[quote="Stefke"] En dat kan toch vree plezant zijn met zo een zootje ongeregeld op stap gaan. 8-) [/quote]

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

[quote="Stefke"] En dat kan toch vree plezant zijn met zo een zootje ongeregeld op stap gaan. 8-) [/quote]

Post by TRooPER »

Stefke wrote: En dat kan toch vree plezant zijn met zo een zootje ongeregeld op stap gaan. 8-)

dat is het enige nuttige dat blijven hangen is uit een ander topic

....
en ik wil daar wel es gebruik van maken, vooral ongeregeld en zootje

om het zo ongeregeld te houden: 30
zootje: december

waar: ongeregeld tourke

lijstje:
-zootje 1:
-zootje 2:
-zootje 3:

en dit is geen grap
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today


User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: [quote="Stefke"] En dat kan toch vree plezant zijn met zo een zootje ongeregeld op stap gaan. 8-) [/quote]

Post by zappa »

Stefke wrote:ik werk den dertigste. :?
Den 30 -sten zit ik AAAAAAAAAAAAAAA met mijn mond open :o & spoel ne keer, :shock: bij de tandarts :cry:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: [quote="Stefke"] En dat kan toch vree plezant zijn met zo een zootje ongeregeld op stap gaan. 8-) [/quote]

Post by OzzePaa »

Helaas, en onafgezien van het feit dat ook ik de titel dezer topic kan beamen, kan dat voor den 30ste ook hier niet geregeld worden.
Nu dinsdag edoch, gaat het laatste laagje rubber van Gertruud haar achterslof wél ergens aan één of ander wegdek gesmeerd worden :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: [quote="Stefke"] En dat kan toch vree plezant zijn met zo een zootje ongeregeld op stap gaan. 8-) [/quote]

Post by Muug »

@ Ozzepa, gij wilt persé den (staal)draad zien?

@de rest: den dertigste zitten we in de notto

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: [quote="Stefke"] En dat kan toch vree plezant zijn met zo een zootje ongeregeld op stap gaan. 8-) [/quote]

Post by F M »

Werkendag.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: [quote="Stefke"] En dat kan toch vree plezant zijn met zo een zootje ongeregeld op stap gaan. 8-) [/quote]

Post by F M »

OzzePaa wrote:Nu dinsdag edoch, gaat het laatste laagje rubber van Gertruud haar achterslof wél ergens aan één of ander wegdek gesmeerd worden :ricky:
Heb je al concrete plannen? Ik ben ook in verlof de dinsdag.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: [quote="Stefke"] En dat kan toch vree plezant zijn met zo een zootje ongeregeld op stap gaan. 8-) [/quote]

Post by OzzePaa »

Muug wrote:@ Ozzepa, gij wilt persé den (staal)draad zien?
...
Zover wast deze keer nog niet, wat dus op een schoon dagske zoals nu vrijdag noopt tot nog een toerke op de Anakee Wild's :whip: ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply