Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

zappa wrote: 16 May 2017 18:06
bompa wrote: 16 May 2017 15:58
Stefke wrote: 16 May 2017 14:27 dat er een internetspelleke stil gevallen is omdat ik een foto niet goedkeurde... :wall: :wall: :wall: ik denk wel dat er beter motieven te bedenken zijn... Gewoon verder doen denk ik dan en daarmee basta... :dontknow:
Niks beter motieven te bedenken 't was zo , 't was zo op het motor en toerisme forum , jij gaf een opdracht om een foto van een hog lid te plaatsen,'k plaats een foto met eentje, er zaten er nog 5 binnen maar eentje was wel in orde dacht ik , jij keurt de foto af want toen moesten het er ineens een stuk of dertig zijn met hun moto er bij, en dan is het stil gevallen , zonder goed keurig van de opdrachtgever kon het toen niet verder ;) , dat jij nu juist terug komt met een internetspelletje komt :roll: .
't word tijd dat er nog eens buiten gekomen wordt om te rijden en d'r eens van te klappen op een terraske, om eventuele plooikes glad te strijken, ouwe koeien terug de gracht in te schoppen, maar vooral genieten van de mooie dingen des levens, zand erover zeker ? :grin:
Ik vind dat da wel is mag gezegd zijn , 't was plezant toen en dat dan zo moest stoppen was eigenlijk niet zo goed vond ik ;)

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

Stefke wrote: 16 May 2017 16:24
bompa wrote: 16 May 2017 15:58 dat jij nu juist terug komt met een internetspelletje komt :roll: .
ik kom niet aandraven met een internetspelleke, ik heb een toerke gedaan, onderweg een foto gemaakt en gepost. En daarom startte ik dit topic. Niks meer, niks minder...
Even goede vrienden, Ik dacht dat het was van raad is waar het was ,mijn fout :oops: ,en daarom vond ik dat ik dit toch wel mocht plaatsen , maar ik hou er nu over op. ;)

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

gisteren sinds veeeeeel te lang (gebroken vingers die terug aaneen zijn) nog een piepklein stukje gaan rijden, eindelijk! Maar het voelde gelijk toch wat onwennig :oops:

Ik stamp mijn voeten op de grond gelijk ik nog met Tuur van uit de hoogte de ondergrond moet raken voor de moto begint te kantelen, terwijl ik op den scrambo niet eens mijn benen moet strekken.. :roll:

en ik draai te kort af in bochten?

straks opnieuw


euh google foto's ? werkt dat ? :dontknow:


https://drive.google.com/file/d/0B7H-PC ... sp=sharing
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

En kijk sterrekes in mijn ogen, want nog een onverwacht maar plezant Off Road baantje gevonden! Image


Image
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2867
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Image

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

Jaloers.

Op Stefke, niet op Zappa ;)
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

Stefke wrote: 18 May 2017 01:08 Image
is dat in Vianden?
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

Of course, my lady.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

F M wrote: 18 May 2017 10:23 Of course, my lady.
Oh, dan ben ik niet jaloers :grin: ik was daar in april al met Trooper ;)

Image
sig nature

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Dagtripfoto.

Post by Davy78 »

Ik ook ik ook ik ook!

Image

Ik kan niet goed inschatten hoe moeilijk deze is ... tis niet omdat ik daar altijd stop dat andere dat ook doen, maar het ligt alleszins op een weg waar de meesten hier waarschijnlijk al es een keer of 2 gepasseerd zijn

User avatar
Stefke
Posts: 2867
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Hotel Huberty in Kautenbach, maar daar ben ik gisteren niet geraakt. De weg was afgesloten.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Dagtripfoto.

Post by Davy78 »

Stefke wrote: 18 May 2017 16:00 Hotel Huberty in Kautenbach, maar daar ben ik gisteren niet geraakt. De weg was afgesloten.
Grappig, die foto is gisteren genomen. Ik was ook teleurgesteld dat één van mijn favoriete baantjes was afgesloten.

ps: de appeltaart was ge-wel-dig :lol: :devil:

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

Stefke wrote: 18 May 2017 16:00 Hotel Huberty in Kautenbach, maar daar ben ik gisteren niet geraakt. De weg was afgesloten.
Dat is dus de weg van Wiltz naar Kautenbach?

Kwestie dat ik die niet plan in een tripje voor op Hemelvaartdag.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Stefke
Posts: 2867
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

F M wrote: 22 May 2017 14:38 Dat is dus de weg van Wiltz naar Kautenbach?
Kwestie dat ik die niet plan in een tripje voor op Hemelvaartdag.
Yep en ik kon op het net niet direct vinden dat die afgesloten is en tot wanneer. :cry:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

't Is dat we naat verlengd weekend in Ouren ook langs daar naar huis willen komen ...
Gaat dan blijkbaar geen probleem meer zijn :arrow: Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2867
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

haha, ik zat op die site te zoeken en toch niet gevonden... :x

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

OK, die weg zit dus wel degelijk in de route. Maar we rijden pas zondag, en vrijdag moeten de werken gedaan zijn. Ben benieuwd.

Als er iemand goesting heeft om mee te rijden met Wim en mij, laat maar weten.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Dagtripfoto.

Post by duibhce Kaelann »

Als je zin hebt om iets verder te rijden tot in Kaiserslautern, wij zitten daar vanaf morgenavond op de Horizons Unlimited Meeting :mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

"iets verder" is natuurlijk relatief :lol:

Maar in dit geval is het er een beetje over. :grin:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

duibhce Kaelann wrote: 23 May 2017 23:39 Als je zin hebt om iets verder te rijden tot in Kaiserslautern, wij zitten daar vanaf morgenavond op de Horizons Unlimited Meeting :mrgreen:
als da nu een week eerder was geweest, dan waren we daar zeker gepasseerd. Kleed u maar licht, het gaat tegen de 30 graden zijn van 't weekend. :pillepalle:

Locked