zeske wat lager gezet, kwestie van toch een centimeter of twee te winnen in zithoogte... Vandaag met dat motoke een demo gedaan van de uitwijkoefening voor een examenproef. Zo'n demo doe ik altijd met duo. Tot mijn grote verbazing raakte iets de grond bij het overgooien naar rechts. Dat bleek achteraf de uitlaatdemper te zijn die onder de moto hangt...toch straf dat die moto zo zwaar inveert (met pakweg 180kg aan boord) dat de uitlaat de grond raakt...
Zitdaar zo geen omgeplooid "vlimmeke" door dan dat belet dat de pen eruitkruiptStefke wrote:de borgpen van mijn voorste remblokken vastgezet. die pen was op zoek naar vrijheid en stak er al 2 cm uit...zou vervelend geweest zijn zo zonder remblokken...
-alu carterplaat plaatsen ipv fragielere carterplaatTRooPER wrote:eergisteren , gisteren en de volgede dagen met momenten:
ktm 950s
DONE
-balhoofdlagers "all balls" (=no glorie) die er toch een dikke 10dkm hebben opgezeten, begonnen een zeer licht dipje te vertonen.
Bij demontage zat er zeker nog genoeg waterbestendig vet in, toch maar alles uitgeklopt en vervangen door de Timken versie.
-carbs volledig gedemonteerd en een badje gegeven, alle naaldjes eruit en proper terug in. syncen is voor later, als em niet meer in zijnen bloten staat, EN RINGETJE VAN GROEF 2 naar GROEF 3 voor de kenners van LC8 carbs.
-bougie nagekeken: OK
-luchtfilter na 5dkm: dik OK
-de 6 bouten van de rotor uitgehaald die volgens een eerder Technichal Service Bulletin te weinig loctite 648 zouden gekregen hebben, toch maar eens uitgehaald en met voldoende loctite opnieuw vastgezet. Ze stonden nog op 12-15Nm, dus waarschijnlijk is dat ook wel gedaan geweest. Ook te merken aan de 2 koperen washkes van het ontstekingsdeksel die niet zaten waar ze zouden moeten zitten. nu dus wel.
.
TRooPER wrote: Iemand goesting om een paar wielen/spaken te kuisen:![]()
Wa schuift da ? :pTRooPER wrote:HET VERVOLG
Iemand goesting om een paar wielen/spaken te kuisen:![]()
als ik me niet vergis heb ik nog x centimeter of meter benzineleiding liggen, en ik wéét zelfs waar ze ligtBlackbert wrote: de benzineleiding tussen de tanks mag bij de volgende beurt ook eens vervangen worden.
Veel ontvetter en een paar vodden.....daarna een BQQKoeno wrote:Wa schuift da ? :pTRooPER wrote:HET VERVOLG
Iemand goesting om een paar wielen/spaken te kuisen:![]()
Muug wrote:als ik me niet vergis heb ik nog x centimeter of meter benzineleiding liggen, en ik wéét zelfs waar ze ligtBlackbert wrote: de benzineleiding tussen de tanks mag bij de volgende beurt ook eens vervangen worden.