PR3

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: PR3

Post by Stefke »

pingu wrote: 25 Aug 2017 11:03 Nu setje Tourance Next . En bovendien flink goedkoper dan de PR4, al valt de levensduur nog te bezien.
Vreemd, volgens mijn bandenboer is een setje PR4 toch zeker 16 euro duurder...En duurder kan je maar pas weten als je de levensduur kent, dan blijken de PR's toch best goedkope banden te zijn... :)
de allergoedkoopste was toch een setje Bridgestone T30, zomaar gewonnen, super op droog een klein drama op nat. :whip:

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: PR3

Post by pingu »

Stefke wrote: 25 Aug 2017 23:30
pingu wrote: 25 Aug 2017 11:03 Nu setje Tourance Next . En bovendien flink goedkoper dan de PR4, al valt de levensduur nog te bezien.
Vreemd, volgens mijn bandenboer is een setje PR4 toch zeker 16 euro duurder...En duurder kan je maar pas weten als je de levensduur kent, dan blijken de PR's toch best goedkope banden te zijn... :)
de allergoedkoopste was toch een setje Bridgestone T30, zomaar gewonnen, super op droog een klein drama op nat. :whip:
Hmm, mijne bandenboer wilde mss liever een setje Tourance Next verkopen, want 't verschil was een stuk meer dan 16,- €... :o Prijs moet je idd ook bezien in kader van levensduur. Maar 'k weet niet of ik dit setje nog opgereden krijg voor de Tiger aan vervanging toe is 8-)

Online
User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: PR3

Post by Droopy »

De nieuwe Michelin Pr 4 bandjes liggen erop en hebben hun eerste polderbochten er opzitten. :ricky:
Getest en goedgekeurd, 'k kan de moto weer met de spreekwoordelijke vingers door de neus besturen. :grin:

Het was hoog tijd voor de nieuwe rubbers, gisteren in de gietende regen en aan heel brave heel legale bochtsnelheden heb ik gemerkt dat een kale voorband niet echt ideaal is. :oops:

Post Reply