Formule 1

Voor alle mogelijke klap en achterklap over races en circuits, motorkoers en motorcross.
Post Reply
User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Formule 1

Post by den Bullet »

Vorige zondag nog es gekeken.
Verstappen brengt daar serieus leven in de brouwerij :shock:

En laat daar volgend jaar nog een jeugdig geweld bijkomen. Ik zie een nieuwe clash of titans aankomen met Stoffel Van Doorne erbij :rayof:

Mooi voor tussen de MotoGP's in 8-)

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: Formule 1

Post by vet on wheels »

ik heb een compilatie gezien van zijn inhaalmaneuvers :shock: :shock: , die reed in een andere dimensie, ne snotjong van 18jaar!!

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Formule 1

Post by Stefke »

Formule 1? Dat zegt mij vaagweg wel iets... Dat is toch met Mansell, Prost, Senna, Berger, Boutsen en nog aan paar anderen?

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Formule 1

Post by Muug »

Stefke, ge wordt oud :mrgreen:

Dienen Max rijdt gelijk Marc (Marquez). Even wild, even meesterlijk, even geniaal en even gevaarlijk. Hij heeft lak aan de ego's van de anderen want het zijne is minstens twee keer zo groot. Hij is opgegroeid met elektronica en gebruikt die ook altijd en overal maximaal. Onder loeihard remmen op 't einde van het rechte stuk plots van zijn lijn afwijken, wat de anderen een hartaanval bezorgt (maar reglementair niet expliciet verboden is!) , buitenom inhalen, deuren toesmijten, hij doet het allemaal. En meer. Op regenbanden die iedereen vervloekt schiet hij als een torpedo van een volledig verloren positie naar de derde plaats. Een fenomeen, echt.

Ik verwacht nog dat 'm gelijk Marquez op een gegeven moment écht over de schreef zal gaan, waarna hij wat verstand gaat krijgen. En die combinatie- verstand en zijn nivo van talent - gaat Senna en Schumacher doen verbleken.


User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Formule 1

Post by den Bullet »

Stefke wrote:Formule 1? Dat zegt mij vaagweg wel iets... Dat is toch met Mansell, Prost, Senna, Berger, Boutsen en nog aan paar anderen?
Het moet inderdaad van toen geleden zijn dat ik nog geboeid naar de F1 kon kijken; maar zie! Er zit verandering aan te komen 8-) 8-) 8-)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Formule 1

Post by F M »

den Bullet wrote:
Stefke wrote:Formule 1? Dat zegt mij vaagweg wel iets... Dat is toch met Mansell, Prost, Senna, Berger, Boutsen en nog aan paar anderen?
Het moet inderdaad van toen geleden zijn dat ik nog geboeid naar de F1 kon kijken; maar zie! Er zit verandering aan te komen 8-) 8-) 8-)
Ja, Boutsen, Prost... Dat waren heel spectaculaire piloten ! :peepwall: :wall: :whip: :lipsrsealed2:
I am confused. Oh no, maybe not!

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: Formule 1

Post by pingu »

vet on wheels wrote:ik heb een compilatie gezien van zijn inhaalmaneuvers :shock: :shock: , die reed in een andere dimensie, ne snotjong van 18jaar!!
Een collega toonde me die ook, zelf kijk ik nl. al jaren niet meer wegens 1 groot slaapverwekkend "spectakel" normaal gezien. Maar wat die Verstappen laat zien, wow. Geniaal, en tegelijk een beetje gestoord ook. Zoals Muug zegt, een beetje gelijk Marquez dus "in den beginne" (die is veel berekender geworden dit seizoen).

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Formule 1

Post by F M »

Was Vettel in zijn beginjaren ook niet een fameuze regenrijder? Dat was toch ook zo een boy wonder in de F1.
Mij lijkt dat die vandaag naar een tamme zeur geëvolueerd is.
I am confused. Oh no, maybe not!

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Formule 1

Post by Mario »

Muug wrote:Ik verwacht nog dat 'm gelijk Marquez op een gegeven moment écht over de schreef zal gaan, waarna hij wat verstand gaat krijgen. En die combinatie- verstand en zijn nivo van talent - gaat Senna en Schumacher doen verbleken.

nu laat ge u toch meeslepen door uw enthousiasme en ziet ge het wel erg rooskleurig in
hoogstwaarschijnlijk is voor hem een heel mooie toekomst weggelegd maar er zit nog veel talent in de F1 of aan te komen, hij gaat die niet allemaal wegblazen hoor

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Formule 1

Post by Muug »

Voor alle duidelijkheid : 't is al jaren geleden dat ik nog een volledige F1-race gezien heb en ik volg dat ook niet rechtstreeks. Maar ik bezoek regelmatig crash.net voor Motogp-info en automatisch struikel je dan ook over F1-artikels.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Formule 1

Post by duibhce Kaelann »

F1 interesseert me al jaren niet meer. Maar het stoort me toch een beetje dat de pers deze jongen al uitroepen tot de nieuwe Senna terwijl hij amper 1 race gewonnen heeft in de hoogste klasse... :dontknow:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Formule 1

Post by F M »

duibhce Kaelann wrote:terwijl hij amper 1 race gewonnen heeft in de hoogste klasse... :dontknow:
Maar dan wel op een leeftijd waarop hij nog niet eens gerechtigd is op een rijbewijs.

Voor mij is er weinig twijfel dat hij qua talent nu al bij de allergrootsten gerekend mag worden. Of hij dat qua carrière ook nog zal waarmaken, hangt van meerdere factoren af.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Formule 1

Post by Droopy »


User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Formule 1

Post by zappa »

ja kan die man geen ongelijk geven, blijft toch een gevaarlijke sport, altijd op 't randje? En als het je doel is om wereldkampioen te worden en je hebt het bereikt, waarom nog wat verder klodderen, als je strijdlust al getemperd is?
sig nature

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Formule 1

Post by Droopy »

Hij heeft inderdaad groot gelijk en zijn redenen om te stoppen klinken logisch en eerlijk. :)

Het siert hem ook dat hij geen jaren teveel wil rijden gewoon om zijn portemonnee te vullen.

Op naar Stoffel Vandoorne. :grin:

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Formule 1

Post by Stefke »

zappa wrote:blijft toch een gevaarlijke sport,
tja, gevaarlijk is relatief... mijn woonwerkverkeer van elke dag is risicovoller dan een een formule 1 wedstrijd denk ik dan... :?

Post Reply