Elzas

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Elzas

Post by Davy78 »

zappa wrote: 04 Aug 2017 22:55 owkeej , ik kijk er al heel giraffennekkig naar uit !!! :grin: :grin:
Zo gaat ge veel wind vangen op de moto vrees ik, pakt maar wel flexium gel mee voor de nekspieren ;)

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Elzas

Post by zappa »

Ik heb mijn persoonlijke masseur bij :mrgreen:

Nog een weekje en ik zal al veel zenuwkes hebben ;)

Heb al een lijstje gemaakt :

De Honda en Ducati garage in de redelijke omgeving ( Ducati's liggen niet dik gezaaid in Frankrijk :? )
sloten +ketting, kettingvet kleine reisbus, ritsbandjes, bindriempjes, duc(ati)tape, regenkleren, extra handschoenen, 's avonds op restaurant kleren én schoenen :roll: , fototoestellen, allerlei opladers, eigenlijk zou ik nog aan een reserve binnenband moeten geraken voor scrambo zijne achter klomp :?

Nog iemand suggesties ? ( ben 't niet meer gewoon op "reis" (= 5 dagen) te gaan, met de moto :oops: )


Ik heb een nieuwe achterband, na 6700km was hij al redelijk plets :? en een kort nrplaat houdertje, eentje van R&G http://kglracing.com/shop/moto_onderdel ... er_800_15-
dat trilt toch ook nog erg :? en van een drempel, zal ik wat voorzichtiger mogen zijn op mijne nieuwe band gaat ineens een raar groefke hebben? :(
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Elzas

Post by zappa »

Amai, ge zout er bochten van leren pakken :ricky: :ricky: :ricky: :stars:
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Elzas

Post by zappa »

En 't valt enorm op dat ze heel goed uit kijken voor motor rijders, waar ik dikwijls al klaar zit om te remmen en al de gas gelost heb, omdat ze toch nog vlug voor je opdraaien bij ons, blijven ze hier geduldig wachten of stoppen volledig. Ik zou zo kunnen afstappen en hun een kus gaat geen, maar de rit gaat dan te lang duren. :mrgreen:
sig nature

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Elzas

Post by Davy78 »

zappa wrote: 16 Aug 2017 09:21 En 't valt enorm op dat ze heel goed uit kijken voor motor rijders, waar ik dikwijls al klaar zit om te remmen en al de gas gelost heb, omdat ze toch nog vlug voor je opdraaien bij ons, blijven ze hier geduldig wachten of stoppen volledig.
Dikwijls ja ... maar past toch maar op voor de lokale zotten die de baantjes kennen en u desnoods zelfs in een haarspeldbocht voorbijsteken

Post Reply