Civic-ske in zijnen bloteStefke wrote:niks.
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
OzzePaa wrote:vic-ske in zijnen blote
naakt ? van geen wonder dat MP moeilijk te bereiken was vandaag..
sig nature
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Vond ik ook al heel de dag ... cookies gedieliet en nuust pesies beterzappa wrote:OzzePaa wrote:vic-ske in zijnen blote
naakt ? van geen wonder dat MP moeilijk te bereiken was vandaag..
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Yep, en vandaag laten ze doodleuk weten dat het setje dichtingen dat ik bestelde niet meer leverbaar is...en ze geen alternatief hebben Nogal lastig met een werkbank vol kleppen, nokkenas, collectors, kapotte klepsteeldichtingen en een cylinderkop bij de vlakker...OzzePaa wrote: Civic-ske in zijnen blote
terug aankleden is precies niet voor direct..
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
stalen remleiding en de remklauw terug geplaatst.
Morgen remblokken erin terug olie op doen en ontluchten
Morgen remblokken erin terug olie op doen en ontluchten
Oldtimer BMW fanaat
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
je hebt de reproductierechten op je motor verkocht aan een ander forum?karel-p wrote:raad eens
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
k dacht van eens de slimme te zijn.....
olie ververst.....
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
je mag het ook gewoon zo zeggen hoor karel
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Niks. Maar wel staan kijken hoe mijn cylinderkop werd getest op scheuren, daarna werd gevlakt om dan een lektest op de kleppen te krijgen.
Besluit: een blokske dat oververhit is kan serieus scheef trekken , en van de 8 kleppen toch nog 3 die degelijk afsloten . Dus kleppen en klepzittingen werden dan ook maar bijgeslepen...
Besluit: een blokske dat oververhit is kan serieus scheef trekken , en van de 8 kleppen toch nog 3 die degelijk afsloten . Dus kleppen en klepzittingen werden dan ook maar bijgeslepen...
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Als de cylinderkop er toch af is kan je best die kleppen en klepzittingen laten slijpen ,toen ik de cylinder koppakking stak bij onze opel rekord ,de cylinderkop, kleppen en kleppenzittingen ook maar laten slijpen hij was er toen toch af
en was hij nadien terug in orde.
en was hij nadien terug in orde.
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Alweer niks. Wel stofhoezen vervangen van een cardan... Echt een vettig werkske...
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
effe gereden en
ontdekt hoe de nieuwe handsfree modellen er tegenwoordig uitzien,
ik kan er u geen beeld van tonen, maar denk dat het niet moeilijk is om het u visueel voor te stellen,
"jonge mama rijdt in relatief klein autotje met 2 kindjes in, ééntje vooraan en ééntje achteraan.
ge ziet dat de wagen beetje zijn rechte lijn verliest, dus de chauffeur is waarschijnlijk effe met andere dingen bezig.
En plots komt er een grote GSM te voorschijn tussen de 2 voorste zetels.
Niet aan het oor van de chauffeur, Niet aan het oor van het kindje ernaast,nee, maar wel exact in het midden. Vastgehouden door het kindje op de passagiersstoel. Mama moest nog even het volume of speaker luider zetten en hopla, handsfree gesprek is bezig.
Die rechte lijn blijft toch moeilijk aan te houden op een ringweg waar niets anders te doen is dan rechtdoor te rijden..... behalve handsfree te bellen......
ontdekt hoe de nieuwe handsfree modellen er tegenwoordig uitzien,
ik kan er u geen beeld van tonen, maar denk dat het niet moeilijk is om het u visueel voor te stellen,
"jonge mama rijdt in relatief klein autotje met 2 kindjes in, ééntje vooraan en ééntje achteraan.
ge ziet dat de wagen beetje zijn rechte lijn verliest, dus de chauffeur is waarschijnlijk effe met andere dingen bezig.
En plots komt er een grote GSM te voorschijn tussen de 2 voorste zetels.
Niet aan het oor van de chauffeur, Niet aan het oor van het kindje ernaast,nee, maar wel exact in het midden. Vastgehouden door het kindje op de passagiersstoel. Mama moest nog even het volume of speaker luider zetten en hopla, handsfree gesprek is bezig.
Die rechte lijn blijft toch moeilijk aan te houden op een ringweg waar niets anders te doen is dan rechtdoor te rijden..... behalve handsfree te bellen......
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Stefke, misschien moeten we een nieuwe rubriek maken "Heb ik vandaag gedaan aan mijn auto"
Ik stel voor dat gij die rubriek start?
Ik stel voor dat gij die rubriek start?
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Awel, ik ga daar helaas nog efkes aan bezig zijn... Pas daarna terug tijd om aan een motoke te knutselen. Waarschijnlijk zal dat een Duc 750ss worden.Muug wrote:Ik stel voor dat gij die rubriek start?
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
dan kunt ge in de leer gaan bij Bullet en Fé!
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Daar hoort een bouwjaar bij!Stefke wrote:... Waarschijnlijk zal dat een Duc 750ss worden.
@ Muug: ik denk ni dat we 'm iet gaan bijleren ...
Tenzij de zwakke plekken en zo
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
Nen '92 of '93 peins ik. Nieuwe! spanningsregelaar defect . Dus daar zal een andere op moeten. En de kopkuipbeugel had ook de geest gegeven, die is al terug gelast.den Bullet wrote: Daar hoort een bouwjaar bij!
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :
6u45: gestart, gaan tanken en wat extra lucht in de banden. Naar Kallo gereden.
8u00: geparkeerd en heel misschien de sleutel een nokje te ver gedraaid, maar er spiegelde geen parkeerlicht in de ruit van de receptie.
vanalles bijgeleerd over isoleren en luchtdicht maken.
16u30: beetje choke en startknop indrukken. Niet veel zin precies. Nog eens. En toen was 't duidelijk dat ik wat later zou thuiskomen.
17usomething: booster van de wegenwacht en hopsa. Dankuwel en wijleweg.
beetje verder aan de verkeerslichten: waar is dat zwaailicht? oh, da's mijn koplamp. op parkeerstand om nog achterlicht te hebben, vooraan de 2 extra lampen.
18u en ewa: aanschuiven van voor de Kennedy tot de afrit Luik. Fµ*king Sportpaleis. Oh, en 't is stevig aan 't regenen.
Maar ik heb toch niet in de file gestaan.
Ik rij veel te weinig.
8u00: geparkeerd en heel misschien de sleutel een nokje te ver gedraaid, maar er spiegelde geen parkeerlicht in de ruit van de receptie.
vanalles bijgeleerd over isoleren en luchtdicht maken.
16u30: beetje choke en startknop indrukken. Niet veel zin precies. Nog eens. En toen was 't duidelijk dat ik wat later zou thuiskomen.
17usomething: booster van de wegenwacht en hopsa. Dankuwel en wijleweg.
beetje verder aan de verkeerslichten: waar is dat zwaailicht? oh, da's mijn koplamp. op parkeerstand om nog achterlicht te hebben, vooraan de 2 extra lampen.
18u en ewa: aanschuiven van voor de Kennedy tot de afrit Luik. Fµ*king Sportpaleis. Oh, en 't is stevig aan 't regenen.
Maar ik heb toch niet in de file gestaan.
Ik rij veel te weinig.
grease up your baby for a ball on the hill